Ca. samme tidspunkt for 3 år siden, sad jeg også og kiggede hesteannoncer på MPL - og faldt over en DV vallak som jeg bare MÅTTE eje!
Var helt sindssygt forelsket i den, bare ud fra annoncen, og da jeg så fik set den og prøvet den irl, - ja så var jeg altså solgt til stanglakrids!
Ham endte jeg med at købe, - men det gør jeg ikke denne gang!
Men ØV! Hvor er det bare surt at blive forelsket i en hest på MPL man bare har lyst til at ringe og høre mere om, og ellers så bare ta' ud og hente 
Jeg har gået og sagt at min næste hest skal være oldenborger, og helst af den gamle type!
- Havde en kammerat som netop havde sådan en, og så var hun så lige 180cm eller sådan noget oveni det hele! Hun var generelt bare kæmpe og troede jeg skulle dø da jeg kom op på hende, - der var herrelangt ned! Men hun var bare SÅ dejlig <3
Nu har jeg så forelsket mig i en oldenborger, - af den gamle type!
- Den er præcis ligeså høj som Meti, og den minder faktisk meget om ham i kropsbygning og ud fra den korte tekst om hesten - så også i sind.
Den ser bare så fantastisk dejlig ud, at det er svært ikke at skrive på den 
Men, jeg skal jo ikke ha' hest nu! Dét er der ikke råd til, og havde jeg den slags penge så skulle de smides i en lejlighed først.
Den er ikke voldsomt dyr, - men alligevel.
Men hold op hvor er jeg forelsket 
- Håber den er solgt hurtigt så jeg ikke skal sidde og sukke, hehe...
Andre end mig som sidder og blir forårs forelskede på MPL?
- Og som skal ud og købe en lotto kupon til på lørdag *GG*