Heej alle sammen, (:
Ja, det her handler som om et lille drenge problem! jeg var til en fest her for et par uger siden &så møder jeg en sød dreng, vi kysser lidt inden han går, og efter festen for jeg hans nr. vi skriver så sammen og ses weekenden efter, hvor vi også kysser, dagen efter skriver han at han rigtigt godt kan lig mig og hvornår vi kan ses igen osv.. men dagen efter skriver han at jeg er en rigtigt dejligt pige men at han synes vi skal stoppe med de vi har gang, jamen fint nok så! (man kan jo ikke tvinge folk til noget) (; her nogle uger efter skriver han så pludselig igen, (han var vidst til en kedelig fest & jeg spørg så om det overhoved ik er sjovt, og så skriver han at han meget hellere vil se mig igen /; jeg skriver så til ham at han jo ikk kunne lig mig på den måde, men at vi godt kan være venner, så skriver han bare igen at han tror han godt kan lig mig på den der måde ? det er nu et par dage siden nu & nu har han bare slet ikke skrevet siden han skrev det med at han troede han godt kunne lig mig ? er det ik lidt mærkelig, jeg regner nu ikke med at det bliver til noget, men altså ? ..
men ænder ? synes i jeg skal skrive til ham eller bare lade ham komme til mig vidst han vil mig noget ? ((de er sku svære at blive kloge på ?
- andre der har prøvet noget lign ?
håber i har lyst til at komme med jeres mening (;