Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 anbefaling af ridebukser (billige)
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 18:59

som over skriften siger kan du anbefale nogle ridebukser dog skal de ikke være for dyre da jeg kun har 500kr.


PS. du må meget gerne sætte et billede ind xD



Katrine

KATARIN

-hvorfor er jeg en grå sky?

0
0
Svar på denne tråd
 
 fsafasfas
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 19:03

Jeg kan ikke anbefale nogle "mærker" men køb nogle der er med skind på! De er de bedste hvis du har et par med skind på har du et par gode ridebukser!


»Line ( LappePude)

Navnet er skab af Ninja Mela på HG


er ikke overtroisk eller sådan? vælger bare at være den jeg er

frem for en anden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 19:05

okay tak for tippet:D


Katrine

KATARIN

-hvorfor er jeg en grå sky?

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 19:10

Hvad for en slags vil du have?

Altså sådan nogen der slutter som mine, med lynlås eller dem med Velcro?


(hvorfor er du ikke på msn?)



»Natazzcha.

jeg er solen - herself.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 19:13

det er helt lige meget:D


Katrine

KATARIN

-hvorfor er jeg en grå sky?

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 19:19

Kan du ikke bare smutte ned i rideudstyrslageret og spørge damen med den halve arm hvad de har og hvad hun kan anbefale? ;D



»Natazzcha.

jeg er solen - herself.

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 19:20

hvad for en snakker du om? hvis det er den bag jysk er den lukket:/


Katrine

KATARIN

-hvorfor er jeg en grå sky?

0
0
Svar på denne tråd
 
 1345656e789
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 19:26

Er den?

Det er egentlig fint nok fordi damen med den halve arm ;s Men der ligger noget i Galten der er rimelig billigt, og jeg har et rabatkort hvor man får 10% hvis du vil låne det?



»Natazzcha.

jeg er solen - herself.

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 19:30

taak for tilbudet men jeg tror ikke jeg får min mor til at køre mig til galten for et par ridebukser


Katrine

KATARIN

-hvorfor er jeg en grå sky?

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 19:33

Vi kan bare cykle derop en dag du er i Galten hvis du vil? :)



»Natazzcha.

jeg er solen - herself.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 19:52

Tror ikke du får et par gode ridebukser til 500,-

Jeg har et par suuper fede Catago (mener jeg de er?), super pasform og super kvalitet. Dem gav jeg godt nok kun 500,- for, men det var fordi det var det sidste par hun havde. De koster normalt 1000,- og man skal altså derop af for at få noget ordentligt.

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor henne af, men Roskilde Dyrskue (Og sikkert også andre dyrskuer med ryttermarked?) er altid et godt sted Man kan altid forhandle prisen ned.



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus


Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllll
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 20:03

tazz: ja det kunne vi:D

støjko: ja okay men jeg bor i århus og har ikke så mange penge at jeg kan give så meget:( men tak for tippet:D


Katrine

KATARIN

-hvorfor er jeg en grå sky?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 20:23

hmm, jeg syns i modsætning itl støjko godt at man kan finde billige ridebukser i en nogenlunde kvalitet.

Det er klart at dem man giver lidt extra for, også som regel vil være dem der holder længst. Dem jeg har nu kostede originalt 1200 (men var heldig at få dem på tilbud til omkring de 500), og det er trods alt også de bukser jeg har haft i længst tid. Dem i den billigere ende har jeg dog haft mange helt ok ridebukser af - fx har de hos tika et par royal highness ridebukser med fulskin til omkring 300 kroner mener jeg, og de plejede at holde et års tid for mig når jeg red med dem hver dag. det syns jeg faktisk ikke er helt ringe ! Er de bedste af de billige jeg har haft !

de kan klart anbefales :)


finder lige et link - 2 sek tikarideudstyr.dk/ product.asp?product=40...599&page=1

og så findes de endda i både stribede, ternede, ensfarve og to-tone !


Og hvis du ikke bor omkring tika, så kan du jo bare bestille det over nettet, de har super service :)







Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 20:26

okay lyder fedt:D jeg rider jo også kun en gang om ugen på rideskole hest så bruger dem jo ikke så meget:D


Katrine

KATARIN

-hvorfor er jeg en grå sky?

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 20:34

Mine er bare totti til 300 kr, men jeg er helt tilfreds med dem (:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 20:43

Støjer: Det kan du :)


Totti til 300,- Rigtig gode :)




Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 20:45

okay prøver lige at søge på dem:D


Katrine

KATARIN

-hvorfor er jeg en grå sky?

0
0
Svar på denne tråd
 
 ridebukser
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 20:54

Back2back er også et helt fint mærke til hvis man ikke skal ride så meget. læderet - eller hvad det nu hedder - kan dog godt blive lidt nubret efter for mange gange i vask. Ellers er de altså også helt fine og slidstærke!



//Regitze

Desirée sælges!

~Zidney~

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider