Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Spørgsmål vedr. Net-Safe
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 09:54

Dette er indlægget hvor I kan stille spørgsmål vedr. Net-Safe.


Læs de tilgængelige informationer om Net-Safe først, og få jeres forældre til at læse det sammen med jer så I er sikre på hvilke informationer I skal give ud, og så jeres forældre ved hvilke informationer I giver ud.


Mvh.

Junior Moderation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Informationer
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 09:57

Her er et indlæg fra det store HN som har nogle gode informationer:

www.heste-nettet.dk/forum/1/1659116/ 1659116/

0
0
Svar på denne tråd
 
 mmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 13:10

Min netsafe er åbenbart tilknyttet en helt anden bruger?


hvordan får jeg den hen til min nuværende bruger?


Emilie & MiCey


0
0
Svar på denne tråd
 
 Aldersgrænsen
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 14:23

For teenager-junor-nettet? Bliver det sådan at fx. dem der er under 15 ikke har adgang der til, eller hvordan? :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 18:43

Emilie ♥Mickey♥: Hvordan helt anden bruger? Har du oprettet en helt ny bruger og valideret den med Net-Safe?


Kanokanokano: Det er kun ved snakken endnu, - men vi har snakket om et "teenage forum", så ja, så man skal være over en vis alder, da vi kan se der kommer flere indlæg hvor vi måske kunne synes det ikke er for de yngre brugere men også forståeligt hvis folk ikke har lyst til at gå ind på senior og snakke om det :)

- Så det behov vil vi se om vi kan få opfyldt :-)


Vh Rollo

Junior Heste-nettet


0
0
Svar på denne tråd
 
 mmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 19:26

Har lige fundet ud af at det var min gamle HN-bruger, så derfor var det min msn...


Så nu har jeg opdateret den



Emilie & MiCey

0
0
Svar på denne tråd
 
 Emilie ♥med Mickey♥
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 19:30

Problemet er så, at nu har du to brugere og det er ikke tilladt ;)


Så du skal kontakte teknikken for at få en af dine brugere slettet :-)


Det gør du via:

Info -> Kontakt -> Opret Ny Sag -> Teknik


Hvis du skriver til dem, er jeg sikker på de nok skal hjælpe dig :)




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 19:41

der staar jo at man skal skrive sin adresse.

kan jeg saa godt det naar jeg bor i holland? eller skal jeg skrive min adresse i danmark - vi har stadig huset.


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 æploujyhtg
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 20:40

jeg har ikke rigtig nogle spørgsmål lige nu. men jeg syntes teenageJunior lyder som en rigtig god ide! ;) (Y)



mvh. Lυlυ.


» Loυιse Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 nnnnnnnnn
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 21:31

Rollo: I forvejen var den bruger jeg har været på det sidste stykke td min mors så jeg har ikk 2 da min mors Email er tilknyttet den jeg har vææret på:D


Hun er nemlig nogle gange på


Håber du forstår de står rimelig rodet:D



Emilie & MiCey

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 12:12

nu har jeg lige fået lavet det Net-Safe, men den har lavet mit 'navn' om til: Cecilie 1 ♥Thor♥

før hed jeg bare: Cecilie ♥Thor♥

hvorfor er der kommet det 1 tal?



Cecilie & Thor.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cecilie:
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 18:57

Hej Cecilie,

det er (vist?) fordi du har oprettet 2 brugerprofiler:

www.heste-nettet.dk/lodge/108270/

www.heste-nettet.dk/lodge/129716/


Hvilken af dem vil du fortsætte med? Bør være den du har skrevet flest indlæg med, har flest beskeder i og/eller skrevet mest præsentation.


Hvis du bare vælger, skal jeg hjælpe med at få Net-Safe og rigtigt HN-navn på den du fortsætter med.



mvh.
Henrik (HN)

Heste-Nettet og Net-Safe Teknik


0
0
Svar på denne tråd
 
 Josefine:
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 19:11

Hvis du stadig er registreret i det danske folkeregister kan du vælge din seneste danske "officielle" adresse. Hvis din udenlandske adresse er tilføjet korrekt i folkeregistret, vil den komme med i din profil på Net-Safe sammen med den gamle danske. Nogen gange er der dog fejl i folkeregistret, så landet mangler.


Hvis du har en fransk telefon (mobil eller fastnet) kan du istedet (og lettere) vælge "Frankrig" som land og selv indtaste din adresse der.


Det er det samme, der står mere generelt her:

www.net-safe.info/problems/ #multinational


Brug kontaktformularen på Net-Safe, hvis der er problemer. Husk så bare at skrive både din email og det telefonnummer, du har benyttet.


mvh.
Henrik (HN)

Heste-Nettet og Net-Safe Teknik


0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 20:15

jeg vil helst ha:

www.heste-nettet.dk/lodge/129716/

og tak-



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggg
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 16:38

det der teenage-hn ku være nice (;

men hvis grænsen blir sat til 15 ..

så blir det godt nok nedern for mig d:

haha det kan godt være jeg kun er knap 14, men jeg startede et år tidligere i skole, så skal i 9. efter sommerferien, og så er det altså godt nok nedern hvis jeg kun kan være på jhn haha.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 17:15

Synes teenage-hn kunne være rigtig fedt ;)



lone h myrtue'

med guldponyen camilla

stævnerytter distrikt 11/13


» it doesn't matter how far..





0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 17:59
Hvad er teenage-hn for noget?

~ Line & Sif ~

"Vi er røøøde, vi er hviiide"


Gør Livet Til En Fest

Rid Islandsk Hest!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Teenage JHN
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 18:13

Denne tråd er KUN til spørgsmål vedr. Net-Safe, - "Teenage JHN" vil I få mere om hvis det bliver aktuelt.

- Indlæg der ikke omhandler spørgsmål til Net-Safe vil blive slettet.


Mvh. Rollo, JHN moderator

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 14:17

Kan man ikke være logget ind på "det gammeldags" og net-safe samtidig?

For nu har jeg da 2 profiler??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cecilie ..
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 20:31

... se besked sendt pr. mail om at du ved næste Net-Safe-login skal vælge den ønskede HN-profil.


mvh.
Henrik (HN)

Heste-Nettet og Net-Safe Teknik


0
0
Svar på denne tråd
 
 HNbruger 111051
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 20:55

Du må kun have én profil, - nu hvor du bruger net-safe skal du slet ikke bruge det gamle login :-)

- Det er hele fidusen.




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 dskjkblj
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 21:01

Jamen kan man så ikke "ovrføre" den gamle profil til den nye?


For vil gerne have mit gamle brugernavn (cikorie) og mine markedsannoncer med, det ville ikk være så smart bare at efterlade dem :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 HNbruger 111051
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 21:03

Hvis du læser Henriks indlæg, kan du også se at du netop skal "opgradere" din normale bruger til Net-Safe.


Ta' lige at læs hele indlægget igen inkl. de links Henrik kommer med :-)

- Der står at du skal validere din bruger med Net-Safe, altså logge ind på normal gammeldags vis og forsøge at skrive i et indlæg - så skulle der gerne komme et krav om oprettelse hos NS.


Og så skal du så skrive til Henrik og vælge hvilken bruger du vil beholde.


Vh. Rollo

0
0
Svar på denne tråd
 
 HNbruger 111051
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 01:40

... se besked sendt pr. mail om at du ved næste Net-Safe-login skal vælge den ønskede HN-profil.


mvh.
Henrik (HN)

Heste-Nettet og Net-Safe Teknik


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 20:44

Tak for det :)


Fattede ikkelige det andet ;)



Cikorie

- It's a simple fact,

that you can't seem to handle me...



Pony sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 16:40

hvis i laver det der teenagejunior, sys jeg nok aldersgrænsen skal være 13, da man jo er teenager når man er 13 :b


» emma borum d;


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider