Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Drengene?
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 18:43

Heej alle sammen, (:

Ja, det her handler som om et lille drenge problem! jeg var til en fest her for et par uger siden &så møder jeg en sød dreng, vi kysser lidt inden han går, og efter festen for jeg hans nr. vi skriver så sammen og ses weekenden efter, hvor vi også kysser, dagen efter skriver han at han rigtigt godt kan lig mig og hvornår vi kan ses igen osv.. men dagen efter skriver han at jeg er en rigtigt dejligt pige men at han synes vi skal stoppe med de vi har gang, jamen fint nok så! (man kan jo ikke tvinge folk til noget) (; her nogle uger efter skriver han så pludselig igen, (han var vidst til en kedelig fest & jeg spørg så om det overhoved ik er sjovt, og så skriver han at han meget hellere vil se mig igen /; jeg skriver så til ham at han jo ikk kunne lig mig på den måde, men at vi godt kan være venner, så skriver han bare igen at han tror han godt kan lig mig på den der måde ? det er nu et par dage siden nu & nu har han bare slet ikke skrevet siden han skrev det med at han troede han godt kunne lig mig ? er det ik lidt mærkelig, jeg regner nu ikke med at det bliver til noget, men altså ? ..

men ænder ? synes i jeg skal skrive til ham eller bare lade ham komme til mig vidst han vil mig noget ? ((de er sku svære at blive kloge på ?

- andre der har prøvet noget lign ?

håber i har lyst til at komme med jeres mening (;

Maria

Prisca, er glad for dig, glad for at ride dig (:

sælger du en hest ?

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 18:46

Spil lidt kostbar - han må selv kontakte dig ;-)

TRINE BLOCH AGER
Uden Hannibal - savner dig
0
0
Svar på denne tråd

ggggggg
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 18:48

synes også du skal spille kostbar. det lyder sgu lidt som om han bare ''leger'' med dig. hvis han virkelig kunne lide dig, tror jeg altså at han havde været sammen med dig oftere og skrevet mere osv.

jeg havde droppet ham.

0
0
Svar på denne tråd

lokuhytfrde
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 18:55

det lyder ret meget som om han bare vil bruge dig som miss chanel også siger. :)

syntes også du skal spille kostbar og se hvad der sker ;)

» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

"I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes"

Nightwish 2007. Nightwish 2008

0
0
Svar på denne tråd

DRENGE
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 18:56

Lad hver med at skriv til ham, lad ham komme til dig - og hvis han kun skriver, når han er til kedelige fester, og du ved det er derfor, så syns jeg ikke du skal svare ham, for så er det lidt tidsfordriv fra hans side - altså at han skal kunne skrive og snakke med dig, til andre tider end til fester og såda.

Men kender det alt for godt, det ene øjeblik kan man bruges, og de kysser en og skrive hele tidfen osv, og næste gang høre man ikke noget i flere uger, fordi "ah men det går ikke" - og så lige pludselig, så starter det hele forfra, mend at så savner de en så meget osv - det er sgu forvirrende

(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 18:58

Tak for svarene , er nok ret eninge i med det at de kun lige gider en når der ikke sker noget andet ! (;

Maria

Prisca, er glad for dig, glad for at ride dig (:

sælger du en hest ?

0
0
Svar på denne tråd

Lalallaa
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 18:59

Lad endelig være med at skrive til ham. Han skal kontakte dig, hvis han har seriøse følelser med i det. Som de andre siger: Spil kostbar! Det er nemlig rigtig fedt i længden!

Jeg har ikke samme problem, men lige det modsatte. Jeg mødte en fyr i lørdags, og han er blevet totalt forelsket i mig, men jeg er ikke i ham. Endnu i hvert fald. Og han ringer HELE tiden :/ Men nu må vi se, om der sker mere!

SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3

0
0
Svar på denne tråd

lad ham være.
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 22:17

Har prøvet det sammen.
Han sagde han elsket mig, og alt muligt. Og lige pludslig, så skrev han ikke mere, jeg skrev til ham mange gang. Men det hjalp ikke. Har haft nogle veninder til at skrive til ham, og spørger hvad han har gang i. Men han svaret ikke når det nogle spørgsmål om mig.

Lad ham være, han er ikke noget at samle på. Hvis han nu skriver til dig igen, så lad være med at fald ham om halsen som om du har været på ham. ;) Det er mit råd.

Sara

Med ponyerne
Tiki, Erik og Lukas

Søde, meget kældene mohair geder sælges.
Går sammen med heste. Kan bruges som selvskab.

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 22:26

Hvis du virkeligt elsker ham, spil kostbar.

Hvis ikke, - drop ham!

Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm ...
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 07:21

Hvis du vil noget med hem vil jeg skrive til ham og spøger om han er intrasseret ell han kun ville være venner.

Så får du det på det rene med ham og hvis han ikke vil det sore kærsteri så ka i jo bare være venner.

Mvh Jeanett

Rediger billeder så bare sig til ;D

Se et fantastisk menneske: www.nevzorov-haute-ecole.com/

0
0
Svar på denne tråd

Drengen
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 18:53

Det lyder lidt som om han bare leger med dig.

Så, lad ham komme til dig.

Louise•○

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider