hmm, jeg syns i modsætning itl støjko godt at man kan finde billige ridebukser i en nogenlunde kvalitet.
Det er klart at dem man giver lidt extra for, også som regel vil være dem der holder længst. Dem jeg har nu kostede originalt 1200 (men var heldig at få dem på tilbud til omkring de 500), og det er trods alt også de bukser jeg har haft i længst tid. Dem i den billigere ende har jeg dog haft mange helt ok ridebukser af - fx har de hos tika et par royal highness ridebukser med fulskin til omkring 300 kroner mener jeg, og de plejede at holde et års tid for mig når jeg red med dem hver dag. det syns jeg faktisk ikke er helt ringe ! Er de bedste af de billige jeg har haft !
de kan klart anbefales 
finder lige et link - 2 sek tikarideudstyr.dk/ product.asp?product=40...599&page=1
og så findes de endda i både stribede, ternede, ensfarve og to-tone !
Og hvis du ikke bor omkring tika, så kan du jo bare bestille det over nettet, de har super service 