|
|
| Sneboldskamp! |
| Forfatter:  |
Ludvig |
| Dato:  |
24-11-2002 11:07 |
|
Er det bare mig, eller er det et stykke tid sidend er hare været mudderkamp herinde? Kan godt være jeg bare har overset en, hvis der har været en....... Men vil i ikke være med til en sneboldskamp, nu?
Hvis i vil, så: Tager en står mudderklump og den rammer...... Ja den næste, som skriver!
:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*
Mvv. Ludvig
Joras er som cigerater. Første gang er skrækkeligt, 2 gange er det forfærdeligt, 3 gang er det ubehageligt, og så er man afhængig!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Sneboldskamp! |
Minimusen som er blevet rask ! |
24-11-2002 11:11 |
|
NÅ så for du en kæmpe sne mand lige i fjæset *gg*
Hygge Hygge Mini ! Se Min HP Her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Boney-dyret! |
24-11-2002 11:12 |
|
weeehaaaa, oki bare iorden
Tager en kæmpe Boney tynd bæ og smasker lige i hovedet på ludvig!! ---> så kan du bare lærer det
og den næste der skriver her får lige en giga sne vasker af mig
- Fie !
~Livet er let at leve, det er os selv der gør det svært~>o<
Tjeck også lige min Hp: www.cheval.webbyen.dk
~verdens bedste pony= BONEY~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Ludvig |
24-11-2002 11:14 |
|
Tager Mini og lister mig ind bag fra hende, og binder hendes hænder sammen, og smider hende lige i gylletanken! *høhø*
Har fået bagt en dejlig kage, men HESTESNOT indeni, den sætter jeg lidt væk fra Boney-Dyret, og hun æder den i en mundfuld! Nøj hvor ser hun sjov ud! Er det nu jeg skal fortælle hende, jeg også tabte en pose chili ned i?
Mvv. Ludvig
Joras er som cigerater. Første gang er skrækkeligt, 2 gange er det forfærdeligt, 3 gang er det ubehageligt, og så er man afhængig!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
24-11-2002 11:18 |
|
NÅR så smasker jeg EN kæmpe snebold fuld af lort i lige i hovedet på fie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Ludvig |
24-11-2002 11:20 |
|
Kaster en rådden ko efter Mini..... Hovza.... Den ramte sq...... Pøj hvor du lugter nu, Mini!
Mvv. Ludvig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| YAAAAAAA!!!!! |
pernille (milla) |
24-11-2002 11:21 |
|
og den rammer Ludvig lige i røven.... BAGHOLDS ANGREB!!!!!!! UUUUUUU
knuZer Pernille¤ "Erfaring er uden tvivl den værste læremester... den giver dig prøven FØR du har læst pensum!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
~*Toulouse*~ |
24-11-2002 11:21 |
|
Weeeeeeeeeeee!!!
Jull!!'
- tager ludvig i hoved (og hale*ss*) og giver hende en ORDENLIG vasker...*hehe*
Så er turen kommet til, Minimusen¨(hæhæ) ej, okay du for bare 2 sneboldte *snak* - *slask*
og endue mange sneboldte tilm alle - fra tou:)
God Jul og godt Tubår
- det gode ved at være rodet er at man altid opdager noget nyt:) - ciat peter plys, kryds finger for at, det går godt når jeg skal låne, normidts pony snart!:),
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Boney-dyret! |
24-11-2002 11:23 |
|
NÅÅ, hmm, hvad skal man finde på??
Tager ´min mis og får den til at kaste en ordenlig hårboldt op lige i hovedet på mini  hæ hæ ...
tager ludvigs hår og hælder en hel dunk soya ud over det
- Fie !
~Livet er let at leve, det er os selv der gør det svært~>o<
Tjeck også lige min Hp: www.cheval.webbyen.dk
~verdens bedste pony= BONEY~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
24-11-2002 11:25 |
|
NÅÅÅÅÅÅ så kaster jeg mig over ludvig Kaster hende ned i alt gyllen da jeg er kommet op skyller mig og SPUUUUULER ludvig så er hun er pissevåd i fjæset og kaster så lige en ko lort ihovedet på som prikken over iet Hygge Hygge Mini ! Se Min HP Her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Ludvig |
24-11-2002 11:26 |
|
Tager et haglgevær og fylder det med frosent vand (isklumper) og skyder det hele af! Nøj hvor har i mange blå mærker, Toulouse, Mini, Boney, Pernille(Milla)! Mens i ømmer jer, smider jeg jer alle op på et læs mødding, og kører jer hen til piratfiskene..... værsgo´ at svømme!! (husk lige at komme op derfra ikke?)
Går lige ind og vasker Soyaen ud af håret........
Mvv. Ludvig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
pernille (milla) |
24-11-2002 11:26 |
|
*kigger sig omkring .oO (hva fa'en ska jeg nu finde på) griber den nærmeste hestepære og rammer boney lige i øjet... GO MEKAUP*
knuZer Pernille¤ "Erfaring er uden tvivl den værste læremester... den giver dig prøven FØR du har læst pensum!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Ludvig |
24-11-2002 11:27 |
|
Mini, desværre der var ikke mere gylle i gylletanken så jeg kunne nemt komme op, du havde slugt alt gyllen!
Mvv. Ludvig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Ludvig |
24-11-2002 11:28 |
|
Pernille, kaster dig igen ned til alle piratfiskene........ Ej skal det ikke hellere være krokodillerne? Husk at komme op!
Mvv. Ludvig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
24-11-2002 11:30 |
|
så brækker jeg alt gyllen ud over ludvig Hygge Hygge Mini ! Se Min HP Her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fisk!!!! |
pernille (milla) |
24-11-2002 11:30 |
|
bvaaaadr...heldigvis kan jeg lige få fat i en af fiskene før du smutter!!! HA! en pirat i røven....løber op og gir' ludvig en ordentlig krammer... nu lugter du lige så slemt som os!!!! hahahahahahahahaha:-*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: fisk!!!! |
Ludvig |
24-11-2002 11:32 |
|
*hmpf* Mini, du er ude at svømme;)
Pernille, ARGH!!!!!!! Fylder vandpistolen med rådden hønelort og skyder i fjæset på dig!
Blender kotis, griselort og hestepære sammen så det bliver til en chokoladekage, som den næste der skriver, kommer til at spise.....
Mvv. Ludvig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Ludvig |
24-11-2002 11:34 |
|
*høhø*
Jeg styrer for vildt! I Bliver alle pløret ned! Juhuu!!!!! Nogend er vil være den heldige, at samarbejde med mig?:):):D:D:D
Mvv. Ludvig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
24-11-2002 11:35 |
|
YEAR kommer op af pirat fiskene og kaster med dem i hovedet på ludvig og alle jer andre så i bliver bidt over det hele i fjæset NARJ hvor ser i sjove ud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
pernille (milla) |
24-11-2002 11:36 |
|
ja så er det vel mig der skal spise den... men puff... så er jeg væk, jeg er nemerlig løbet ud i køkkenet hvor der står en dejlig varm ægte chokoladekage!! spiser den i en ruf, og søger så efter nogle gamle mad raster....mmmmm....fiske og kyllinge indvolde
plask lige i kryderen på ludvig!!!!
:-*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ludvig |
pernille (milla) |
24-11-2002 11:37 |
|
ja jeg vil...hvis du da vil være me til at lave det ledeste angreb på mini
knuZer Pernille¤"Erfaring er uden tvivl den værste læremester... den giver dig prøven FØR du har læst pensum!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: ludvig |
Wezoriny |
24-11-2002 11:40 |
|
Nææææh, som om jeg gider...!
Knuz Nicole og Muledyret
*Lad være med og slås med en Lampe med mindre du er Superman...!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Ludvig |
24-11-2002 11:42 |
|
Ryster alle de søde piratfiske af mig, og binder Mini, og begynder og SYNGE for hende!
Skræk og rædsel!
Oki Pernille(Milla) Kommer du ikke på Joras, så vi kan planlægge noget rigtig fælt?
Mvv. Ludvig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
pernille (milla) |
24-11-2002 11:44 |
|
er straks på vej, med en pose hundelort i sækken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Kaster en snebold fyldt med is, og lort i hovedet på Ludvig.... ¤SMASK¤....
Der ramte den sku!!!!!!
Elsker min tossede hoppe, Monique.:-D{>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
-dixie- |
24-11-2002 11:55 |
|
Graver en snebold op og er omhyggelig med at grave alt lortet i jorden med op, og så smasker jeg den lige i hovedet på Fie !!
Bare kom an Fie 
Men Fie,
Hvordan går det med Boney-dyret? Ringer du ikke snart?
Fik jo ikke dit nr. sidst vi snakkede..
:) -dixie-  De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting. Citat: Peter Plys ... Præsentation Hjemmeside Mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yearrr,.........!!!! |
|
|
Så tager jeg 5 ½ kilo rådden tang som jeg omhyggeligt har samlet sammen på stranden og blander det sammen med heste-lort og Kaster det i hovedet på Dixie,
Også tager jeg 50 liter tjære og hælder det ned over Ludvig og pernille(milla) Så de løber skrigende bort, men jeg gemmer mig rundt om hjørnet og Pluff, plan smat, er de dækket af hvide fjer og hele HNJ griner vildt højt  *Hvor peberet gror, vokser de gode ponyer* 
*hvorfor sulte, når man kan spise?* ;-D Præsentation!. Hjemmeside!.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Locky.. |
|
|
Tager en spand lort ude for møddingen, blander den med sne, og hvad jeg ellers kan finde op jorden.
Tager den op, og kaster den lige i hovedet på Locky, ¤smask¤, der sad den godt... Locky løber tudende væk!!Tjek min præstation med masser af nye billeder.:-D{>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
pernille (milla) |
24-11-2002 22:59 |
|
kigger mig omkring...ha ha ha...nu er mini slet ikke opmærksom!!! derfor opdager hun ik at jeg står med en kontainer tynd blanding af pernille's hjemmelavede heste-myllerbæ!!! JUUUUUMS!!!! UDOVER jULIES HÅR!!!! BVAAAADR.... MUAHAHAHAHAHAHAHAHA *lol* AD DU ER KLAM NU...FY DU STINKER....:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|