Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 HUN SYNGER GODT !
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:04

www.youtube.com/ watch?v=hLuRGBXUoDc&feature=user..


Sidder helt og ønsker at min stemme kunne komme helt ligeså langt som hendes!


Liv..;b


TIDLIGERE ;


>>LIV LADY NANNA <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:07

hvis du har set den der hvor hun synger "what goes around", der spiller Justin klaver d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfklgjdklfjv
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:11

Ja, har hørt hende før. Hun hedder Esméé og kommer fra holland. Hun er vildt god og sej til at synge, dejlig stemme hun har ;D

- har faktisk en veninde der synger meget som hende, det er som en drøm at høre det når hun synger.


Har du set den video hvor hun synger en af Justins sange, hvor hun er færdig rejser han sig op - og siger helt seriøst!: hun er fantastisk, hun synger min sang bedre en mig. F*ck jeg fik et chok første gang jeg så det :p

Men det er ret vild, hun er vidst kun 16 år. Hun har også sin egen hjemmeside. Hehe.



Fjordglimt Mr. Gipson

Kjærsfeldt

Stutteri og dressage center

www.kjaersfeldt.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 mjvg.,zdxjfv
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:12


Fjordglimt Mr. Gipson

Kjærsfeldt

Stutteri og dressage center

www.kjaersfeldt.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:12

Tjah, hun synger vel ok (;

Men goood damn hun er irriterende at se på! ö



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus


Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

0
0
Svar på denne tråd
 
 oversrkift
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:12

Hun er god, desværre ikke min type. Syntes hun lyder sådan kedelig i stemmen, og langtrukken, men da god.




Emilie Pedersen

glem fortiden - lev nutiden :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hfhdhfdsshfd
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:13

Kjaersfeldt: Ja har også fulgt lidt med i hendes youtube liv, ja hold da op 16 år


Liv..;b


TIDLIGERE ;


>>LIV LADY NANNA <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:15

hun synger okay.. men har lige lyttet til nogen af de andre sange og jeg syndes ikke hun synger dem helt igennem det er lidt somom hun lidt er bange for de høje toner? eller er det bare mig?:D


Mvh. Katrine

KATARIN

-hvorfor er jeg en grå sky?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:16

Prøv at hør den der unwritten - dét lyder altså ikke godt.



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus


Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

0
0
Svar på denne tråd
 
 kljgvlk-zdfv-lkdxc
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:20

Når man er i den alder er det svært at "styre" sin stemme, når man er teenager, kan det være svært. Man finder ikke mange. End til videre syns jeg Simone - fra Scenen er din, er den eneste der VIRKELIG synger ret perfekt i den alder. OGså derfor mange dommer tit siger til folk i den alder at det er utroligt de kan synge så flot.


Men syns det er imponerende. Jeg kan virkligt godt lide hende stemme ;)


Liv ♥Islænderfjorden og Nordhes: Ja, syns også det er RET vildt! Hun bliver jo en kæmpe stjerne senere!



Fjordglimt Mr. Gipson

Kjærsfeldt

Stutteri og dressage center

www.kjaersfeldt.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:21

Nu har jeg siddet og set en del andre på youtube med hende, og jeg er da slet ikke over fascineret af hendes sangstemme.

0
0
Svar på denne tråd
 
 gergherh
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:36

Personligt kan jeg bedre lide Miaarose.

Det er hende her, vi snakker om:


www.youtube.com/ watch?v=tdRJou6pMX0&feature=user


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:45

NU er min mor proffesionel sanger (navn anonymt) Og jeg har lige vist hende denne video :P ...


Og jeg og min mor syntes virkelig at denne pige har talent, der er IKKE! mange i den alder der kan synge som hende, end ikke Simone, og jeg syntes virkelig ikke det er fair at sige hun ikk synger alle sangene godt :) ...


No affence, men denne pige synger altså på højde med Leona Lewis og nogle af de friseringer(triller) hun laver er fantastiske :P ...


Men alle har jo hver sin musiksmag :)



Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 21:26

Synes hun synger fint nok.
Men er ligesom Mia Svane, også mere til Mia Rose, hun synger nærmest perfekt og er vildt smuk, synes jeg. :)
Hørte ca. for et halvt års tid siden, Mia Rose hver dag på youtube. :)




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes på Roskilde Dyrskue.
Skriv en PB eller mail.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Esmée Denters.
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 22:01

Esmée Denters ja, hun er super. Faldt tilfældigt over en af hendes videoer, da hun lige var kommet på youtube, hvorefter jeg så småt begyndte at følge hendes videoer. Hun uploadede jo en masse.

- Så blev hun signet hos Justin Timberlakes pladeselskab, var på tour med ham sidste år osv.


Og nej, hun er ikke 16. Hun fylder - så vidt jeg husker - 20 senere i år. Altså fra '88. :)



Og ja, Mia Rose har også et stort talent. Hun er jo så også signet, hvilket kun er positivt. :)


Det er fedt med de youtube-stjerner. Tænk at blive opdaget af kendte sangere, fordi man har nogle sange på nettet. Det er sg* godt klaret.



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 sanger
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 22:34

synes ikke hun er noget specielt...


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehhe
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 13:38

Jeg synes hun er meget god, men der er andre jeg har været mere imponeret over.






Z L N D I E

Det er vigtigt at man holdes til ilden

men hvis man holdes for tæt på

ender man med at puste ilden ud


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 13:45

Hun synger rigtig godt! :)


& jeg nægter at tro på at nogle af jer kan synge bedre ;)




Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 18:17

Jeg kan bedre lide Mia Rose (:
Men synes ikke hun kan noget 'specielt' - jo, hun kan ramme tonerne? Det er faktisk en sjældenhed.

Men ja, hun synger da ikke dårligt - men heller ikke med 'wow'!
Vil vove at påstå at jeg kender mange der kan synge ligeså godt :O


by: lone - med guldponyen camilla..


...goodbye suckers

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 18:24

Jeg synes det lyder godt i mine øre, men hun er en anelse kedelig?

Jeg søgte lidt på youtube, fandt en pige som hedder Mellisa Hollick, hun er ikke kendt, men jeg synes hun synger godt (:

Link: www.youtube.com/watch?v=yu8yedOmmiI



L!ne & Rhapsody

Rhapsody min charmetrold



0
0
Svar på denne tråd
 
 traalala..
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 15:11

Wowwowow... Mia Rose har virkelig en blød og lækker stemme !



Hun er virkelig sikker i sin stemme !! Vidunderligt at lytte til !!


Esmee er ogs virkelig dygtig !!



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Gizmo«

0
0
Svar på denne tråd
 
 støjer...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 19:44

Støjer har den.. haha @!#$ hvor er hun irreterende at glo på!! xD hahah .. det var helt vildt... men tilgengæld daamm hun synger godt! .. UHF Justin er SÅ SEJ!


Hilsen Nanna :)

Watch out!

jeg æder dig til aftensmad! :*

\\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\

0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 21:04

Hun varmede op til Justin Timberlake koncerten i Parken, og dér var jeg godt nok ikke imponeret længere!
Havde set nogle videoer inden koncerten, der klarede hun sig rigtig godt. Men på scenen, nej tak.


Louise Nørskov

R.I.P Dilli Dancer

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider