Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nye Trænings billeder af Prinsessen <3
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 19:57

Hej alle :)


Så kommer der lige nogle nye billeder fra i weekenden af :)

Villiza har været ret sløv, men efter vi er begyndt på det nye foder er det begyndt at hjælpe (:, Så det er bare super dejligt <3


Det er begyndt at gå vildt godt! Schenkelvigninger i skridt såvel som i trav er helt på plads, samt versader i skridt og trav. Det er bare dejligt! Galoppen bliver også bedre og bedre :)


Det er laaang tid siden hun har sparket og bidt, så det er så dejligt <3


Hun er blevet meget nemmere og trække ind & ud fra mark, så alt ser lovende ud ! :-D


Men nok om dét, nu lidt billeder af min dejlige prinssese Villiza Royal (: <33

( Hvis i har kritik, så i ordenlig tone tak (: )


Opvarmning ( Letridning) Ved jeg falder forover..





Schenkelvigning (:






Kig ikke på mig! :P




Wee, så Satte vi liige lidt tempo på :P


Os to <3 :-D


Mmh, Græs :b


Villiza & Kashmir, Kæresteparret, med damp :D


En træææt lille pony :D <3


Det var alt herfra :D




..Tine med dressurponyen Villiza Royal !


Du vil altid være en 1'er i mine øjne!


♥♥♥♥♥♥








0
0
Svar på denne tråd
 
 lokjuhygt
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 19:59

utrolig dejlig hest !

syntes det ser rigtig godt ud =D



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

"I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes"


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 lfx,bvxdf,lbvxc
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:21

Dejlige billeder! Ser rigtig harmonisk ud! Godt par :)




Fjordglimt Mr. Gipson

Kjærsfeldt

Stutteri og dressage center

www.kjaersfeldt.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:25

Mange tusinde tak begge to :)



..Tine med dressurponyen Villiza Royal !


Du vil altid være en 1'er i mine øjne!


♥♥♥♥♥♥








0
0
Svar på denne tråd
 
 6986988969898
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:33

Rigtig dejlig hest ! Kan godt lide dens robuste form :D


Hold fast hvor har du langt hår ;D



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 sikke...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:39

sikke dog en fin pony - i klær' hindanden godt ! :)




Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:48

Mange tak :D

hehe, ja, det har jeg, og elsker det :D <3 Hehe



..Tine med dressurponyen Villiza Royal !


Du vil altid være en 1'er i mine øjne!


♥♥♥♥♥♥








0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 20:48

I er da bare JHN's mest udvikledede par nogensinde :P


HOLD DA OP;D


Tillykke med din smukke hypper<33 :)



Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 21:31

Ihh, mange tusinde tak :-D

Synes også selv der sker fremskridt :) <3



..Tine med dressurponyen Villiza Royal !


Du vil altid være en 1'er i mine øjne!


♥♥♥♥♥♥








0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider