Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Dakoda sover.*Billeder*
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 11:34

Hej alle, sidder her i mit nattøj og keder lidt. Så kom jeg lige i tanke om jeg havde nogen billeder jeg ville vise. ;P


Først lidt fra i lørdags hvor jeg hyggede mig med min veninde:


Kimmie på mini cykel.


Lidt aftenbilleder.

(;

Æbletræ. <3


Igen.


Er altså ikke den bedste til at tage sådan nogen aftenbilleder. Så motager GERNE kritik til min fotografering!

Mmm-.

Øhhh ja. xD


Lidt af mig og Kimmie:


Hejsa. xD


Lidt for lækker eller hvad. Ejj. xD



Hej grimme. Gaal jeg ser genial ud. xD


Selvudløser længe leve. ;P


Heheh


YOOO HOMIE! xD


Hejsa.



Så kommer vi til søndag hvor Dakoda lå og sov hele dagen:


Hej bassemand. <3


Shiit han er sød.


Også væltede den lille hest omkuld.


<3

Elsker den hest!


Han er da sød.

Lidt træt.

Nuurh.


Og en video hvor han snorkker:


Man skal skrue rigtig højt op for lyden. Man kan kun høre det lidt.


www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=61108


Det var det. Forsat god dag.



Stald CaDo:


Mie T Jacobsen.

Rid Fuldblods Araber!

Distance hestenene: F.A Risti Ox 3330 & Cado´s Dakoda Ox 4338



0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 13:02

fine billeder ser hygge ud, dejlig hest (:

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider