Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 BSB-koncert i Lux... Æhhh... eller nej!
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 22:44

Ja, det var jo lige det vi skulle have været... - til Backstreet Boys koncert i Luxembourg altså!


Når man har været hardcore fan de sidste 12 år så gør man meget for at opleve det ultimative band live! Om det så er at rejse til Luxembourg... Men nu er jeg jo så heldigvis så heldig at min søster bor i landet ;)


Lørdag aften drog vi så glade afsted mod Rockhal og klar til et brag af en koncert.



Men glæden varede kort - ved indgangen til p-pladserne blev vi bedt om at vende om, med ordet "Anullé". Hvordan kan man tillade sig at annulere en BSB-koncert selvsamme aften?!


Slukørede satte vi bilen på en anden p-plads og gik så op mod hallen for at se hvad der var sket.

Der havde været brand backstageog af sikkerhedsmæssige årsager havde de set sig nødsaget til at aflyse koncerten. Heldigvis stod der også, at vores billetter galdt til koncerten i Bruxelles søndag aften istedet - og det er kun 2 timers kørsel herfra


Så selvom vi - især Karen - var ret depri havde vi dog lidt held i posen.


Søndag eftermiddag kørte vi så mod Bruxelles for at være der til de slog dørene op kl. 19.


Sådan her så det ud, søndag aften kl. 18:30 - 100 km. fra vores destination, Forest National i Bruxelles.



Prøv så lige og spørg om ikke det var deprimerende!!


2 lange timer holdt vi i kø på vores vej mod Bruxelles, så vi var der ikke til dørene gik kl. 19 og heller ikke til koncerten startede med opvarmning kl. 20. Nej, vi stod i hallen kl. 20:50 og drengene gik på ca. 10 min. senere :P


Heldigvis gav de en fantastisk koncert!! Men hvad havde man ellers regnet med?!


A.J., Nick og Brian gir den gas


4 på stribe - Brian, Nick, A.J. og Howie :D


Grrrrrrrrrrrr... - Nick


Sikke en koreografi :P - A.J., Nick, Brian og Howie


Brian og Howie :)


De gir den MAX gas - Nick, Howie, Brian og A.J.


Nick i finalelyset - I've always been helpless when he smiled


God damn det var fedt!!!


Lidt film fik vi også skudt... Det kommer her -->


Incomplete


I Want It That Way


Der kommer flere når de er færdige med at uploade på HG :)


Kommentér


(Og fortæl mig gerne at I også syntes BSB er faller-fantastiske )








*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning


BM herre volley elite - Pokal og DM-mestre 2007/2008!!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 79070970079709
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 23:08

Nææ hvor fint

Haha, nej det ser da hyggeligt ud :D Hvis den var blevet aflyst helt, var i da heller ikke til at holde ud at høre på ;D



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 13:27

Den der kan du godt droppe Amalie!! BSB er de BEDSTE i verden!! Det har jeg synes i mange år :P


Men jeg kan godt fortælle dig jeg var depri!! Jeg var så tæt på at blive til en lille poptøs der begyndte at tude da jeg fik at vide at koncerten var aflyst! Hvis ikke det havde været fordi jeg skulle køre bilen var det nok sket

- og så den kø!! Er du sindssyg jeg var gal over jeg havde valgt at køre!! Vi kørte 10 km. på 2 timer! Damn jeg var gal!


Men hey, BSB var fan-f*ucking-tastiske, så det var (næsten) det hele værd




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
Hestepasser søges til trakehner-dressurstald i Luxembourg
- se mere på min præs. eller kontakt mig via PB



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 15:29

Sikke dog en fed koncert, lød det til d; Men træls med køen, og aflysningen da!




Emilie Pedersen

glem fortiden - lev nutiden :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 18:04

Jeg er nu mest til Westlife Men Backstreet Boys er også dejlige, har et eller andet for boybands. Take That, N*Sync, Five, Backstreet Boys, Westlife, Blue etc.


Men det lyder fedt! Er det ikke Brian der bor i Bruxelle?



Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 22:35

Uha ja, den kø var simpelthen ved at tage livet af os. Jeg kunne have tudet! Men så var drengene heldigvis helt fantastiske og gjorde det hele besværet værd (Men NØJ hvor var jeg glad for at det var Karen der sad bag rattet - jeg fik fniller bare af at sidde på bagsædet under den kø!)


Haha, Amalie - jeg tror nu du næsten kommer til at fortryde vi nåede koncerten, har nemlig haft "BSB-sang-flip" lige siden. Og tro mig: Det lyder IKKE kønt


Find-nemo: Jeg er egentlig ikke selv den helt store "boyband" fan - bliver generelt hurtigt træt af deres musik som jeg ofte finder meget ensformig. Men BSB - ja, de kan altså et eller andet.




*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning


BM herre volley elite - Pokal og DM-mestre 2007/2008!!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 dggdge
Forfatter: 
Dato:  07-05-2008 20:46

Det lyder da som om I har haft en god tur Må desværre indrømme, at end ikke 10 vilde heste kunne få mig til at høre BSB igenxD Troede slet ikke de eksisterede længere? Sådan er vi jo så forskellige

Hvor lang tid var du dernede?


Vh. Maja Stade

---

R.I.P. Castillo<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbummelum
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 16:16

Argh Maja, tror nu godt jeg kunne lokke dig - kunne jo tage en BSB CD med ud på SAM, proppe den i anlægget, og sørge for at man IKKE kunne få CD'en ud igen


Jojo, de eksisterer skam stadig - efter 15 år. Jeg syntes det er ret sejt de har holdt så længe. og dammit de er seje live - hold da fast en energi.


Jeg var dernede torsdag eftermiddag, og fløj hjem tirsdag morgen kl 6.20 for at nå min IT-eksamen kl 12




*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning


BM herre volley elite - Pokal og DM-mestre 2007/2008!!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 olkijuhygtfr
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 13:41

Federn ;D


koncerter er bare yndlings (Y) =D



hahah den mobil har jeg liggende et eller andet sted ---^





» Loυιse Frandsen B-)

I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider