Hej alle 
Så kommer der lige nogle nye billeder fra i weekenden af 
Villiza har været ret sløv, men efter vi er begyndt på det nye foder er det begyndt at hjælpe (:, Så det er bare super dejligt <3
Det er begyndt at gå vildt godt! Schenkelvigninger i skridt såvel som i trav er helt på plads, samt versader i skridt og trav. Det er bare dejligt! Galoppen bliver også bedre og bedre 
Det er laaang tid siden hun har sparket og bidt, så det er så dejligt <3
Hun er blevet meget nemmere og trække ind & ud fra mark, så alt ser lovende ud ! 
Men nok om dét, nu lidt billeder af min dejlige prinssese Villiza Royal (: <33
( Hvis i har kritik, så i ordenlig tone tak (: )

Opvarmning ( Letridning) Ved jeg falder forover..




Schenkelvigning (:





Kig ikke på mig! 



Wee, så Satte vi liige lidt tempo på 

Os to <3 

Mmh, Græs :b

Villiza & Kashmir, Kæresteparret, med damp 

En træææt lille pony
<3
Det var alt herfra 