Sådan i overført betydning - jeg har sagt ja til Calypso.
Hvorfor kan læses her: www.heste-nettet.dk/forum/18/940680/ 940680/
Efter en snak med Fættes ejer blev vi enige om at det var det bedste og der var ingen sure miner over at jeg valgte at stoppe så hurtigt så det er superdejligt og jeg er glad for at ejer forstår mig 
Så nu skal jeg lege unghesterytter på ubestemt tid - noget jeg ikke prøvet det store af før, men jeg har 100% opbakning iform af undervisning og hjælp fra ejer, min reservehestemor 
Det er følgende vidunder vi snakker om, Calypso DM, 3 år, DV efter Casir Ask og Exorbitant og ud af Æske
Han er hingst lidt endnu, men bliver kastreret inden for nærmeste tid så han kan komme ned og stå på Damgården hvor Æskes stod 


Han er ret tynd lige nu, men der arbejdes på det.

3 gang med rytter, mener jeg det er.
Det bliver superfedt at komme tilbage, da jeg var der i søndags var det nærmest som at komme hjem. Jeg kan mærke i maven at det har været den rigtige beslutning at tage.
Så nu vil jeg opdatere min signatur og glæde mig til at komme "hjem" igen 