Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

knas i kærligheden
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 12:59

Hey ænder.

Nu er det sådan at jeg er forlesket i en dreng. Jeg har tidligere (for 2 år siden) spurgt ham om han ville komme sammen (han svarede nej). Nu er jeg så igen blevet forelsket i ham igen og har været det i ca. 5 måneder. Har fået af vide af min veninde (som går i klasse med hans bedste ven) at han kan li mig en lille smule på kæreste måden men mest som ven. Ved bare ikke hvad jeg skal gøre og tør ikke spørge ham igen. Dels af frygt for at blive såret igen og dels fordi at hele min klasse sidste gang fandt ud af det og det var ikke så fedt. Håber i har nogle råd eller andet..

Pernille<3

-på ponyen Sebastian

0
0
Svar på denne tråd

mickey<33
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 15:57

Jeg syntes ikke du skal spørge ham igen ;D

DU skal begynde lige så stille at skrive over sms hvad han laver, og så lidt efter lidt må du gerne skrive sådan nogem med at han så godt ud idag ;D

Hvis du for pisitivt respond på det så begynd at skrive søde og sådan nogle ting :) og så til sisdt spørge ham om han vil komme sammen :D

Alt det der med kun at spørge og så er det lidt sjovt at man er kærester syntes jeg er noget fis :)

Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 16:01

Sorry, girl.. Når han siger, at han mest kan lide dig som ven, så mener han det.. Det kan godt være, at I kan få noget sammen - men det varer som regel meget kort tid, når han ikke er "rigtigt" interesseret.. Så nej, lad være med at spørge ham igen - du bliver bare såret..

TRINE BLOCH AGER
Uden Hannibal - savner dig
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 16:44

Jeg kan ikke tage det seriøst over mobil, men det er sikkert bare mig.

Eftersom jeg ikke har nogen anelse om hvor højt og hvor meget du kan lide ham og sådan, har jeg virkelig ingen idé. Men prøv dog at begynde at snakke lidt mere med ham end du gør i forvejen? - er elendig til sådan noget.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 14:31

Emilie Mickey: det kan godt være jeg prøver det

Emilie Pedersen: jeg tror det er lidt svært at snakke mere med ham en jeg gør i forvejen. Jeg går i klasse med ham og snakke meget med ham og er sammen med ham i stort set alle frikvaterene (han er en rigtig god ven).

Pernille<3

-på ponyen Sebastian

0
0
Svar på denne tråd

!"#%&/()
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 18:21

synes egentlig ikke du skal gøre så meget ved det, det ender bare med at du bliver ked af det fordi han, som jeg forstår det, hellere bare vil have dig som en ven.

Du skriver at han ér en af dine rigtig gode venner, og jeg synes egentlig at det vil være synd at ødelægge dette venskab, hvis kærligheden ikke holder i længden.

- Kroelle -

Hvad rager det dén der er sikker på sit, at resten af verden er ude af trit.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 11:58

Kroelle: ja jeg ved det godt. Det er bare svært at glemme de følelser jeg har for ham.

Pernille<3

-på ponyen Sebastian

0
0
Svar på denne tråd

knas i kærligheden...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 13:32

Prøv evt. at begynde at skrive mere over sms - ikke 1000 gange om dagen så man lyder desperat - men bare sådan en gang i mellem.

Og så kan du evt. tilføje nogle søde ord eller give ham en kompliment eller noget. På den måde finder man hurtigt og "sikkert" ud af om han er intreserret i dig. Hvis han ligesom "gengælder" med søde ord osv., er der nok en chance, hvis ikke - så behold ham som en ven.

Men, men, men! tænk dig om, for en venskab kan godt blive ødelagt af det, og hvis i slår op igen, bliver venskabet nok heller aldrig det samme, som det var før kærsteriet;s

The Emzelemselamseben
(;

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider