Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 At blive forelsket, i en hest!
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 09:58

Ca. samme tidspunkt for 3 år siden, sad jeg også og kiggede hesteannoncer på MPL - og faldt over en DV vallak som jeg bare MÅTTE eje!


Var helt sindssygt forelsket i den, bare ud fra annoncen, og da jeg så fik set den og prøvet den irl, - ja så var jeg altså solgt til stanglakrids!


Ham endte jeg med at købe, - men det gør jeg ikke denne gang!


Men ØV! Hvor er det bare surt at blive forelsket i en hest på MPL man bare har lyst til at ringe og høre mere om, og ellers så bare ta' ud og hente ;-D


Jeg har gået og sagt at min næste hest skal være oldenborger, og helst af den gamle type!

- Havde en kammerat som netop havde sådan en, og så var hun så lige 180cm eller sådan noget oveni det hele! Hun var generelt bare kæmpe og troede jeg skulle dø da jeg kom op på hende, - der var herrelangt ned! Men hun var bare SÅ dejlig <3


Nu har jeg så forelsket mig i en oldenborger, - af den gamle type!

- Den er præcis ligeså høj som Meti, og den minder faktisk meget om ham i kropsbygning og ud fra den korte tekst om hesten - så også i sind.


Den ser bare så fantastisk dejlig ud, at det er svært ikke at skrive på den ;)


Men, jeg skal jo ikke ha' hest nu! Dét er der ikke råd til, og havde jeg den slags penge så skulle de smides i en lejlighed først.


Den er ikke voldsomt dyr, - men alligevel.


Men hold op hvor er jeg forelsket ;-D

- Håber den er solgt hurtigt så jeg ikke skal sidde og sukke, hehe...


Andre end mig som sidder og blir forårs forelskede på MPL?

- Og som skal ud og købe en lotto kupon til på lørdag *GG*




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 blalba
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 12:06

Åårh ja, jeg kender det alt for godt -_-'


Lige nu er det dog mest drengene jeg bliver forelsket i, åååh suk xD


Det vildeste er dog, at jeg fik den sygeste lyst til frikadeller, da jeg læste dit indlæg xD



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 12:58

Årh, det kender jeg. Jeg har mange gange bare siddet og kigget. Det er hårdt xD


Camilla: Okay, nu skræmmer du mig seriøst xD




Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 15:58

Camilla; Uha, så er vi 2. Jeg fik en trang til frikkadeler.




Emilie Pedersen

glem fortiden - lev nutiden :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 *******
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 18:39

Hih fedt nok;D


Har du en hjemme side til MPL?


Jeanette+Schwaba= The perfect Team.


Unden Frej er der ingen Freja.!


--*Søger fjordhest skriv meget gerne hvis i har en*--


<: Frej du er savnet for evigt :>

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  07-05-2008 16:13

Jeg kender til det suk...

Som nogen nok ved er vores hus til salg men hvis vores hus ikke bliver solgt inden den 15 juli skal vi blive her jubii! Men nu skal jeg på efterskole så hvis huset ikke bliver solgt så må jeg købe en hest efter jeg har været på efterskole! Så jeg har allerede været inde på MPL og har forelsket mig i en hest suk... den er nok solgt inden da...


Mikkel

Du vil altid

være i mit

hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hyphest
Forfatter: 
Dato:  07-05-2008 18:42

Jeanette ♥Med alle dyrene♥: MPL = Markedspladsen.

- Altså Heste-nettets markedsplads :)


JYDEN: Ja den er nok væk inden du kommer tilbage fra efterskole ;) Men mon ikke der er en lækker hest igen til den tid? :)


Camilla (Fenja): Hmmm frikadeller... Jeg har pizzatrang, så den er bestilt Men det er også fordi vi alle spiser forskellige steder i aften, og lillesøs og jeg ikke kunne blive enige om hvem der skulle lave mad ;-D






Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 12:24
Kender det! Jeg surfer dog rundt på joras og finder heste til 160.000 kr.. "Moooar, se havd jeg ønsker mig "

~ Line & Sif ~

"Vi er røøøde, vi er hviiide"


Gør Livet Til En Fest

Rid Islandsk Hest!


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider