Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Stævnebilleder af Lotus
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 19:52

Hej.


Da min søster ikke rider længere, har vi fået Betina til at ride på Lotus. De passer perfekt sammen og i pinsen var hun ude til sit første stævne.


De startede en LC2 og LC3 i Kragelund i Bække, og sørme om hun ikke vandt LC2 med 67%, og fik en andenplads i LC3 med 69,5% - vinderen her fik 70%, skide bittert ;D


nå, men jeg tog en masse billeder. Siden hun ikke er her nytter det ikke noget at svine hende til, men I er vel frie til at gøre det :)


Lige da hun var hoppet op


Opvarmning


Opvarmning


Opvarmning


Opvarmning


LC2


LC2


LC2




så var der lige en pause, hvor hun kunne friske LC3'eren op


Min søster - hende der ejer Lotus - og Betina


de er da flotte :)


gangster betina ;D


LC3


LC3


Det var de billeder jeg havde af dem =]

MEN I skal ikke snydes for et billede af en af vores tre små killinger som meget snart skal sælges :)



Jeg er desuden - på grund af mange ting - begyndt at ride igen :) Jeg er startet op på min søsters 4-års, Lupus:





Hejhej =)



karen

hell for everyone!


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 19:54

Hvor er de fine! & lækker hest!

Super fint!

- Sød hest du er begyndt at ride, glæder mig til at se ridebilleder af jer! (:


Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur !


My heart is falling apart if you go away
My life is like a paradise if you'll stay with me forever


R.I.P Karina! - Du er elsket og savnet!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 20:11

Hun rider den flot hende parten, og den går flot! Rigtig flot er den også. Flot hest du skal til at ride


Frigg

Selvom jeg leder efter ny springpart,

ville jeg aldrig glemme dig Pan <3...
Min ynglings springer! Er glad for....

jeg stadig passer dig <,3...............


0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 20:15

Tillykke (: Er ret sikker på det er min ridelære der er dommer :b



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 22:46

OMG! aldrig havde jeg troet at sådan en hest kunne gå SÅ! flot ...


REspekt for hende parten



Emilie & MiCey



0
0
Svar på denne tråd
 
 <Lotus
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 22:55

hehe, det er såmænd ikke det eneste han kan :) Han er også ret heftig til at springe:



tak for de søde ord =]



karen

hell for everyone!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lokijuyht
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 15:16

tillykke til dem ;D


rigtig flot hest =D

og den du er igang med ser også godt ud ;)


(ps jeg er rigtig glad for din trøje ;D)



» Loυιse Frandsen B-)

"I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes"


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 17:32

Ih, fine billeder, Karen Og tillykke til Betina og Lotus. Superfin hest.
Og hvor er det fedt, at du er begyndt at ride igen!


- Marie & Zhehena


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfkljvdklfvm
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 18:56

Tillykke med det fine resultat til Bettina og Lotus :D


Gode billeder, og en lækker charmetrold ham Lotus!



Fjordglimt Mr. Gipson

Kjærsfeldt

Stutteri og dressage center

www.kjaersfeldt.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kajbjerggårds Blues
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 14:10

Tillykke med resultaterne..



Ejer og rytter af

Philias &

Kajbjerggårds Blues

dressur rytter

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tihiihi
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 15:02

Tillykke med de fine resultater! Det så da godt ud :D


De ser ud til at være et godt par (:


[:
SIMONE ..

Husk Altid :

Intet er umuligt,

for den her har viljen i hjertet!



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider