Advarsel: Dette bliver et meget langt indlæg 
Mig og Covette skulle ride vores første military stævne sammen her i weekenden, og det er der kommet en masse gode billeder ud af. Stævnet startede egentlig lørdag hvor vi var til informationsmøde og fik gået terrænbanen. Det så sådan her ud:

Informationsmøde foran sekratariatet.

Startboksen

Spring 1: En kævle

Spring 2: Kavleindspring

Spring 3a: Havelåge

Spring 3b: Vindfælde

Spring 4: Hed 'Janne's killer'

Mon det er Janne der har pyntet med blomster ? 

Spring 5: Lærkegrav

Spring 6: Trekant med lidt gennemslag

Spring 7: Hjørne / spids

Spring 8: Trip-trap

Spring 9 og 10: Træstammer

Spring 11: Hundehus

Spring 12: Endnu en trekant - og så i mål (:
Så kom søndagen 
Corvette var super god under opvarmningen til dressur, men da jeg næsten var ved at være klar, fandt jeg ud af de var 5-6 ryttere forsinkede. Så vi holdt en pause og gik så igang igen. Der var hun så blevet lidt bøvlet fortil og ville ikke rigtig gå frem, men det var nok mest fordi jeg var blevet nervøs i løbet af vente tiden. Det gik heller ikke optimalt inden på banen, men det var ok.

Op af mmidterlinien

Og afslutningsparaden, hun var dygtig alligevel 
Jeg fik 49,09 straffepoint (svare til 67-68%) og lå dermed nummer 3 i klassen. Hende der førte klassen havde 48,40 så det lå meget tæt (Det gæller om at få mindst straffepoint).
Så skulle vi skifte sadel for vi skulle være på springbanen 20 minutter efter endt dressurridt. I al hast værken glemte jeg at give stakkels Corvette gamacher på 

Hopla

Over muren 

Trippelbaren

Og sidste spring.
Der var vi også fejlfrie, og lå stadigvæk nummer 3 samlet med 49,09. Så havde vi et par timer inden vi skulle i terrænet.
Corvette's lillesøster og hendes første føl var også til start der nede, og Exelsior (hendes første føl) kom lige forbi og sagde hej:

Det var tydeligt de kunne genkende hinanden 
Det var forresten første gang jeg har set et af Corvette's føl live, og ham her var godt nok lækker!
Han blev forresten nummer 2 i CNC100 (:
Jeg var vældig nervøs inden vi skulle i terrænet, og jeg var sikker på jeg ikke kunne nå at ride banen inden for tiden. Men det sørgede Corvette (i samråd med militray ur) for at vi gjorde - hun kunne sørme løbe stærkt 

Her under opvarmning

Her et par minutter inden vi skulle ride

Og så er starten gået - hun ÆLSKER det 

Over spring 1

Og spring 7

Og 9...

...og 10

Og tilsidst over sidste spring

Og fuld fart i mål - 7 sek inden for tiden 

Efter et bad fik hun lov at græsse lidt - det var dejligt 

Endte som nummer 2 ud af 32 - det var da en alle tiders debut 
Når i nu er kommet igennem alt det - kan i godt lige smide en kommentar