HEj ænder.
Nu er min mosters mands mor lige død. HUn havde kræft overalt! Hoved, ja alt.
Hun havde spurgt efter en sprøjte med morfin i så hun kunne dø, men det er også smertestilliende. Så hun fik kun meget lidt. Men igår nat døde hun så, hun var på hosbis. Så hendes hund var der også. Den havde imens sygeplejeskene prøvede at hjælpe hende, havde den stået i vejen og beskyttet hende. Men så da hun døde, lagde hun også død. Den ville med hende, og gav sig til at død :/
Synes det er mega mærkelig, at den hund holdte så meget af hende at den ville med!
Min fars kæreste's bedstefar døde, og præcis samme tid gik deres ur i stå. Og den har aldrig ville begynde igen, selvom der kom en urmager!