Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 *anbefal* Hvilken trense?
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 21:22

hey there..


(nogen der frygter matematik på tirsdag ligesom mig? haha)


nå, men jeg fik en lækker ny hest her for lidt over en måned siden.. -endelig :D laver et indlæg med nogle billeder og info om hende en dag.. ;b


Med hesten fik fik jeg en trense, som egentlig er meget pæn til hende, men jeg vil alligevel gerne have en ny, for den er ret slidt..


- så, hvilken trense har i, og hvilken tror i ville være flot til Casia (som den nye hest hedder)??


'Kravene' er at den er sort og med kombineret næsebånd, helst lidt bredt, og så ikke over 1000 kr. ..(og helst en del under ;) hehe)


Her er et par billeder af hesten så i kan se hendes hoved:


(og ja, hun elsker at flashe underhals )


håber i vil hjælpe :)


FREJA. nu med ny hest - casia

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007


0
0
Svar på denne tråd
 
 r ista
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 21:35

Jeg har lige bestilt en Claridge House® Trevor II hjem til Rista. Den syntes jeg da er pæn? ;D


www.hooks.dk



SARAH KROG'
- med vidunderdyret Rista :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 21:39

Ja, den er faktisk ret pæn, men synes ikke næsebåndet er bredt nok.. hehe ;)


-forresten skal der være tilbagetræk i :)


FREJA. nu med ny hest - casia

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007


0
0
Svar på denne tråd
 
 r ista
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 21:41

nååh okaj ;D



SARAH KROG'
- med vidunderdyret Rista :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 æplkihygt
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 21:49

jeg har en rigtig lækker en fra Riders Company .. ved ikke hvad den hedder men det er sort, kombi, tilbagetræk, 500 kr. og pandebåndet er sorte og guld perler =)

og det ser således ud ;)

det er desværre rigtig længe siden jeg har købt det, og tror lidt det er udgået. men man kan få rigtig mange der minder om :) - også i riders company =)



» Loυιse Frandsen B-)

I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 22:16

Jeg har en OS Venedig Black, men den koster altså lige lidt over 1000. men forsatan den er lækker!



Signe og prinsessen Nellie

-

Jeg elsker dig og jeg har et problem med det.

- Bu 06/07 <33


Nellie søger en halvpart i 8600!!

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/110055/2/

0
0
Svar på denne tråd
 
 
 dfhfgdfhdfgdfhdfgdf
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 23:04

Kiffer har nogle super lækre trenser.


Så fandt du endelig en hest ;D

- syntes du ikke vi skal have et opdaterings indlæg? hehe ;D;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 15:59

Jeg har bare en trense fra Tophorse




Marie

Felix Albæk

tidligere med Ceres

0
0
Svar på denne tråd
 
 trense.......
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 17:32

Hejsa

Jeg synes OS laver nogle rigtig gode trenser

(De koster dog en del, men du kan finde brugte til omkring 1000)

Jeg har en Os berlin med et Os krystal pandebånd (:


0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 19:22

Jeg tror at en rundsyet vil være fin. Jeg har en fra Hubertus, godt nok i brun, men man kan godt få den i sort ;-)






Mvh. Rikke og Calypso

-Så er vi tilbage!

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider