Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 At være sart
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 16:46

Nå ænder, lad sandheden komme frem. :P


Er du sart? Og med hvad?

0
0
Svar på denne tråd
 
 At være sart
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 16:48

Jeg er rigtig sart med folk der kysser offentligt! Det kan jeg bare ikke klare. Synes et enkelt tantekys er fint, men så stopper det også. Jeg gider ikke se på folk, der står og snaver og graver. Det må de sgu pakke sammen til de kommer hjem i privaten ;)


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig med Stina!
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 16:57

Intet værre end når folk står og "sluger" hinanden i offentligheden.

- Gør jeg heller ikke selv, et enkelt kys kan være fint, men det er også dét.


Hader også når folk på stranden bader i hvide boxers, adr. Eller står og er ved at hive tøjet af hinanden så alle kan se det.




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |



~*~ Marsvin til salg ~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 16:58

jeg er sart overfor folk som ikke vil stå for deres handlingere eller idet mindste sigde undskyld ellers så syndes jeg ikke der er så meget:D


Katrine

KATARIN

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 17:28

Jeg har altså bare ikke behov for at vide hvornår folk skal skide Så der er jeg sart.





Mvh. Rikke og Calypso

-Så er vi tilbage!

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala (:
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 17:35

Jeg er sart, når det kommer til utroskab, gå bag ved veninders rygge og fordomme, der ikke står til at ændre.


Meeen .. sådan af rent ulækre ting, så er jeg mega sart overfor gammel opvask, gamle madvarer etc - det giver mig kriller, føj!


Astrid & Bakgaardens Frederik
nu også med Nico-Light :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 17:51

Jeg svarer lige selv. :P


Jeg er meget meget sart, hvad angår at smage hinandens mad, ikke vaske hænder, osv.


Det er virkelig utrolig belastende. Jeg synes heller ikke, det er videre fedt at sidde på lokum offentlige steder eller røre ved håndtag fx på bilka's toilet.


KOM FREM MED PINLIGHEDERNE FOLKENS.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalal.
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 18:24

Når der står en eller anden grim popdreng og råsavler sin kæreste imens han har hånden nede i hendes bukser bagved , midt på strøget .


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 SART.....
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 18:58

Ved ikke helt sån - Men nok overfor rod er jeg "sart" eller jeg bliver utrolig irriteret når jeg ser rod. For eksempel var jeg ude hos en af mine venner sidste weekend, han havde en masser gutter på besøg - og der stod øldåser, slikposer, glas, talerkner, pizzabakker osv over alt. Da han så var ude og køre en tur, var jeg virkerlig ved ta rejse mig og begynde og rydde op, jeg kan ikke have det! Der skal se perfekt ud, ikke noget rod


- Og så overfor fugle der flyver over hovdet på mig, eller især dure. Når jeg er i københavn kan jeg virkelig ikke have når duerne på strøget lige letter forand mig og flyver :S

Ved ikke hvorfor.




(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfdfsdf
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 19:07

Line kopp sagde det


» KH PERNILLE

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdhfdhfdshfdshhfds
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 19:18

Blod, jeg får det bare så dårligt. Jeg føler bare at der ikke kommer til at gå særlig lang tid før jeg daser om...

__________







Liv..;b


TIDLIGERE ;


>>LIV LADY NANNA <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 21:22

Hvis der er rigtig nasty et sted, eller hvis jeg skal sove et sted med fnuller på gulvet :/




Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 21:30

Nu står jeg som ekspedient i en kiosk på et patienthotel. Hvis der kommer en gammel mand med sorte negle og hoster i sin hånd (sådan så man kan høre, at der kom noget med op)og vil give mig byttepenge - ja, så løber jeg ud og vasker hænder, når kunden er smuttet Ja, også bare, hvis de har sorte negle :P


Er også sart, når små børn skal puste lysene ud på deres fødsesldagskage (hvor de nærmere spytter i stedet for at puste), hvor man så skal have et stykke bagefter ;)


Er sart, hvis jeg ser en hvis bussemand i folks næser :P


Ja, er faktisk også ret sart, når jeg skal sidde i møbler, som er ulækre offentlige steder ;)


Og ja, jeg kunne blive ved xD




Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 22:06

Line: Arhh haha skatte <3<3
Jeg hader at være på et offenligt toilet..
Undgår helst at gå på toilet i skole tiden..

Og at tømme skradespande..


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 fdhfgjgfhfgjkfg
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 22:21

jeg hader når folk nyser eller hoster en ind i hovedet iwww det er bare SÅ klamt! virkelig fedtet hår er også ulækkert at se på badr. eller hvis folk ikke vasker hænder puhaaa. ellers skoletoiletter, folk som syntes det er hyggeligt og skide sjovt at prutte/over hørme det hele imens de er sammen med andre mennesker ikke noget med at gå væk nejnej bare fyre løs ad, lugten af katte hømhøm, møbler fulde af hunde/katte hår, klistret gulv, sure tæ'r og fødder i det hele taget, lugten af bræk, armhulehår på kvinder.. - ja hold da op hvor er jeg egentlig sart ;D ;D ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 De 3 værster er ;
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 22:44
  • "Jeg skal skide" Tak skat. fortæl endelig mere.
  • Når folk har en bussemand i næsen.
  • Folk der bare hoster og nyser ud på alt og alle.


