Hej.
Da min søster ikke rider længere, har vi fået Betina til at ride på Lotus. De passer perfekt sammen og i pinsen var hun ude til sit første stævne.
De startede en LC2 og LC3 i Kragelund i Bække, og sørme om hun ikke vandt LC2 med 67%, og fik en andenplads i LC3 med 69,5% - vinderen her fik 70%, skide bittert 
nå, men jeg tog en masse billeder. Siden hun ikke er her nytter det ikke noget at svine hende til, men I er vel frie til at gøre det 

Lige da hun var hoppet op

Opvarmning

Opvarmning

Opvarmning

Opvarmning

LC2

LC2

LC2


så var der lige en pause, hvor hun kunne friske LC3'eren op

Min søster - hende der ejer Lotus - og Betina

de er da flotte 

gangster betina 

LC3

LC3
Det var de billeder jeg havde af dem =]
MEN I skal ikke snydes for et billede af en af vores tre små killinger som meget snart skal sælges 

Jeg er desuden - på grund af mange ting - begyndt at ride igen
Jeg er startet op på min søsters 4-års, Lupus:


Hejhej =)