Ja, det var jo lige det vi skulle have været... - til Backstreet Boys koncert i Luxembourg altså!
Når man har været hardcore fan de sidste 12 år så gør man meget for at opleve det ultimative band live! Om det så er at rejse til Luxembourg... Men nu er jeg jo så heldigvis så heldig at min søster bor i landet 
Lørdag aften drog vi så glade afsted mod Rockhal og klar til et brag af en koncert.

Men glæden varede kort - ved indgangen til p-pladserne blev vi bedt om at vende om, med ordet "Anullé". Hvordan kan man tillade sig at annulere en BSB-koncert selvsamme aften?! 
Slukørede satte vi bilen på en anden p-plads og gik så op mod hallen for at se hvad der var sket.
Der havde været brand backstageog af sikkerhedsmæssige årsager havde de set sig nødsaget til at aflyse koncerten. Heldigvis stod der også, at vores billetter galdt til koncerten i Bruxelles søndag aften istedet - og det er kun 2 timers kørsel herfra 
Så selvom vi - især Karen - var ret depri havde vi dog lidt held i posen.
Søndag eftermiddag kørte vi så mod Bruxelles for at være der til de slog dørene op kl. 19.
Sådan her så det ud, søndag aften kl. 18:30 - 100 km. fra vores destination, Forest National i Bruxelles.

Prøv så lige og spørg om ikke det var deprimerende!! 
2 lange timer holdt vi i kø på vores vej mod Bruxelles, så vi var der ikke til dørene gik kl. 19 og heller ikke til koncerten startede med opvarmning kl. 20. Nej, vi stod i hallen kl. 20:50 og drengene gik på ca. 10 min. senere 
Heldigvis gav de en fantastisk koncert!! Men hvad havde man ellers regnet med?! 

A.J., Nick og Brian gir den gas 

4 på stribe - Brian, Nick, A.J. og Howie 

Grrrrrrrrrrrr...
- Nick

Sikke en koreografi
- A.J., Nick, Brian og Howie

Brian og Howie 

De gir den MAX gas
- Nick, Howie, Brian og A.J.

Nick i finalelyset - I've always been helpless when he smiled

God damn det var fedt!!!
Lidt film fik vi også skudt... Det kommer her -->