Louise•○

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla .... XD
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 22:46

fnuller/hår i baderummene i svømmehaller - FØJ har altid hadet det. Lige siden jeg var lille har jeg altid gået på tær sådan nogen steder.


Så er der folk der sidder og snakker om sår, og piller i i det. ADD!


Hår i mad. Virkelig kvalmene


Mc Donnald mad. (Efter jeg kom hjem fra et kloster i Belgien på lejr tur med min klasse. Så spiste vi aftensmad på Mc D i Tyskland og da jeg kom hjem var min mave totalt udspilet og brækkede mig hele natten) great. Der var noget galt med den Mc Chiken og ligesiden har Mc Donnald virkelig frastødet mig. Bortset fra isene


så er jeg meget sart mht til andres tær.


Bumser..


Dyr i vand..


opvask i hånden..


offentlige toiletter


min tandbørste - skal skylles VIRKELIG grundigt hver gang og renses for tandpasta så det ikke størkner og så skal den skiftes ret jævnligt.


Der er så til gengæld så meget andet jeg er ligeglad med. Kan sagtens stå i @!#$ op til knæene og er ikke bange for at blive beskidt.






Med den dejlige traver, Face The Feat - som bare kaldes Findur :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 23:05
  • Offentlige toiletter,
  • Når folk stå og drikker hindanden savl(råsnaver) offentligt!,
  • Når folk sidder og ryger mig op i hovedet,
  • Når folk sidder og snakker til mit hovede med total rådden ånde!


Jah det var nok det... Og så lige 3 milliarder andre ting men dem snakker vi ikk om vel?



Emilie & MiCey



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 23:23

Ahahahahaha Hold op man, jeg sidder her, og er lige ved at vække hele huset, fordi jeg griner sådan


Jeg er ikk så sart der skal meget til.

Lige de tre værste:

* Når folk stå op råsnaver hinanden offentlige steder

* Offentlige toiletter (f.eks dem ope på skolen, jeg undgår helst at gå på toilet oppe på skolen)

* Dårlig ånde

* Når der står en lige ved siden af som prutter og bøvser


Det var vidste det. Hehe



Hilsen Helene


Citat: I nøden skal man kende sine venner. (Ukendt)


Citat: Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig. (Ukendt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 uetyjkghkgkghkg
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 23:49

hmm rimlig mange ting tror jeg ;D


  • offenlige toiletter! de er SÅ KLAMME ;D
  • Når folk kommer og siger " jeg skal lige skide" nam nam må jeg endelig ikk koomme med?
  • Svømmehaller.
  • saunaer hvor folk sidder nøgne!
  • Små dyr. eller hedder det insekter? WTF jeg kan helt og adeles ikke have dem!
  • fold der ikk passerdres dyr ordenligt.

kunne blive ved ;D


catrine sørensen & maylie selwyn

- en über lækker equipage.


ponyrytter med stil


Tror du på kærlighed ved første blik, eller skal jeg gå og komme igen? ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 jtxjtdrjcfj
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 12:58

Puha, så må jeg godt nok frastøde jer, jeg undskylder


- Mit værelse er enormt rodet, og jeg gider ikke at rydde op. Jeg elsker rod, føler mig hjemme, og hvis mine ting bliver ryddet op, får jeg trip, for så kan jeg sgu ikke finde dem. Jeg ved hvor mine ting er, når det roder.

- Jeg har da op til flere gange stået midt på strøget i Århus og været ved at blive ædt op af en kæreste, som ville give mig en lille mysser.


Selv er jeg virkelig ikke sart. Egentlig sidder jeg og griner lidt af nogen af jeres ting, sorry :)

(Nogle skoletoiletter er sgu flotte, min skoles f.eks. Det er ikke båse, næ det er seperate rum).


Men jeg er sart over for gyserfilm! Uh, hver gang der er optakt til noget uhyggeligt, gemmer jeg mig bag en dyne eller en buddy, og lytter. På den måde har jeg set mange gyserfilm ;D


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 13:50



Tæer, jeg kan simpelthen ikke klare det. Og så når folk driller mig med det = stikker deres tæer op i mit hoved har jeg seriøst lyst til at sætte mig ned og tude, det er så klamt!



»Natazzcha.

jeg er solen - herself.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lokjihuyg
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 14:04

folk der snaver på det groveste i offenligheden

klamme køkkener

gammelt mad(og ja bare det at spise rester dagen efter er jeg ekstremt dårlig til.)

edderkopper

truende mennesker (og her står jeg altså helt af !)

hvis folk ringer til mig og spørger om de kan låne penge af mig eller mine forældre


jeg er faktisk ikke ret sart anlagt :P ;)



» Loυιse Frandsen B-)

I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider