|
|
| ::: årh! hjælp jhn .. |
|
|
Næsten alle drengene fra min klasse er til com. party idag, - jaja , helt i orden tænker i da .. Men ja, så ringer de til mig, jeg tager den ikke og de ligger en telefonsvarer .. Hvor en af dem så siger, " Må jeg slik' dig mellem fissen? " også griner de, også siger han, " hilsen Martin . " - og så lader jeg min mor høre det, da jeg hader sådan noget, og hun sidder bare og siger - " Jamen Sara, bare lad det ligge? " Og jeg futter totalt af , da jeg gerne vil have at deres forældre skal have det afvide , jeg gider jo ikke blive omtalt på den måde ?? . Også sidder min mor bare og gør ingenting ..  Er virkelig bare mega sur, og ked af det - .. Hvad ville i gørE?
Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur ! My heart is falling apart if you go away My life is like a paradise if you'll stay with me forever Endnu en drøm, gået i vasken .. Lad os håbe de 2 sidste ikke gør .. :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaastanjegårdens Fersken |
|
|
helt ærligt, det ville jeg ikke kunne tage mig af. dem om det, de har haft det sjovt- bare de ikke gør det altid. jeg ville bare ignorere det..
Nanna & Fersken & lånehesten Garcon(: Man spiser ikke ferskener -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
ville nok bare være lidt ligeglad
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥ 'du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ springsadel sælges Helt NY! skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror jeg |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
10-05-2008 23:24 |
|
... ville grine lidt og tænke fuckk et nedern liv at have alligevel.
/ Vildrose Rain søger en halvpart, hun står nær Vestskoven. Læs mere her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
På den ene side kan jeg godt se, at de intet liv har, når de ikke kan finde på andet end at irritere andre, så kan man jo altid glæde sig over at man selv har et liv .. Men gider bare ikke gøres grin med på den måde .. & deres forældre ved jo ikke engang hvad de render rundt og laver - syntes også bare de burde vide det ...
Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur ! My heart is falling apart if you go away My life is like a paradise if you'll stay with me forever Endnu en drøm, gået i vasken .. Lad os håbe de 2 sidste ikke gør .. :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cillebille |
|
|
Syntes ikke du skal tage det så alvorligt. Alle laver telefon'fis engang imellem (afsløret)..
» Cecilie Atzen « Nu MED Don Ramiro, som HAR fået navn xD Jeg vil ALDRIG glemme DIG Ceylon, ALDRIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ASDFGHJK |
|
|
Jeg ville ringe op og sige: "Skal vi prøve at samle sutten op fra gulvet og opføre os normalt? Hvor gamle er i? 5 ?" Eller "Ring til mig når i er kommet over børnehavestadiet " Det er da godt nok bare for barnligt sådan noget der.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Lad det være, hvis du hidser dig op - så bliver de jo ved 
De gode ord er skrevet af Ann-Sofie. Utrolig smukt og begavet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaaaaaaaaaaaa |
|
|
Jeg kan slet ikke forstå du farer op over sådan noget  Lad dem dog, det er jo bare dem som har en trist aften og ikke lige har andet at give sig til. - Jeg havde leget med på den 
Louise Nørskov R.I.P Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Hold da op. det ikke jordens undergang..
You miss 100% of the shots you never take. Choose your battles. To live, is not only about breathing. If you don't know where you are going, look back, and see where you came from.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lokijuhygtfr |
|
|
haha jeg havde leget med og så havde man også noget at grine af 
» Loυιse Frandsen  I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
11-05-2008 11:35 |
|
Du skal da bare være glad for a det er dig de gider ringe til  Bare vær ligeglad med det:D Så længe de ikke gør det hele tiden skal du bare lade det ligge<33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Jeg ville nok grine, ringe tilbage og sige: Nej det må du sgu ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Haha, den med sutten var sq god - den bruger jeg næste gang .. (: Emilie: Ja, det kan du have ret i, mange tak ! (: <33 Tak alle sammen , .. (: haha ,.
Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur ! My heart is falling apart if you go away My life is like a paradise if you'll stay with me forever Endnu en drøm, gået i vasken .. Lad os håbe de 2 sidste ikke gør .. :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggg |
| Forfatter:  |
miss chanel |
| Dato:  |
11-05-2008 12:22 |
|
ahhh .. kom over det  jeg havde sgu nok bare spillet med på den (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olkijuhygt |
|
|
du skal bare lave sådan en kinky stemme, ringe tilbage og sige at det må de godt .. så plejer folk at stoppe 
» Loυιse Frandsen  I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
jeg forstår virkelig ikke det kan være så slemt? lad dem om hvad de laver, og deres forældre behøver jo ikke vide de laver telefonfis? alle har da prøvet det? grin lidt af det og ignorer det (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trhsexdfvc |
|
|
årh louise du vil gerne have slikket fin fisselisse, hihihi =D <33333 ej, men bare grin af det dog. det er jo bare for sjov. du skal være glad for at de overhovedet giider at "bruge tid på dig". det betyder jo at du er interessant, så tag det som et kompliment 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmmm |
| Forfatter:  |
Tigeren |
| Dato:  |
11-05-2008 18:01 |
|
Jeg vil være MEGA ligeglad  Drenge fra min klasse og nogle fra de andre skoler har også ringet til mig. Der var hemmeligt nummer , men jeg tog den alligevel. Så sagde én af drengene at det var Jacob fra min klasse, og at han gerne vil komme sammen med mig. De synes det var mega morsomt  Jeg ignorerede det bare 
, << Hvis et kys var et snefnug , Ville jeg give dig en kæmpe snestorm <3
, << Tilegnet Prins <3 (': .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfghdfgfsdgdfhfd |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
11-05-2008 18:09 |
|
jeg forstår ikke hvorfor du bliver så hys over det, det er jo lige det de vil opnå det er jo ikke sjovt at lave grin med nogle som ignorer en vel?! xD Tag og grin over deres latterlige "no life" koncept og drik en cola 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| r ista |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
11-05-2008 21:42 |
|
ignorere dem. mor dig over at de ikke har noget liv?
◦ SARAH KROG' - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsfs |
|
|
ville bare tage den og ligge den på bordet. Så bruger de deres penge og btw så ville jeg være ret ligeglad hehe
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
12-05-2008 17:12 |
|
"Grow Up" Tror jeg jeg havde sagt.. Okay ^^ Mig i en rolig udgave. Tror jeg havde flakket lidt og sagt noget med. "Luk R'ven Svin" Eller sådan noget ;s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|