hey there.. 
(nogen der frygter matematik på tirsdag ligesom mig?
haha)
nå, men jeg fik en lækker ny hest her for lidt over en måned siden.. -endelig
laver et indlæg med nogle billeder og info om hende en dag.. ;b
Med hesten fik fik jeg en trense, som egentlig er meget pæn til hende, men jeg vil alligevel gerne have en ny, for den er ret slidt..
- så, hvilken trense har i, og hvilken tror i ville være flot til Casia (som den nye hest hedder)??
'Kravene' er at den er sort og med kombineret næsebånd, helst lidt bredt, og så ikke over 1000 kr. ..(og helst en del under
hehe)
Her er et par billeder af hesten så i kan se hendes hoved:


(og ja, hun elsker at flashe underhals
)

håber i vil hjælpe 