Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Dansk stil - det bedste værste jeg ved
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 22:34

Hej alle d: !

Vi skal til at skrive stil, emnet er :
det værste jeg ved,
Det bedste jeg ved, - eller

det bedste og det værste jeg ved!


jeg er bare total lost..


Men hvad er det bedste og værste i ved ?

Pft :D


- Skrev Malene!

0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 22:51

Det bedste jeg ved, må være mine venner, telefonsnak i flere timer, en masse fester, fritid.


Det væreste.. Hm, falske personer, pengemangel (!!!), skænderier og folk der ikke kan tilgive.


Louise Nørskov

R.I.P Dilli Dancer

0
0
Svar på denne tråd
 
 lk nælklæmlm
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 14:42

Det bedste og værste i en og samme ting, må klart være kærlighed, forelskelse xD årh ha det både det bedste og væreste i en og sammen ting ;D


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 15:06

Bedste: Kæreste, Hobby (ridning), Familie, sov.

Værste: Det hele blievr oget @!#$ på et tidspunkt. Dårlige dage, osv.


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider