|
|
| iPod, hvad er bedre ved den nye iPod?? . |
|
|
Amanda Karlsen Klankefterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
der er ret mange fra min klasse der har fået den nye i konfirmationsgaver, og de virker rigtig glade for dem (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækuyhtgrf |
|
|
den er mindre og der er vidste mere plads på =)
mvh. Lυlυ. » Loυιse Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehhehe |
|
|
oo2-Pirat - nej, der er ikke mere plads på den. Du kan købe 4 GB & 8 GB ligesom de gamle 
Amanda Karlsen Klankefterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålåfe |
|
|
Den gamle er tyk og klodset.. Den nye er smart, fræk, opdateret, mere plads osv.  Giver sig selv. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehhehehe |
|
|
Linea - den er da ikke tyk?
Amanda Karlsen Klankefterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gabriel |
|
|
Jeg har den gaaamle gamle iPod nano - den, hvor man kun kunne få dem i sort og hvid. Jeg har 4 GB og er helt tilfreds med min, har ALDRIG haft problemer med den i de 3 år jeg nu har haft den.
Kia med Gabriel De R (fhgt ff yr dmns, wrt sngs n yr slp)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæø' |
|
|
Amandapanda: Skærmen er større men selve ipoden er mindre. Og jo pladsen er større på de nye. I den gamle model var der også en der hed 2GB og vidst nok også en med 1GB. på den nye er der kun fra 4GB og op efter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden |
| Forfatter:  |
GeLabs2203 |
| Dato:  |
02-05-2008 10:34 |
|
Jeg har en iPod Nano, den lille (nye) af dem, og er super glad for den. Super kvalitet, let at betjene og masser af plads til musik og billeder:)
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgffgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
02-05-2008 11:06 |
|
min bror har den & den er ret nice(;
SKREV » PERNILLE nogen er bare perfekte for hinanden mie christensen, mit et&alt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
02-05-2008 11:08 |
|
.. Min kæreste har den, og skulle vidst være super glad for den. han bruger den ihvertfald meget. - han havde også den gamle, den har hans far overtaget nu.
»Lasse's Chelle« ¬ Nu uden Vestergaards in-zeit ! Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
skal lige sige at jeg har den gamle, og den fryser 3 gange om ugen så man ikke kan bruge den, men fona vil ikke byte den. @!#$ dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hheheheh |
|
|
whatever - min er den gamle, og den er 4GB & kender en der har den med 8GB.. Men @!#$ neder med at de ikke vil bytte den, men er det ikke fordi modellen er udgået? ( :
Lillechelle - Synes han den er pengene værd? 
Amanda Karlsen Klankefterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
02-05-2008 14:03 |
|
... Han har ikke selv givet penge for den, men havde han ikke fået den i gave, havde han selv købt den. - Og ja, han synes den er alle pengene værd.
»Lasse's Chelle« ¬ Nu uden Vestergaards in-zeit ! Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Amandapanda: Ved ikke hvorfor de ikke vil bytte den men der er 2 års garanti på, og den er ikke en gang et år gammel. Det er super nederen. :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| * * * * * * * * |
| Forfatter:  |
Simone Rosholm |
| Dato:  |
02-05-2008 20:23 |
|
Simone Rosholm Akademisk Ridekunst <3 "Ridning er livskunst - og som livskunstner lever man ikke længere, men mere!" FOTOGRAFERING TILBYDES I MARIAGERFJORD KOMMUNE!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trdhrfdbrsh |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
02-05-2008 20:53 |
|
Whatever: Det er løgn Den nye fås også med 2 GB, så den holder ikke den der. Amanda: Jeg aner intet om iPod's - ejer endda ikke en gang en 
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| damdam |
|
|
tror at de store forskel er at man kan se video på den nye xD hæng mig ikke op på  jeg har den også og er mega glad for den xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ipods!!!!!!!!!!!!! |
|
|
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|