Prøv evt. at begynde at skrive mere over sms - ikke 1000 gange om dagen så man lyder desperat - men bare sådan en gang i mellem.
Og så kan du evt. tilføje nogle søde ord eller give ham en kompliment eller noget. På den måde finder man hurtigt og "sikkert" ud af om han er intreserret i dig. Hvis han ligesom "gengælder" med søde ord osv., er der nok en chance, hvis ikke - så behold ham som en ven.
Men, men, men! tænk dig om, for en venskab kan godt blive ødelagt af det, og hvis i slår op igen, bliver venskabet nok heller aldrig det samme, som det var før kærsteriet;s