Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Stævner i D1
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 12:51

Hejsa,


Nu har jeg jo fået mit elskede nye kamera og har øvet mig lidt på forskellige personer. Så nu skal jeg ud og prøve det af på stævnebanerne. Og jeg ved da, at her er et par stævneryttere i distrikt 1 herinde. Så er der nogen der skal med til disse stævner:
http://sn-foto.dk/kalender.html ?

(og hvad synes i foriøvrigt om de nye farver? Jeg er ikke helt færdig med at gøre det på alle sider)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 15:35

Så er der kommet flere stævnedage på ;)


» Sascha & Nathalie <3

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zinfandel
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 15:36

Hvorfor ikke distrikt 10?



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 Næææ....
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 15:37

I Distrikt 1 skal jeg pt. kun til værslev D. 13-15 juni

Til deres distrikts stævne i spring



ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Emilie (Zinfandel):
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 15:46

TRor du jeg er rig eller sådan?! :D


Jose og Raffe: Hvor ligger Værslev?


» Sascha & Nathalie <3

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zinfandel
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 15:54

Ja ;D



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sascha-.--
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 16:50

Sascha : Ja ca deromkring , jeg aner det ikk min geografi stinker :D

Kun min kæreste der ved det, for det er ham der køre :P



ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jose Og ♥Raffe♥:
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 22:34

Hmm Midtsjælland eller hvad? :D


» Sascha & Nathalie <3

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 :D:D:D:D:D:D:D:D
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 22:55

Der er også stævner på VER - Vestegnens rideklub som ligger i D1 ..





Cecilie J .

- Søger part ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 CILLØH (Uden hest):
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 16:03

Det er bare så pokkers besværligt for mig at komme derhen. :s


» Sascha & Nathalie <3

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider