Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 makeover :i hår hjæælp.
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 21:31

Da mit rødehår indvendigt er ved at falme, så jeg vil prøve noget nyt i stedet for at farve det rødt igen. Jeg har overvejet noget med en brun farve i hele håret men jeg er absolut ikke sikker om det vil klæde mig :)



Jeg har intet billede, hvor man bedre kan se mit hår - men jeg mangler gode idéer til mit hår.
OBS: Ikke noget med krøller i, jeg har naturlige krøller så

på forhånd tak :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 billedefejl d:
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 21:32

og billedet skulle selvfølgelig være mindre!




Emilie Pedersen

glem fortiden - lev nutiden :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 21:33

er det lyse hår naturligt? (;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 21:39

Alt min hårfarve, ud over det røde er min naturlig :)




Emilie Pedersen

glem fortiden - lev nutiden :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 21:45

årh hvad, det lyse er pænt d:
tror det ville være flot hvis det blev farvet brunt, men prøv at tænk på udgroningen(hedder det ikke det?)? (;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 21:59

Jeg tror, at det ville være rigtig pænt med en brun farve til dig, men husk - ikke for mørk. Højest 2-3 toner mørkere end din rigtige hårfarve, ellers vil det se unaturligt ud..



TRINE BLOCH AGER
Uden Hannibal - savner dig
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 11:56

Lad din egen hårfarve gro ud, du har en utrolig flot hårfarve



Marie

Felix Albæk

tidligere med Ceres

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lakrids?
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 13:10

Behold dinnaturlige farve, og få en tone mørkere og en tone lysere i. Bare enkelte striber.


sagde Lul (;

- sæt lidt kulør på hverdagen.

Rid Dansk Pinto 8D

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 14:35

Tak for idéerne ;) jeg kigger lige på det med frisøren, flere forslag?

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfsfdddf
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 19:36

Hvis du ikke vil have din naturlige hårfarve (selvom den er flot) så tror jeg at brun ville klæde dig. ikke sådan overdrevet mørkebrun, bare sådan et par nuancer mørkere :b


» KH PERNILLE

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider