|
|
| Billeder fra undervisning (: . |
|
|
Heej Ænder .. Her den 20/03-2008 , fik jeg lige undervisning på min smukke pony Nelly .  Min far havde lige fået nyt kamera og fik først taget sig sammen til at sætte dem ind i går . .. Håber i vil nyde dem, og gi en lille kommentar .. (: .. Og så men Nye røde bandager og mit røde underlag .  Nr. 1.  ^Mig og Nelly . Nr. 2  Nr. 3  Nr 4  ^Jeg konsentrere mig .. XD: Nr. 5  ^ Traversade (tror jeg det hedder) .. (: . Nr. 6  ^ Jeg syndes det er rat godt. ærgeligt at det er taget så 'skævt'. Nr 7  ^ Jep .. jeg Konsentrere mig .. x): Nr. 8 .  ^ Og til sidst, Klappe Klappe . dygtig pony .. 
Hilsen Cecilie.. Elsker PonzePigen Nelly <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde |
|
|
man kan ikke se billederne :S istedet står der : this image or video has been moved or deleted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak ... (: |
|
|
Kan man ikke? Ej hvor irreterende .. Men tak fordi du sagde det .
Hilsen Cecilie.. Elsker PonzePigen Nelly <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
|
|
Jeg kan heller ikke se dem 
Nynne og Sasha Lundby Efterskole 08/09 Sasha, My one and only , <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andre? |
|
|
Er der andre der ikke kan se dem ?
Hilsen Cecilie.. Elsker PonzePigen Nelly <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heller ikke mig! |
| Forfatter:  |
Heksen |
| Dato:  |
12-05-2008 20:51 |
|
Jeg kan heller ikke se dem. 
Hilsen Sofie! Nu med Lindehøjs Roy! Gør ikke ting for at være anderledes. Gør ikke ting for at være som andre. Gør det, fordi du har lyst til at gøre det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arhh .. |
|
|
Hvor irreterende .. .. Når, jeg må lægge billederne ind i et nyt indlæg når jeg får tid . :/.
Hilsen Cecilie.. Elsker PonzePigen Nelly <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
12-05-2008 21:01 |
|
der står det samme ved min som ved Aelle (:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
12-05-2008 21:15 |
|
jeg kan ikke se dem kun to:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| asdasassd |
|
|
Super fin pony, den ser rigtig sød ud Kan desværre ikke se de 2 første :/ Og det røde sæt, passer da også bare perfekt til hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nelly pigen |
|
|
Sig lige når i kan se alle sammen . (: .. er nemlig ved at ligge dem ind igen .. (: .. Og så når de alle er der, gi da så li en kommentar . 
Hilsen Cecilie.. Elsker PonzePigen Nelly <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
Jeg kan ikke se det første. Men de andre kan jeg godt. (:
Nu uden mijn lille dreng. <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de 2 første billeder.. |
|
|
De 2 første billeder, rider jeg også bare, men de er ikke lige så gode som de andre, så det gør ikke så meget at i ikke kan se de 2 første billeder  - Meget gerne flere kommentare ..
Hilsen Cecilie.. Elsker PonzePigen Nelly <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
Lone (CAMILLA) |
| Dato:  |
12-05-2008 21:40 |
|
by: LONE - med guldponyen camilla.. ...goodbye suckers
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Årh, det ser da godt ud 
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) Look into my eyes you will see what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere? |
|
|
Er der iik flere der li vil gi en kommentar ? 
Hilsen Cecilie.. Elsker PonzePigen Nelly <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan |
|
|
se alle sammen. Smuuuuukt bette dyr 
Mvh Julie.
"Personally I'd have welcomed a dementor attack. A deadly struggle for my soul would have broken the monotony nicely."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Jeg kan se alle billederne  Rigtig fin pony og det ser jo fint ud 
&& Whatever && - Soffi ¤ siden 2/5 2005 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olujyhtrfed |
|
|
jeg kan se alle billederne.. fin pony =D
» Loυιse Frandsen  I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
16-05-2008 17:13 |
|
jeg kan se dem de er gode:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kan også se dem alle.  Rigtig køn pony, og fornuftig ridning! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| desteny<3 |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
16-05-2008 20:34 |
|
jeg kan godt, det ser fint ud.
ηαтαlιє Lιη∂ Jєηsєη & ѕυpєrнєѕтєη ∂єтєηу ѕυηѕнιηє ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kdljgkljfmxv |
|
|
Jeg kan se dem alle  - og kan sige at de ser godt ud! Sød pony! Hehe, jeg har også rød til Gipson, det er en fed farve! Mangler vidst kun springgamacher i rød, så har jeg alt i rødt XD - UPS. Men kanon gode billeder, håber det var en god ridetime ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Taak .. |
|
|
Taak for de søde kommentare alle .. (: .. Jaa, rød er en mega fed farve ,, i hvert fald til Nelly . xD ..
Hilsen Cecilie.. Elsker PonzePigen Nelly <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
17-05-2008 20:15 |
|
Jeg ser dem alle<33 Det ser fint ud, men du skal bøge lidt mere i albueleddene og samle hænderne 
Emilie & MiCey! > Every night in my dreams i see you, i feel you! <
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
| Forfatter:  |
Emilie »Anne du er min fjolle ve |
| Dato:  |
18-05-2008 11:11 |
|
Dressur? Spring? Laurits? Lundebakkegård? Håber så meget at du flytter til Lundebakkegård, så jeg kan få part på dig! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fint nok .. |
|
|
Emilie: Det var fordi, at i starten kunne man ikke se billederne . (: . Men Godt i kan se dem alle nu . .
Hilsen Cecilie.. Elsker PonzePigen Nelly <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla, bla, bla <33 |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
26-05-2008 19:58 |
|
ej hvor en dejlig pony <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
27-05-2008 17:17 |
|
super gode billeder, rigtig flot sæt du har til hende 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Pæn hest, synes dog den mangler bagbenaktion. Og synes også den ser stiv ud. Også er den på forparten, desværre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla |
|
|
Kanokanokano: Hva mener du med : Også er den på forparten, desværre ??  Nelly er ved at være en ældre dame, og ja desværre bruger hun ikke sin bagben så meget , :/ .
Hilsen Cecilie.. Elsker PonzePigen Nelly <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
29-05-2008 13:16 |
|
ser fint ud. men det der falde rmig i øjnene er dine hænder! de skal på højkandt, og tommelfingereen osv. skal rundes ind mod dig = bløde hænder (:
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalaa |
|
|
Ja, det er da en skam den er på forparten??  Derfor, skriver jeg desværre. Min hest, Nikita er 19 - hun har stadig sin bagbens reaktion entakt, dog er hun lidt rusten om vinteren i opvarmingen. På billederne er der nogle momenter hvor hun får bagparten med, men også nogen hvor hun "tipper helt" - vel og mærke til den forkerte ende. Og det jeg ligger mærke til er at det er når hun går underlod og lidt for pakket og du låser dig - Har du tænkt på om det er din opstilling der er problemet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot pony |
|
|
Flot pony - den ser rigtig sød ud.  Hænderne på højkant, så din tommelfinger peger opad, bøj lidt mere i albuerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|