Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 **MANGE billeder fra militarystævne**
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 12:47

Advarsel: Dette bliver et meget langt indlæg



Mig og Covette skulle ride vores første military stævne sammen her i weekenden, og det er der kommet en masse gode billeder ud af. Stævnet startede egentlig lørdag hvor vi var til informationsmøde og fik gået terrænbanen. Det så sådan her ud:

Informationsmøde foran sekratariatet.


Startboksen


Spring 1: En kævle


Spring 2: Kavleindspring


Spring 3a: Havelåge


Spring 3b: Vindfælde


Spring 4: Hed 'Janne's killer'


Mon det er Janne der har pyntet med blomster ? ;)


Spring 5: Lærkegrav


Spring 6: Trekant med lidt gennemslag


Spring 7: Hjørne / spids


Spring 8: Trip-trap


Spring 9 og 10: Træstammer


Spring 11: Hundehus


Spring 12: Endnu en trekant - og så i mål (:


Så kom søndagen :)

Corvette var super god under opvarmningen til dressur, men da jeg næsten var ved at være klar, fandt jeg ud af de var 5-6 ryttere forsinkede. Så vi holdt en pause og gik så igang igen. Der var hun så blevet lidt bøvlet fortil og ville ikke rigtig gå frem, men det var nok mest fordi jeg var blevet nervøs i løbet af vente tiden. Det gik heller ikke optimalt inden på banen, men det var ok.


Op af mmidterlinien


Og afslutningsparaden, hun var dygtig alligevel :)


Jeg fik 49,09 straffepoint (svare til 67-68%) og lå dermed nummer 3 i klassen. Hende der førte klassen havde 48,40 så det lå meget tæt (Det gæller om at få mindst straffepoint).

Så skulle vi skifte sadel for vi skulle være på springbanen 20 minutter efter endt dressurridt. I al hast værken glemte jeg at give stakkels Corvette gamacher på :P


Hopla


Over muren :)


Trippelbaren


Og sidste spring.


Der var vi også fejlfrie, og lå stadigvæk nummer 3 samlet med 49,09. Så havde vi et par timer inden vi skulle i terrænet.


Corvette's lillesøster og hendes første føl var også til start der nede, og Exelsior (hendes første føl) kom lige forbi og sagde hej:

Det var tydeligt de kunne genkende hinanden

Det var forresten første gang jeg har set et af Corvette's føl live, og ham her var godt nok lækker! Han blev forresten nummer 2 i CNC100 (:



Jeg var vældig nervøs inden vi skulle i terrænet, og jeg var sikker på jeg ikke kunne nå at ride banen inden for tiden. Men det sørgede Corvette (i samråd med militray ur) for at vi gjorde - hun kunne sørme løbe stærkt :D


Her under opvarmning


Her et par minutter inden vi skulle ride


Og så er starten gået - hun ÆLSKER det :)


Over spring 1


Og spring 7


Og 9...


...og 10


Og tilsidst over sidste spring


Og fuld fart i mål - 7 sek inden for tiden


Efter et bad fik hun lov at græsse lidt - det var dejligt :)


Endte som nummer 2 ud af 32 - det var da en alle tiders debut


Når i nu er kommet igennem alt det - kan i godt lige smide en kommentar ;)


Og jeg ved godt jeg langt fra rider perfekt, men gør mit bedste :)






Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtig flot :-)
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 13:07

Tillykke :-)


Jeg var i haslev igår, og kigge i terænnet. Har taget nogle billeder, men har endnu ikke fået kigget på dem.


Men ihh hvor har jeg bare lyst til at ride military NU ;-D Så håber jeg bare at kyllingen og jeg kan lære det :-P


Hvem får du undervisning af?



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 :D:D:D:D:D:D:D:D
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 13:09

God debut (Y)


Tillykke med 2 pladsen . Hun er fin..





Cecilie J .

- Søger part ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 13:15

Tillykke med det, det ser da super fint ud! (y)


Emilie Watson
Egocentreret blondiebabe
-Og stolt af det!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja altså...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 13:39

Her er det eneste billede jeg har af dig og Corvette :-)





Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 14:07

tillykke d:
jeg synes det ser virkelig godt ud, og både du & hest ser ud til at i har det vældig godt da d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfklfdl.
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 14:14

Det var da bare super flot klaret!! Virkelig. Mange gange tillykke! :D

Iøvrigt synes jeg også at I passer rigtig godt sammen.


Hvor lang tid har du efterhånden haft hende? Og købte du hende som tidligere millitaryhest? :-)



Thea & Ursula

Springning er det bedste!


0
0
Svar på denne tråd
 
 det.....
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 14:39

Tillykke med resultatet, det ser fint ud... :)



ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 15:06


Tillykke med debutten (:
Jeg synes i passer rigtig godt sammen. (:
og i ser begge meget glade ud (: specielt i terrænet.

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit !

Linka R.I.P

Jeg er ikke teenagehysterisk

- jeg er blot psykisk nedtrygt !


Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle &chloé <3
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 15:32

hun er jo bare super smuk som altid ! ;) og tillykke med den rigtig fine placering ! men hold da op føllet har virkelig en rigtig lækker udstråling !


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 17:07

Det ser ud til I begge nyder det, - Corvette ligner ihvertfald en der bare ELSKER det der, - bare hele slutgalop billedet, det siger virkelig bare ALT! :-)


Military er en fed sport, - savner at være med ude til stævnerne!


Så håber da jeg ser jer derude irl engang ;-D




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 hdjefkjsdgfhdsgfhsfh
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 18:17



Hvor var du henne og starte?



Det ser virkelig godt ud :)



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar :)
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 21:13

LineFabæch:

Taak :D Og sikke et fint billed du har fået taget af os, selvom jeg ikke sider så pænt :P Til dagligt rider jeg undervisning ved Tina Aavang, og i terrænet rider jeg ved Mia Hastrup. Jeg er sikker på at dig og 'kyllingen' nemt kan lære at ride military. Mange steder kan man jo prøve terræn banen før stævnet, og har da indtryk af at i klare jer udemærket i spring og dressur. Jeg ved at Søborggård holder klasser fra 50cm og op efter :)


CILLØH (Uden hest):

Takker :)


EmilieWatson (tidl dejligste):

Også tak til dig ;)


Line Henriksen:

Tak :)


Thea:

Mange tak - dejligt at høre :) Vi fejrede 'halvårs dag' i forrige uge, så har haft hende i lidt over et halvt år. Hun har tidligere gået et par 90'er og et par 100'er klasser, så hun ved godt hvad det handler om, selvom hun ikke er frygtelig rutineret.


Jose Og ♥Raffe♥:

Tak (:


LilleChelle:

Mange tak. Vi var også begge rigtig glade i terrænet. Mig fordi det gik så godt, og hende fordi hun elsker det


cecilie c »lalle og chloé«:

Også tak til dig :) Og ja, hendes følle bølle er godt nok lækker. Har desværre ikke noget billeder af ham i fuld figur. Dog er han ikke rigtig en følle bølle mere, men en flot fuldvoksen hest der har gået stævner i flere år ;)


Rollo:

Tak - hun nyder det virkelig også! :) Har du selv redet military engang, eller savner du bare stævnerne genrelt ? :) Hvor bor du henne af ? Det kunne jo være vi kom til stævne i nærheden på et tidspunkt ;)


NUMSEFISKEN:

1000 tak Jeg var i Haslev og starte :)




Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 olikujhytgfrd
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 21:39

Rigtig mange gange tillykke ! ;D



mvh. Lυlυ.



» Loυιse Frandsen B-)

Uden Punkerponyen Hále Bob


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 gfhkhkkhhgk
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 21:52

De spring ser høje ud i tærrænet.. Hvor høje var de ???
Men tillykke da... og sikke en fin hest.. Tillykke med det (:






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 22:12

Tillykke med resultatet. Super flot



Jeg var også oppe og se ;P Det er en rigtig fristende sport; men sys godt nok nogen a springene ser RET farlige ud





07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa



0
0
Svar på denne tråd
 
 Katja...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 08:04

Det håber jeg også :-P Men han er virkelig en kylling indimellem, så nu må vi se.. Jeg vil ihvertfald prøve :-)

Ja, jeg tager til haslev næste gang de har trænings aften :-) Okay, har du erfaring med Karin?



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 08:51

ja men kunne ikke lige huske navnet på den xD Så det blev bare lige til følle :P


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 Katja (Nicklas)
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 11:14

Er du vimmer nej, - jeg skider grønne grise hvis jeg skal springe og har ikke sprunget i, - mange år nu ;-D


Men, min onkel har redet military på et højt plan, men pt. er hans nye hest ikke klar til start, så går og venter på de bli'r klar igen ;)

- Så er jeg nemlig med ude til hestepasser ind i mellem.


Det er lidt rundt om i landet, eller Tyskland :)




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar :)
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 18:49

oo2-Pirat: Taak :)


TessaSera: De var lige til at overkomme - 'kun' 90cm. Men tak :)


Skovgaard: Også tak til dig ;) Springene er jo fatse, så derfor også noget farligere. Men Corvette har ramt på et par gange under træningen (og vist også en enkelt gang til stævnet), men de glider næsten altid af og for mit vedkomne har det kun været lyden der har afsløret, at hun ikke lige fik løftet fusserne nok ;)


LineFabæch: Ja, det var en god ide - så finder du nok ud af om 'kylingen' synes det er lige så sjovt som dig ;)

Karin har jeg ikke selv redet undervisning ved, men hun er jo holdkaptejn for pony og junior rytter, så hun er altid med ude. Og desuden er hun jo Mia's mor, så kunne forstille mig at de gjorde mange af tingene ens :)


cecilie c »lalle og chloé«: Arh.. ;)


Rollo. Hihi, okaj. Så kan det jo være vi støder ind i hinanden i løbet af året, hvis din onkels hest bliver klar :)




Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider