Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Jhn's billede konkurrence (:
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 11:44

Heej' Ænder


Jeg synes vi skal ha' en billede konkurrence, hvor man sætter et billede ind, det kan være et rigtig flot billede, et natur billede, et billede i godt perspektiv eller noget lignene.


I dette indlæg sætter i et eller flere billeder ind, Når der er nok billeder laver jeg et indlæg hvor man kan stemme på det billede man vel (Bare ikk på sit eget billede).

Så bliver stemmerne talt sammen og man kan se i det tredje indlæg hvem der har vundet billede konkurrence, man vinder jo ikke andet end æren for jhn flotteste billede 2008.

Håber i forstår




L!ne & Rhapsody

Rhapsody min charmetrold



0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 14:42

Lidt fra mig;D


min misser:)

Igen<33

Træ:D

Igen:D

Kage;D

Himmel:D



Emilie & MiCey



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 14:52

Her er et par bud fra mig.


Svane.


Månen.


Og et fra stranden.


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 14:59

OMG! Anna du er jo prof!<33


VILDT FLOTTE BILLEDER!



Emilie & MiCey



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 19:57

Emilie: Mange tak.


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 Billede
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 20:43

Kommer lige selv med et billede:



L!ne & Rhapsody

Rhapsody min charmetrold



0
0
Svar på denne tråd
 
 heheehhe
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 22:46


Mig og mine tumpede fisk 8-)





Z L N D I E

Det er vigtigt at man holdes til ilden

men hvis man holdes for tæt på

ender man med at puste ilden ud


0
0
Svar på denne tråd
 
 konkurrence
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 22:54

Zandie: haha! Når vi skal stemme, kan du godt regne med min stemme. Det er da et genialt billed. haha




Nynne
og
Sasha

Lundby Efterskole 08/09


Sasha, My one and only , <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 mine bud
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 01:20

Line dit billeder er nice;P


søen:


specielt billede nogle elsker det andre hader det:


hundene:):


Horslund
Østerlund
0
0
Svar på denne tråd
 
 oversrkift
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 08:45



muhaha d:




Emilie Pedersen

glem fortiden - lev nutiden :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 emilie d:
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 08:51

annae hvilket kamera har du? - dine billeder er geniale.




Emilie Pedersen

glem fortiden - lev nutiden :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 09:18

Emilie Pedersen: Jeg har et Canon EOS 400D. Rigtig godt kamera.


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 09:31

Annae Har selv kameraet, desværre uden ekstralinse.




Emilie Pedersen

glem fortiden - lev nutiden :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 12:21

Min smukke kanin




***Marie***


Smil til verden,

og måske smiler den igen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 20:01

Kom nu Ænder! Virkelig ikke flere der har nogle flotte billeder?

Det kunne jo være et flot billede af jeres heste?



L!ne & Rhapsody

Rhapsody min charmetrold



0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 20:04

jeg kan desværre ikke ligge dem herind:(


Katrine

KATARIN

-hvorfor er jeg en grå sky?

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghfjjghlljhjhll
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 20:53


&





°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 dam dam
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 08:03

solnedgangen og den lille hest udstryk <33


vildt flotte billeder alle sammen


Dalia Gamal
Nu med Ultimo

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 17:29

Vild flotte billeder!




***Marie***


Smil til verden,

og måske smiler den igen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rhapsody
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 19:39

Ejj der burde altså være nogle flere?

Synes da tit der oprettes flotte billeder herinde.

Kom nu Ænder.

Denne Konkurence skulle gerne blive til noget



L!ne & Rhapsody

Rhapsody min charmetrold



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 15:57

Gå ud og tager nogle billeder straks! :D


Frigg

Selvom jeg leder efter ny springpart,

ville jeg aldrig glemme dig Pan <3...
Min ynglings springer! Er glad for....

jeg stadig passer dig <,3...............


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdasadad
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 16:08

Min hund Elvis:






Sissel aka Tiss

Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.

Min hp


3er pony til salg!

Arbisk Fuldblod til salg!



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 16:19

line: tror det havde værte bedre hvis du havde lavet nogen grupper vi kunne deltage i ;)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 Konkurrence
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 16:34


Flere kommer måske



Hilsen

Siff & Benton


Dressur er bedst,

....specielt på Benton(L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jkljkljkljl
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 17:05

Storebæltsbroen


En bi


Blomst på en flise


Lille mis der går en tur oven på ridehuset :D


Mælkebøtte




══════

Trine

╚══════╝

Sonny <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 13:52

Flotte abstrakte billeder i har fået taget! Har ikke rigtig haft tid/mulighed for at tage på den store foto tur ( ) men har da lånt min søsters kamera (Siff's hun har et Canon EOS 400D) og fået taget nogle billeder hehe.


Et pengetræ (Man kalder faktis dette træ for et pengetræ )



Ko&ko <3


Syntes det her billede er et ret fedt billede. Det er min søster. Hvad må hun dog ikke leve med... ( )


Frigg

Selvom jeg leder efter ny springpart,

ville jeg aldrig glemme dig Pan <3...
Min ynglings springer! Er glad for....

jeg stadig passer dig <,3...............


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 13:54

Ihh! Hvorfor bliver disse billeder så store? havde live rettet dem så de var blevet mindre


...


Frigg

Selvom jeg leder efter ny springpart,

ville jeg aldrig glemme dig Pan <3...
Min ynglings springer! Er glad for....

jeg stadig passer dig <,3...............


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. Malle
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 14:06

Flotte billeder allesammen ;D



^^Letridnig.

^^Letridning..

Har desværre ikk alle mine ''rigtig gode'' billeder på den her com..







>> Isabella & Mr. Malle <<

-Nu med ejen pony!

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

**Med up-commingen Mr. Malle**

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 15:08


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 fgtfdtfrt
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 16:41

Buttercup


Buster



Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider