Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billeder fra undervisning (: .
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 17:02

Heej Ænder ..


Her den 20/03-2008 , fik jeg lige undervisning på min smukke pony Nelly .


Min far havde lige fået nyt kamera og fik først taget sig sammen til at sætte dem ind i går . ..


Håber i vil nyde dem, og gi en lille kommentar .. (: ..


Og så men Nye røde bandager og mit røde underlag .


Nr. 1.

^Mig og Nelly .


Nr. 2


Nr. 3


Nr 4

^Jeg konsentrere mig .. XD:


Nr. 5


^ Traversade (tror jeg det hedder) .. (: .


Nr. 6

^ Jeg syndes det er rat godt. ærgeligt at det er taget så 'skævt'.


Nr 7

^ Jep .. jeg Konsentrere mig .. x):


Nr. 8 .

^ Og til sidst, Klappe Klappe . dygtig pony ..






Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen Nelly <3 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 17:06

man kan ikke se billederne :S


istedet står der : this image or video has been moved or deleted.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak ... (:
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 20:47

Kan man ikke?


Ej hvor irreterende ..


Men tak fordi du sagde det .



Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen Nelly <3 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 20:49

Jeg kan heller ikke se dem




Nynne
og
Sasha

Lundby Efterskole 08/09


Sasha, My one and only , <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Andre?
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 20:49

Er der andre der ikke kan se dem ?





Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen Nelly <3 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heller ikke mig!
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 20:51

Jeg kan heller ikke se dem. :D


Hilsen Sofie!



Nu med Lindehøjs Roy!

Gør ikke ting for at være anderledes.

Gør ikke ting for at være som andre.

Gør det, fordi du har lyst til at gøre det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Arhh ..
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:00

Hvor irreterende .. :( ..


Når, jeg må lægge billederne ind i et nyt indlæg når jeg får tid . :/.



Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen Nelly <3 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:01

der står det samme ved min som ved Aelle (:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:15

jeg kan ikke se dem kun to:P


Katrine

KATARIN

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:17

jeg kan kun se de sidste 4 billeder (:


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdasassd
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:19

Super fin pony, den ser rigtig sød ud :) Kan desværre ikke se de 2 første :/

Og det røde sæt, passer da også bare perfekt til hende :)



Sissel aka Tiss

Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.

Min hp


3er pony til salg!

Arbisk Fuldblod til salg!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nelly pigen
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:19

Sig lige når i kan se alle sammen . (: ..

er nemlig ved at ligge dem ind igen .. (: ..


Og så når de alle er der, gi da så li en kommentar .



Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen Nelly <3 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhhhhhhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:20

Jeg kan ikke se det første. Men de andre kan jeg godt. (:


Nu uden mijn lille dreng. <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 de 2 første billeder..
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:27

De 2 første billeder, rider jeg også bare,

men de er ikke lige så gode som de andre,


så det gør ikke så meget at i ikke kan se de 2 første billeder



  • Meget gerne flere kommentare ..


Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen Nelly <3 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:40

Jeg kan se alle.


by: LONE - med guldponyen camilla..


...goodbye suckers

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 21:48

jeg kan se alle:D i skal bare bruge fireskos:P


Horslund
Østerlund
0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  13-05-2008 13:06

Årh, det ser da godt ud :)




Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flere?
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 15:01

Er der iik flere der li vil gi en kommentar ?



Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen Nelly <3 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kan
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 15:13

se alle sammen. Smuuuuukt bette dyr


Mvh Julie.

"Personally I'd have welcomed a dementor attack. A deadly struggle for my soul would have broken the monotony nicely."

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 15:34

Jeg kan se alle billederne :D

Rigtig fin pony og det ser jo fint ud ;)


&& Whatever &&
- Soffi ¤ siden 2/5 2005 -
0
0
Svar på denne tråd
 
 olujyhtrfed
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 18:07

jeg kan se alle billederne..


fin pony =D



» Loυιse Frandsen B-)

I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 17:13

jeg kan se dem de er gode:D


Katrine

KATARIN

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 18:07

Jeg kan også se dem alle. :D

Rigtig køn pony, og fornuftig ridning!

0
0
Svar på denne tråd
 
 desteny<3
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 20:34

jeg kan godt, det ser fint ud.




ηαтαlιє Lιη Jєηsєη

&

ѕυpєrнєѕтєη ∂єтєηу ѕυηѕнιηє

0
0
Svar på denne tråd
 
 kdljgkljfmxv
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 22:20

Jeg kan se dem alle :D
- og kan sige at de ser godt ud! Sød pony!

Hehe, jeg har også rød til Gipson, det er en fed farve! Mangler vidst kun springgamacher i rød, så har jeg alt i rødt XD - UPS.


Men kanon gode billeder, håber det var en god ridetime ! :D



Fjordglimt Mr. Gipson

Kjærsfeldt

Stutteri og dressage center

www.kjaersfeldt.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Taak ..
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 19:55

Taak for de søde kommentare alle .. (: ..


Jaa, rød er en mega fed farve ,, i hvert fald til Nelly . xD ..





Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen Nelly <3 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 20:15

Jeg ser dem alle<33


Det ser fint ud, men du skal bøge lidt mere i albueleddene og samle hænderne



Emilie & MiCey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <



0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 11:11

Jeg kan se dem alle?


Dressur?

Spring?

Laurits?

Lundebakkegård?

Håber så meget at du flytter til Lundebakkegård,

så jeg kan få part på dig! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fint nok ..
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 19:11

Emilie: Det var fordi, at i starten kunne man ikke se billederne . (: .




Men Godt i kan se dem alle nu . :D .







Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen Nelly <3 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla, bla, bla <33
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 19:58

ej hvor en dejlig pony <3


The Emzelemselamseben
(;

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 17:17

super gode billeder, rigtig flot sæt du har til hende :)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 18:36

Pæn hest, synes dog den mangler bagbenaktion. Og synes også den ser stiv ud. Også er den på forparten, desværre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 21:39

Kanokanokano: Hva mener du med : Også er den på forparten, desværre ??


Nelly er ved at være en ældre dame, og ja desværre bruger hun ikke sin bagben så meget , :/ .



Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen Nelly <3 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 13:16

ser fint ud. men det der falde rmig i øjnene er dine hænder!

de skal på højkandt, og tommelfingereen osv. skal rundes ind mod dig = bløde hænder (:


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalaa
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 21:22

Ja, det er da en skam den er på forparten?? ;) :)


Derfor, skriver jeg desværre. Min hest, Nikita er 19 - hun har stadig sin bagbens reaktion entakt, dog er hun lidt rusten om vinteren i opvarmingen.


På billederne er der nogle momenter hvor hun får bagparten med, men også nogen hvor hun "tipper helt" - vel og mærke til den forkerte ende. Og det jeg ligger mærke til er at det er når hun går underlod og lidt for pakket og du låser dig :) - Har du tænkt på om det er din opstilling der er problemet?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot pony
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 21:58

Flot pony - den ser rigtig sød ud. :)

Hænderne på højkant, så din tommelfinger peger opad, bøj lidt mere i albuerne :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider