Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Kræft :/
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 13:00

HEj ænder.


Nu er min mosters mands mor lige død. HUn havde kræft overalt! Hoved, ja alt.

Hun havde spurgt efter en sprøjte med morfin i så hun kunne dø, men det er også smertestilliende. Så hun fik kun meget lidt. Men igår nat døde hun så, hun var på hosbis. Så hendes hund var der også. Den havde imens sygeplejeskene prøvede at hjælpe hende, havde den stået i vejen og beskyttet hende. Men så da hun døde, lagde hun også død. Den ville med hende, og gav sig til at død :/


Synes det er mega mærkelig, at den hund holdte så meget af hende at den ville med!


Min fars kæreste's bedstefar døde, og præcis samme tid gik deres ur i stå. Og den har aldrig ville begynde igen, selvom der kom en urmager!


Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

-Elsker dig min Ib<3

Man er som man er,

men er man god nok?


0
0
Svar på denne tråd
 
 @!#$ man !
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 18:16

Hold kæft hvor spooky med det ur :o

Pyyhaa ! :/


Virkelig trist emne !


Og der er sgu snakke om en virkelig trofast hund !

Hold da helt op .......


, << Hvis et kys var et snefnug ,

Ville jeg give dig en kæmpe snestorm <3


, << Tilegnet Prins <3 (': .


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegersej
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 19:00

jeg hader kræft.


mistede min "far" (ikke min far, men en som jeg altid har opfattet som min anden far) til kræften.ole, en mand som virkelig betød meget for mig. min onkel døde af kræft da vi var til begravelse hos ole.


i går fik jeg at vide at oles søster også har kræft over det hele. og en af mine veninder har lige fået det konstateret igen.







Line Kruse aka die schlaue Affe.
When you're as great as I am, it's hard to be humble.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bfhfgngf
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 20:11

Ja, hunden var meget trofast. Stolede kun på hende!


Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

-Elsker dig min Ib<3

Man er som man er,

men er man god nok?


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 20:39

ak ja, det er en helvedes sygdom!


Min fars bedste ven, som er som en onkel for mig, fik konstateret det sidste år. Det har spredt sig og spredt sig og nu er der ikke mere at gøre. Hans liv er på sidste kapitel og det er ved at være slut :( Jeg bliver så ked af det når jeg tænker på at jeg måske ikke ser ham igen(jeg bor i KBH han i odense, og da jeg har afgangseksamen nu, er der ikke tid til at tage derhen :( )


Min venindes hest skal snart aflives også pga. kræft :(


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 20:44


det er alt der er at sige om kræft


...goodbye suckers

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 20:53

Kræft er en forfærdelig sygdom, som også har ramt et par stykker i min familie og omgangskreds :/ Sygt nok med den hund der, den må virkelig have holdt af hende ! Døde den med det samme, eller var den syg ? For det lyder pæænt mærkeligt :s


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 20:09

årh hvad hvor creapy(staves?) med uret og hunden :/
synes faktisk at jeg har været virkelig heldig med kræft i min omgangskreds. Min venindes mor har haft det, men hun er kommet ovenpå igen (:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kræft.
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 20:28

Jeg kondolerer.

(Og underlige sammentræf mht. død og henholdsvis hund og ur)


En af mine klassekammerater har kræft. Personen har været igennem et langt forløb - havde kræft, da denne var yngre, men blev "helbredt". Så var det der pludselig igen sidste år, personen blev opereret for nogle måneder siden, men nu har det pludselig bredt sig til mere alvorlige steder.



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider