Har lavet et enkelt... 
Du skal bruge noget stof helst bomuld eller lign., pladevat, noget kraftigt bånd og evt. velcro.
Det jeg har lave er lidt anderledes end amalies...
Princippet er nogenlunde det samme, dog lavede jeg først fire stykker stof, altså to til højre side og to til venstre (og 1 stykke pladevat til hver side), som jeg så først syede sammen to og to på midten, så der var tre store stykker. Gjorde det fordi det underlag jeg syede efter, var højere forrest, og det kan man kun lave sådan. Derefter blev de syet sammen rundt langs kanten, som amalie forklarede og vendt om.
Og så syede jeg striber i underlaget, for at holde det sammen.
Så syede jeg et sort bånd rundt om underlagt på midten (foroven ned langs rygsøjlen, når det ligger på). Derefter klippede jeg et langt bånd af stoffet og foldede kanterne ind og syede det rundt langs hele kanten. Så et sort bånd ved gjorden på hver side og et forrest foroven på hver side, hvor jeg også syede velcro på.
Og så lige et billede:


Tæt på.
Håber du forstår min forklaring, selv om den blev lidt indviklet... 