Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 *Video fra undervisning i dag :D
Forfatter: 
Dato:  30-04-2008 23:31

Heej Ænder!


I får lige en video fra dagens undervisning: www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=58981

Jeg har været syg siden mandag ( ) dog været i skole og ride men det har sørme været lidt hårdt :P


Tirsdag kom jeg op på ryggen af et nyt dyr; Carlos, en 4-årig Holstener Vallak på 180. Noget anderledes end lille Fylla, men det var rigtig sjaw at ride ungHEST igen ;)

Den skal jeg passe en gang imellem når hans ejer ikke kan og forhåbenligt bliver han en jeg kan fortsætte på når Fylla bliver solgt. Det ville hvertfalg være skønt ;D

Ham skal I nok få mere at høre OG se til, bare ingen billeder pt.


Kommenter gerne videoen ;D ;D ;D



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 gegege
Forfatter: 
Dato:  30-04-2008 23:39

Dejlig video, og skøøn musik<3 Jeg glæder mig til at se dig på Carlos Tror det ser hammer' godt ud Hvornår skal du ride ham igen?



Vh. Maja Stade

---

R.I.P. Castillo<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jnnnnnnnnn
Forfatter: 
Dato:  01-05-2008 11:38

I 2 er som sædvanlig sååhh smukke;D

Sakl fylla sælges?


Emilie & MiCey


0
0
Svar på denne tråd
 
 79709790
Forfatter: 
Dato:  01-05-2008 18:20

Taak Maja :D


Emilie: Ja, jeg bliver for gammel til hende næste år, så hun skal sælges i slutningen af dette år ;) Desværre :(





± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  01-05-2008 18:22

Det ser rigtig godt ud, dog så jeg gerne dine schenkler var lige roligere. Har evt. overvejet spore? for at forfine dine signaler lidt mere, så du ikke skal jappe til den hele tiden? :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  01-05-2008 18:52

jeg syntes fylla er såå smuk d; og i passer rigtig godt sammen.. ærgerligt hun skal sælges :/



Mvh. Kathrine


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-05-2008 23:48

Hvor er i bare fine.. :D


Snydt at Fylla skal sælges, for i passer bare perfekt sammen!


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 09:37

jeg taenkte ogsaa det med schenklerne.

de er utrolige meget urolige.


men fylle er jo smuk som altid.

dog ser jeg hende godt slappe lidt mere af i ridningen.

og det ligner hun er lidt stiv, specielt der ved nakken.


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 09:37

fylla*


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 780968976089
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 18:29

Linea: Har skam spore på De er bare ikke så tydelige, da de jo ikk er mere en 1,5 cm ;) Det er ogs lidt svært for mig overhovedet at ramme hende med sporene, da mine en jo er lidt for lange :P


Katrine: ja det er en skam. Men hun vil få det meget bedre hos en lille ny ponyrytter, som kan fortsætte på hende, end hvis jeg beholdte hende som hyggepony. Det er hun nemlig bestemt ikke egnet til ;) :P

Eline: Taak :D


Josefine: Giver dig helt ret. Hun spænder meget og det er også noget jeg prøver at arbejde på. Det hjælper også lidt, men hun skal forhåbenlig snart tjekkes i nakke osv for at være sikker på at der ikke er noget galt. Hun har nemlig sværre ved at bøje sig til højre end venstre



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 truthfgthgtyuttt
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 19:26

hvor er i fine (:

jeg tænkte på det samme som linea og josefine mht. ikke at "sparke" så meget til hende ;D


hedder hun egentlig meget end fylla? eller er det bare mig som husker forkert?



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dyftghfgth
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 13:40

*mere end fylla* (:



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 76969696
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 14:16

Rikke: nej, det er bare Fylla :D



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 86868969986
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 19:10

Har endelig taget mig sammen og købt mig et par nye støvler. De er mere stive og går længere op. Så håber på at det evt også vil kunne hjælpe på mine urolige schenkler ;)





± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider