Hej alle, sidder her i mit nattøj og keder lidt. Så kom jeg lige i tanke om jeg havde nogen billeder jeg ville vise. ;P
Først lidt fra i lørdags hvor jeg hyggede mig med min veninde:

Kimmie på mini cykel.

Lidt aftenbilleder.

(;

Æbletræ. <3

Igen.

Er altså ikke den bedste til at tage sådan nogen aftenbilleder. Så motager GERNE kritik til min fotografering!

Mmm-.

Øhhh ja. xD
Lidt af mig og Kimmie:

Hejsa. xD

Lidt for lækker eller hvad. Ejj. xD 

Hej grimme. Gaal jeg ser genial ud. xD

Selvudløser længe leve. ;P

Heheh

YOOO HOMIE! xD

Hejsa.
Så kommer vi til søndag hvor Dakoda lå og sov hele dagen:

Hej bassemand. <3

Shiit han er sød.

Også væltede den lille hest omkuld.

<3

Elsker den hest!

Han er da sød.

Lidt træt.

Nuurh.
Og en video hvor han snorkker:
Man skal skrue rigtig højt op for lyden. Man kan kun høre det lidt.
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=61108
Det var det. Forsat god dag.