|
|
| Bærbar |
|
|
Ja, så fik jeg min nye bærbare op og køre. Og den er bare rigtig deeejlig!! Og nu får min mor den gamle, så det er jo bare fino.  Har i en bærbar eller statiònær? Og hvad syntes i er bedst? 
Mvh Julie.
"Personally I'd have welcomed a dementor attack. A deadly struggle for my soul would have broken the monotony nicely."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg har en Mac Book - bærbar. Jeg er mest til bærbare, da jeg elsker at kunne tage den med over alt.
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige pt... |
|
|
Sidder jeg både ved bærbar og stationær.. Da min egen bærbar er til rep.. Så bruge rmin fars computere:)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
07-05-2008 08:04 |
|
Jeg sidder ved bærbar - rettere en Apple Macbook Pro <33 og jeg vil på et tidspunkt gerne have den Imac en gang - så jeg kun skal bruge bærbaren til arbejde ! <33. - men det må komme ud i fremtiden, når vi får smidt min mor ud .. haha . Så kan hun tage over til sin kæreste at bo, så kan søster og mig blive i lejligheden hehe 
.. men der går nok noget tid.
»Lasse's Chelle« ¬ Nu uden Vestergaards in-zeit ! Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Begge dele |
|
|
Jeg har både en bærbar og en stationær. - Den stationære er bare monster gammel, og kan ikke specielt meget længere *GG* Den er sååå langsom. Men pt. har min mor nakket den, hvilket jeg er pænt træt af, - ikke min skyld hun ødelagde sin arbejds computer! Hvis hun ødelægger min, uuuuh så blir jeg sur! Men bærbare derimod, <3 Den er jeg rigtig glad for, for jeg bruger den meget til skolebrug osv. og er ret praktisk at jeg kan ta' den med rundt over det hele  Så jeg er vist til begge dele 
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Frigg (Pan) |
| Dato:  |
07-05-2008 14:21 |
|
Dejligt med en ny com. ikke! xD Jeg har en bærbar, fik densidste år i konfirmations gave. En Acer, 17" med webcame og vista xD Helt vildt fedt! Og det er sådejligt med en bærbar for så kan jeg flytte den fra min mor til min far (om omvendt d:) med alle mine ting på, uden at skulle sende diverse opgaver over mail hele tiden d: hehe
Frigg Selvom jeg leder efter ny springpart, ville jeg aldrig glemme dig Pan <3... Min ynglings springer! Er glad for.... jeg stadig passer dig <,3...............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bærbar. |
|
|
Jeg har begge dele - den stationære står dog på gæsteværelset (der blev den rykket ind, da den ikke blev tændt vildt meget på mit værelse - og så stod den konstant i vejen ). Jeg foretrækker klart den bærbare. Den er langt mere behagelig.  Og forresten, tillykke med din nye PC.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdhddfhdh |
|
|
Frigg: Joo, det er skønt!  TheOne: Mange tak 
Mvh Julie.
"Personally I'd have welcomed a dementor attack. A deadly struggle for my soul would have broken the monotony nicely."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Jeg har begge dele  Er gladest for min stationære. Men jeg har lige forudbestilt den nye Asus EEE PC, den tror jeg at jeg bliver glad for fordi dene r så handy 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Fedt!  Vi har 4 computere, 2 stationære & 2 bærbare. ej, den ene bærbar er min søster, og den anden bruger mine forældre aldrig, så det er min. jeg har en stationær på min værelse - min simscom (L) og mine forældres skrog.
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) Look into my eyes you will see what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bærbar |
| Forfatter:  |
sofie og ♥Aberdeen♥ |
| Dato:  |
07-05-2008 18:56 |
|
Jeg har lige købt mig en bærbar, og er helt vildt glad for den. Jeg ville helst have en bærbar, for så kan man have den med over alt. hvilket kan blive nødvendigt noget gange 
Sagde sofie med sin fantastiske Dansk varmblod part Aberdeen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har... |
|
|
Jeg har en bærbar, men på et tidspunkt havde jeg to stk. bærbare og et stk. stationær. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jajajajjajaja |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
07-05-2008 19:56 |
|
bærbar <3
/ Vildrose Rain søger en halvpart, hun står nær Vestskoven. Læs mere her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Bærbar - MacBook. En stationær er simpelthen for upraktisk, når computeren er en nødvendig del af skole"bøgerne" 
- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdshsdfhdhfshfdsa |
| Forfatter:  |
Liv ♥Islænderfjorden og Nordhes |
| Dato:  |
07-05-2008 20:44 |
|
Bærbar :] en ibm-thinkpad den mest idiot sikre af slagsen! ;bb
Liv..;b TIDLIGERE ; >>LIV LADY NANNA <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdffdgf |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
07-05-2008 21:31 |
|
Har begge dele. Kan bedst lide bærbar, bortset fra jeg får stress af den der besværlige mus d:
SKREV » PERNILLE nogen er bare perfekte for hinanden s;s; mie christensen, mit et&alt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjfhkjh |
| Forfatter:  |
Nemohund |
| Dato:  |
07-05-2008 21:34 |
|
Ingen af delene 
Rikke'Jørgensen 'Langergaard ! -Elsker dig min Ib<3 Man er som man er, men er man god nok?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|