Hej alle d: !
Vi skal til at skrive stil, emnet er : det værste jeg ved, Det bedste jeg ved, - eller
det bedste og det værste jeg ved!
jeg er bare total lost..
Men hvad er det bedste og værste i ved ? Pft
- Skrev Malene!
Det bedste jeg ved, må være mine venner, telefonsnak i flere timer, en masse fester, fritid.
Det væreste.. Hm, falske personer, pengemangel (!!!), skænderier og folk der ikke kan tilgive.
R.I.P Dilli Dancer
Det bedste og værste i en og samme ting, må klart være kærlighed, forelskelse xD årh ha det både det bedste og væreste i en og sammen ting
» Michella §
* med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
Bedste: Kæreste, Hobby (ridning), Familie, sov.
Værste: Det hele blievr oget @!#$ på et tidspunkt. Dårlige dage, osv.
Isabella
© Med superspringeren Amadeus ©
Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet