|
|
| Jhn's billede konkurrence (: |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
17-05-2008 11:44 |
|
Heej' Ænder  Jeg synes vi skal ha' en billede konkurrence, hvor man sætter et billede ind, det kan være et rigtig flot billede, et natur billede, et billede i godt perspektiv eller noget lignene. I dette indlæg sætter i et eller flere billeder ind, Når der er nok billeder laver jeg et indlæg hvor man kan stemme på det billede man vel (Bare ikk på sit eget billede). Så bliver stemmerne talt sammen og man kan se i det tredje indlæg hvem der har vundet billede konkurrence, man vinder jo ikke andet end æren for jhn flotteste billede 2008. Håber i forstår 
L!ne & Rhapsody Rhapsody min charmetrold ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
17-05-2008 14:42 |
|
Lidt fra mig;D  min misser:)  Igen<33  Træ:D  Igen:D  Kage;D  Himmel:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
17-05-2008 14:59 |
|
OMG! Anna du er jo prof!<33 VILDT FLOTTE BILLEDER!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Billede |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
17-05-2008 20:43 |
|
Kommer lige selv med et billede: 
L!ne & Rhapsody Rhapsody min charmetrold ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheehhe |
|
|
 Mig og mine tumpede fisk 
Z L N D I E Det er vigtigt at man holdes til ilden men hvis man holdes for tæt på ender man med at puste ilden ud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| konkurrence |
|
|
Zandie: haha! Når vi skal stemme, kan du godt regne med min stemme. Det er da et genialt billed. haha
Nynne og Sasha Lundby Efterskole 08/09 Sasha, My one and only , <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine bud |
|
|
Line dit billeder er nice;P søen:  specielt billede nogle elsker det andre hader det:  hundene:): 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| emilie d: |
|
|
annae hvilket kamera har du? - dine billeder er geniale.
Emilie Pedersen glem fortiden - lev nutiden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Emilie Pedersen: Jeg har et Canon EOS 400D. Rigtig godt kamera. 
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Annae Har selv kameraet, desværre uden ekstralinse.
Emilie Pedersen glem fortiden - lev nutiden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
 Min smukke kanin 
***Marie*** Smil til verden, og måske smiler den igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
18-05-2008 20:01 |
|
Kom nu Ænder! Virkelig ikke flere der har nogle flotte billeder? Det kunne jo være et flot billede af jeres heste? 
L!ne & Rhapsody Rhapsody min charmetrold ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
18-05-2008 20:04 |
|
jeg kan desværre ikke ligge dem herind:(
♥Katrine♥ KATARIN -hvorfor er jeg en grå sky?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghfjjghlljhjhll |
|
|
 & 
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dam dam |
|
|
 solnedgangen og den lille hest udstryk <33 vildt flotte billeder alle sammen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Rhapsody |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
19-05-2008 19:39 |
|
Ejj der burde altså være nogle flere? Synes da tit der oprettes flotte billeder herinde. Kom nu Ænder. Denne Konkurence skulle gerne blive til noget 
L!ne & Rhapsody Rhapsody min charmetrold ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Frigg (Pan) |
| Dato:  |
20-05-2008 15:57 |
|
Gå ud og tager nogle billeder straks! 
Frigg Selvom jeg leder efter ny springpart, ville jeg aldrig glemme dig Pan <3... Min ynglings springer! Er glad for.... jeg stadig passer dig <,3...............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
20-05-2008 16:19 |
|
line: tror det havde værte bedre hvis du havde lavet nogen grupper vi kunne deltage i 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Konkurrence |
| Forfatter:  |
Siff |
| Dato:  |
20-05-2008 16:34 |
|
 Flere kommer måske 
Hilsen Siff & Benton Dressur er bedst, ....specielt på Benton(L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkljkljkljl |
|
|
 Storebæltsbroen  En bi  Blomst på en flise  Lille mis der går en tur oven på ridehuset   Mælkebøtte
╔══════╗ Trine ╚══════╝ Sonny <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Frigg (Pan) |
| Dato:  |
21-05-2008 13:52 |
|
Frigg Selvom jeg leder efter ny springpart, ville jeg aldrig glemme dig Pan <3... Min ynglings springer! Er glad for.... jeg stadig passer dig <,3...............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Frigg (Pan) |
| Dato:  |
21-05-2008 13:54 |
|
Ihh! Hvorfor bliver disse billeder så store? havde live rettet dem så de var blevet mindre  ...
Frigg Selvom jeg leder efter ny springpart, ville jeg aldrig glemme dig Pan <3... Min ynglings springer! Er glad for.... jeg stadig passer dig <,3...............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mr. Malle |
|
|
Flotte billeder allesammen    ^^Letridnig.  ^^Letridning.. Har desværre ikk alle mine ''rigtig gode'' billeder på den her com..
>> Isabella & Mr. Malle << -Nu med ejen pony! RIGTIGE piger rider DRESSUR! **Med up-commingen Mr. Malle**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fgtfdtfrt |
|
|
Buttercup Buster
Sassi' Den halve parade er den alle taler om, men ingen ved hvad er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|