Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 hjælp :s
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 20:58

Ænder, ænder, ænder!

- en ynkelig lille and som mig, har endnu ikke lige fundet ud af, hvordan man lægger billeder fra computeren og ind i et indlæg som dette... Dvs. jeg kan godt finde ud af at lægge billeder fra internette ind, altså ved at kopirer linket ind (hvis du kan forstå mig), men hvordan er det liiige det fungerer med billeder, der ligger på ens computer?

Skriv meget gerne, hvis du har tid og overskud til at forklare

- tak :'D


¤¤ Sofie ¤¤
sofer. sofing. sigen.

***


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 20:59

sofie: så vidt jeg ved skal dine billeder være oploadet på nettet.


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 20:59

Du kan kun lægge dem ind her hvis de ligger på nettet.


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 21:00

de skal være på nettet for at de kan komme her ind ;)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 kjgkjgvæk.jb,m
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 21:01

aha! d: så er det nok derfor, jeg ikke liiige kan forstå hvorfor det ikke virker? - tak.


¤¤ Sofie ¤¤
sofer. sofing. sigen.

***


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider