Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Godt, lille digitalkamera?
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 11:38

Hey ducks =D


Jeg har jo et rigtig godt kamera, som jeg tog mange billeder med engang. Men jeg har mistet interessen for at tage billeder nu, så jeg vil gerne have et lille "smart" et i stedet, som man kan have med overalt. Mine forældre vil købe mit nuværende for 1500 (købte det for 4000 for tre år siden), og det vil jeg godt gå med til :)


Så ville jeg høre jer, om i kan anbefale nogle gode, små, smarte kameraer til omkring 1500 kr? Det må gerne være lidt dyrere end det også, men gider ikke give så mange penge for et kamera ;)


Har ikke rigtigt nogle krav.

Eller jo, lidt. Helst 5 MP eller over. Der skal være optisk zoom. Og så skal det egentlig bare være smart og handy ;)


Kom med jeres anbefalinger!!


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sony dsc w55 Cyber-shot.
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 11:58

Jeg vil gerne anbefale Sony dsc w55 Cyber-shot.

Det er et rigtig fint lille kammera med 2,5 LCD skærm, 7,2 mega pixel, 3x optisk zoom.

Det koster omkring 1000-1200. Hvilket jeg synes er en billig pris for dette kammera

Hvis du vil vide mere om det kan du jo bare søge på:

Sony dsc w55 Cyber-shot.


Kammeraet ser sådan her ud:



L!ne & Rhapsody

Rhapsody min charmetrold



0
0
Svar på denne tråd
 
 kuhlku
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 12:33

Mange tak, det ser rigtig godt ud. Det vil jeg klart tage op til overvejelse :)


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygtfr
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 14:29

Canon ixus i zoom

jeg har det på 5 megaP. men man kan også få det med 7,5 megaP.

det er ca på størelse med en mobil (lidt større)

det er nemt at bruge, nemt at finde rundt i, og ja jeg syntes bare det er vildt lækkert kamera =) ... som tager fine billeder til mit behov =]

^den model jeg har . mit er bare sort

den anden side =)


Jeg elsker det kamera ;D og ja som sagt er det lille så jeg gar næsten fast rundt med det som mobilen =)


+ du kan få det i stort set alle farver : D



» Loυιse Frandsen B-)

I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdshsfdhdfhfdsh<
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 21:48

jeg har et som bare er fantastisk


Det er lille og det er et digital canon ixus 960is ..

Det har 12,1 megapixel ...


Liv..;b


TIDLIGERE ;


>>LIV LADY NANNA <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 rtgawzrsgf
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 15:09

Årh det er svært at vælge :D


Kom gerne med flere forslag folkens!!

- det kan da ikke passe, at det kun er 3 mennesker fra jhn der har et lille kamera ;)


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 12:37

Jeg har også Sony Cyper-Shot'en, det er bare et super godt kamera, både til portræt og hyggebilleder af vennerne, men også til dressur og springbilleder af hestene ;)



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider