Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 iPod, hvad er bedre ved den nye iPod?? .
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 00:00

. Godaften Ænder :-)

jeg sidder og kunne meget godt tænke mig at hører, hvad der er opdateret på den nye iPod fra apple, nu har jeg selv en af de nu "gamle" iPod's fra apple.Udover at den ser meget federe ud..

Er der nogle, der har den nye og har haft den gamle? Hvad er bedre ved den? ;-)


til jer der ikke er helt med (hvis der er nogle, der ikke er det)

Den gamle model:

& den nye "frække sag":

(undskylder størrelsen)


& er den nye pengene værd?


Amanda Karlsen
Klankefterskole 08/09
0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 00:04

der er ret mange fra min klasse der har fået den nye i konfirmationsgaver, og de virker rigtig glade for dem (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 lækuyhtgrf
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 00:07

den er mindre og der er vidste mere plads på =)



mvh. Lυlυ.


» Loυιse Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehhehe
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 00:09

oo2-Pirat - nej, der er ikke mere plads på den. Du kan købe 4 GB & 8 GB ligesom de gamle ;-)


Amanda Karlsen
Klankefterskole 08/09
0
0
Svar på denne tråd
 
 lålåfe
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 00:12

Den gamle er tyk og klodset..



Den nye er smart, fræk, opdateret, mere plads osv. :)


Giver sig selv. ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehhehehe
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 00:16

Linea - den er da ikke tyk?


Amanda Karlsen
Klankefterskole 08/09
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 00:54

Jo, jeg synes den er tyk :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 01:08

Jeg har den gaaamle gamle iPod nano - den, hvor man kun kunne få dem i sort og hvid. Jeg har 4 GB og er helt tilfreds med min, har ALDRIG haft problemer med den i de 3 år jeg nu har haft den.


Kia med Gabriel De R


(fhgt ff yr dmns, wrt sngs n yr slp)

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæø'
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 10:34

Amandapanda: Skærmen er større men selve ipoden er mindre.

Og jo pladsen er større på de nye.

I den gamle model var der også en der hed 2GB og vidst nok også en med 1GB. på den nye er der kun fra 4GB og op efter ;)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 Savage Garden
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 10:34

Jeg har en iPod Nano, den lille (nye) af dem, og er super glad for den. Super kvalitet, let at betjene og masser af plads til musik og billeder:)



Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgffgdfg
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 11:06

min bror har den & den er ret nice(;


SKREV » PERNILLE

nogen er bare perfekte for hinanden

mie christensen, mit et&alt <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 11:08


.. Min kæreste har den,
og skulle vidst være super glad for den.
han bruger den ihvertfald meget.
- han havde også den gamle,
den har hans far overtaget nu.

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit !

Linka R.I.P

Jeg er ikke teenagehysterisk

- jeg er blot psykisk nedtrygt !


Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 11:20

skal lige sige at jeg har den gamle, og den fryser 3 gange om ugen så man ikke kan bruge den, men fona vil ikke byte den. @!#$ dem!


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 hheheheh
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 12:18

whatever - min er den gamle, og den er 4GB & kender en der har den med 8GB.. Men @!#$ neder med at de ikke vil bytte den, men er det ikke fordi modellen er udgået? ( :

Lillechelle - Synes han den er pengene værd? :-)


Amanda Karlsen
Klankefterskole 08/09
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 14:03



... Han har ikke selv givet penge for den,
men havde han ikke fået den i gave,
havde han selv købt den.
- Og ja, han synes den er alle pengene værd.

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit !

Linka R.I.P

Jeg er ikke teenagehysterisk

- jeg er blot psykisk nedtrygt !


Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 14:08

Amandapanda: Ved ikke hvorfor de ikke vil bytte den men der er 2 års garanti på, og den er ikke en gang et år gammel. Det er super nederen. :b


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 * * * * * * * *
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 20:23

Jeg fik den nye i jule-/2 årsgave af min kæreste, med gravering bagpå :) Det er også noget den nye kan da den har metal bagpå! og det er med laser, så de bliver ikke kradset af! Det er rigtig sødt, og også personligt jo :)

Det ENESTE minus er, at jeg synes den er svær at holde ved i forhold til den gamle! Den er nemmere at sidde med i hånden, OG spille på! Sys den nye er lidt svær at holde da den er lidt kort.. Men spillene er fede nok, og så har den nyere design, og det er flot :) Kan kun anbefale den nye i hvert fald!



Simone Rosholm
Akademisk Ridekunst <3
"Ridning er livskunst - og som livskunstner lever man ikke længere, men mere!"

FOTOGRAFERING TILBYDES I MARIAGERFJORD KOMMUNE!

0
0
Svar på denne tråd
 
 trdhrfdbrsh
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 20:53

Whatever: Det er løgn ;) Den nye fås også med 2 GB, så den holder ikke den der.


Amanda: Jeg aner intet om iPod's - ejer endda ikke en gang en


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 damdam
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 12:16

tror at de store forskel er at man kan se video på den nye xD hæng mig ikke op på :P


jeg har den også og er mega glad for den xD


Dalia Gamal
Nu med Ultimo

0
0
Svar på denne tråd
 
 ipods!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 23:34

køb en touch


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider