Hej
Er der nogen der ved om man kan se det det afsnit der var i onsdags på internettet? Kunne desværre ikke se det, og der har vidst været genudsendelse
håber i vil hjælpe ..
- med skønheden Laron
åh ida jeg skalskal også bare se det, og alle siger bare det er det bedste afsnit s;s; haha. men tror man kan se det på www.tv.dk/sputnik men det koster vidst 20kr? ..
SKREV » PERNILLE
nogen er bare perfekte for hinanden
mie christensen, mit et&alt <3
ehm ja altså ;i nogle ved hvornår der er genudsendelse?
Emilie Pedersen
glem fortiden - lev nutiden
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet