Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Så fik jeg næsten Æske igen..
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 20:24

Sådan i overført betydning - jeg har sagt ja til Calypso.


Hvorfor kan læses her: www.heste-nettet.dk/forum/18/940680/ 940680/


Efter en snak med Fættes ejer blev vi enige om at det var det bedste og der var ingen sure miner over at jeg valgte at stoppe så hurtigt så det er superdejligt og jeg er glad for at ejer forstår mig :-)


Så nu skal jeg lege unghesterytter på ubestemt tid - noget jeg ikke prøvet det store af før, men jeg har 100% opbakning iform af undervisning og hjælp fra ejer, min reservehestemor :-P


Det er følgende vidunder vi snakker om, Calypso DM, 3 år, DV efter Casir Ask og Exorbitant og ud af Æske ;-) Han er hingst lidt endnu, men bliver kastreret inden for nærmeste tid så han kan komme ned og stå på Damgården hvor Æskes stod ;-)



Han er ret tynd lige nu, men der arbejdes på det.


3 gang med rytter, mener jeg det er.


Det bliver superfedt at komme tilbage, da jeg var der i søndags var det nærmest som at komme hjem. Jeg kan mærke i maven at det har været den rigtige beslutning at tage.


Så nu vil jeg opdatere min signatur og glæde mig til at komme "hjem" igen :-D









Mvh. Rikke og Fætten

- Vi topper på toppen

Årets JHN springrytter 07


Part søges til sød 3-års

0
0
Svar på denne tråd
 
 67698696954
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 20:29

Han ser bare så dejlig ud!

Fedt du tog beslutningen, er sikker på at du ikke vil fortryde det :D



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 En overskrift.
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 20:45

Årh hvor skønt! Dejligt når man ved det er den rigtige beslutnig. Held og lykke med det :D



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 20:57

Han er altså begyndt at blive virkelig smuk, det er vidst det man kan kalde fra en grim ælling til en smuk smuk svane.
Glæder mig til at følge jer fremover, og håber også jeg kommer til at se ham en dag, igen. :D




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala.
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 21:01

Hvor er han bare lækker! :)


Tillykke med det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 21:07

Synes det var godt du valgte ham, man kunne klart høre i indlægget at det var det du hældte mest til. :)

Og så gør det det jo sikkert ikke værre at han er efter Æske? :P



» KH. Frederikke,

se vores hjemmeside :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 mmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 21:40

Han er bare lækker

Jeg syntes klart du traf det rigtige valg;)



Emilie & MiCey


0
0
Svar på denne tråd
 
 Is med fløde
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 19:57

Ej hvor skønt.


Held og lykke med ham ;D



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 21:02

han er satme lækker smækker! håber du har valgt det rigtige tror jeg nu helt bestemt du har ;)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 Heeeeeeeeeeeeeeeej
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 08:19


Han er altså virkelig blevet lækker! Det må være utrolig spændende at kunne følge en hest fra føl til voksen :D En ting der undrer mig er bare hvorfor du skriver at du kun har kendt ham siden han var 9 måneder? Jeg kan da huske at du altid viste sådan nogle søde billeder af ham dengang han var helt lille :)





Carina

- Nu kun med Omira

Max - You were allways on my mind


0
0
Svar på denne tråd
 
 Carina B
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 09:03

Carina B: Jeg tror det var et af Æskes andre føl :-)



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider