Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Gode undskyldninger!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 09:47

Hej JHN´er!

Ja, jeg skal finde på en rigtig, rigtig god undskyldning, til i aften når jeg skal op til hesten og have dressurundervisning.

Grunden til dette, er at jeg skal cykle op på rideskolen hvis der er godt vejr, for så gider min plejemor nemlig ikke kører mig. Men nu er det så lige at der er 8 km hjemme fra mig og op til rideskolen, så det gider jeg bare ikke. Og ja, hvem sagde doven? - Jeg er temmelig doven, når det hedder at cykle


Så jeg skal finde på en rigtig god undskyldning.

Jeg har selv tænkt på at jeg bare kan sige at min cykel er blevet piftet, men det er nok ikk så smart, for jeg bor langt ude på harald tøndskids marker, og der kommer ikkke lige sådan ret tit nogle forbi bare for at pifte en cykel


Så hvis i ligger inde med en rigtig god undskyldning, så skriv endelig

Tak på forhånd.


Hilsen Helene


Citat: I nøden skal man kende sine venner. (Ukendt)


Citat: Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig. (Ukendt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan..
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 10:17

pifte din egen cykel og sige den er punkteret - den er hurtig at pump luft i igen ;)




Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm....
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 10:49

Hvorfor gider du ikke cykle ud til din pony?

Da jeg havde pony på rideskole, havde jeg 7 km derud, og jeg cyklede i ALT slags vejr, bare for at komme ud til den!!


Idag er der dejligt vejr, det er varmt og næsten ingen blæst!!




Nina Christophersen
LEDIGE BOKSE NU V/GIVE-VEJLE(Klik her, priser fra 1100)

Gør livet til en fest, rid Spring hest :D
Stald Egeskov Ridecenter(Klik her)


0
0
Svar på denne tråd
 
 næsten ingen blæst...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 11:12

her blæser det altså en del ;-)


Nå, men jeg ved ikke hvad du skal gøre. Jeg havde nok bare cyklet hvis det var mig, 8 km. er ikke så slemt.





Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 11:32

For det første: Ved jeg ikke hvordan ponyens humør er, hvis huner i rigtig god humør jorder hun af med mig. Hvis hun er i rigtig dårlig humør, er hun lige så slem.

For det andet: Så stopper vores underviser idag, så fra næste gang skal vi have en anden underviser.


Meen.. jeg kunne måske bare prøve at tage mig en anelse sammen..



Hilsen Helene


Citat: I nøden skal man kende sine venner. (Ukendt)


Citat: Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig. (Ukendt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 12:17



.. Helene - Jeg kender virkelig godt det der med ikke at gide tage sig sammen til at cykle.
jeg har nok halvanden km. på arbejde,
og jeg skal virkelig også nogle gange tage mig sammen til at cykle det -
specielt hvis det bare blæser en lille smule :/ .. Så jeg kender følelsen af ikke at gide.

.. men jeg har ikke lige en undskyldning,
sidst sagde jeg at jeg havde nogle bukser på som jeg ikke kunne cykle i -
hvilket også er rigtigt - da det er hængerøvsbukser. hehe .
så blev jeg kørt og hentet igen :D

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit !

Linka R.I.P

Jeg er ikke teenagehysterisk

- jeg er blot psykisk nedtrygt !


Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 mnnnnnnnnnnnnn
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 12:18

Sig at hvis du cukler har du ingen energi til hesten når du kommer der ned;D


Ellers er den med cyklen en go' ide...


Emilie & MiCey


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 13:19

du dør nok ikke af at cykle bare den ene gang?


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 14:03

sig du har ondt i knæet d:
det virker.
eller bare selv kør lidt hen ad vejen, og så smadrer du bare en flaske på vejen, hvor du så ringer og siger til din plejemor at din cykel altså er punkteret, fordi du kørte over noget glaaas d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgthyjuik
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 15:20

jeg cyklede sommetider også de 8 km for at komme ud til min hest.

kan godt se det er træls, men bid da i det sure æble en enkelt dag, det skader jo ikke med lidt motion, vel?


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle &chloé <3
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 15:24

altså helt ærligt nu har jeg cyklet ud til mine heste i et år i alt slags vejr, syntes da det er noget 'gylle' det der


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 15:28

Du er kommet til at låse din cykel og kan virkelig ikke finde nøglen.


- Jeg kender det altså også alt for godt :) Har 5,3 km hjem fra skole



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehhehehe
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 15:37

hmm.. er jeg den eneste, der undre mig over om der ikke går en bus?


Bus er MIN ven.


Amanda Karlsen
Klankefterskole 08/09
0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 15:48

AmandaPanda: Jeg ved ikke hvordan det er ved Helene, men ved fx mig går der ingen bus. Der er ca. 5 km hjemme fra mig til bussen :) - Det er også derfor jeg cykler hjem fra skole.



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 kjljljljkl
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 16:15

Er det så slemt? Cykler 7½ km til skole og det samme hjem igen hver dag

- også om vinteren. + 4 km hver gang jeg skal ud til hesten...

Og set fra den lyse side, er det jo sundt med noget motion



- TRINE -

Uden dejlige Titan .. Men nu med kæmpedyret Sonny (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 puch maxi
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 16:18

må jeg anbefale : Puch Maxi




Heidi
og
Landtine

-søg og du skal finde-

jeg har fundet <3

Elsker dig
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 18:47

Sig du ikke gider, hvis hun er sød .. så vil hun måske gerne kører dig ;)'


Heller sige sandheden, end at få en snavset undskyldning frem.



De gode ord er skrevet af Ann-Sofie.

Utrolig smukt og begavet

0
0
Svar på denne tråd
 
 æploikhytg
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 19:57

og jeg syntes 4 km. var langt ud til hesten xD


jeg havde nok bare piftet min egen cykel og sagt den var punkteret :P



mvh. Lυlυ.



» Loυιse Frandsen B-)

Uden Punkerponyen Hále Bob


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 06:44

Jeg kan virkelig ikke se, hvad der er så slemt. 8 km. er da ikke slemt, slet ikke på cykel, og når det oven i købet er dejligt vejr... tja.
Selv skal jeg med busser og toge for at komme ud til hesten, det tager 5-10 min. i bus til stationen, 35 min. med toget og så 10 min. i bus i tilfælde af, at jeg når den (den går kun to gange i timen) og så gå 10 min. fra busstoppestedet. Hvis jeg ikke når bussen, går jeg hele vejen, det tager ca. en halv time. Og jeg bliver da aldrig hverken kørt eller hentet.


- Marie & Zhehena


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 09:02

maria W: hold da op føler mig godt nok lidt heldig lige nu ! jeg er så heldig jeg kan gå om bag vores hus og stå og kigge på den mark de står på en ½ km væk fra os, det tager kun 5 min at cykle der ned ;D


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 15:03

Det er en MEGET dårlig idé at lyve !

( nu lyder jeg helt hellig , sorry ;) )


Du har det heller ikke godt med dig selv , hvis du lyver , bare for at blive kørt ! ( Jeg får i hvert fald dårlig samvittighed )


Det lyder som om du er vandt til at blive kørt hver dag , og bare lige skal cykle idag . hvorfor "brokke" sig over det ? ;)

Kan godt være jeg har misforstået noget :P


Men spark dig selv i r*ven , og kom i svingninger :P

Det giver også en dejlig følelse :D


Og så er det jo også god motion ;)


, << Hvis et kys var et snefnug ,

Ville jeg give dig en kæmpe snestorm <3


, << Tilegnet Prins <3 (': .


0
0
Svar på denne tråd
 
 min mening...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 15:12

Jeg kender godt det med at være doven! For det er jeg. :) Eller, det kommer an på hvad..


Men.. du har en hest der står og venter på dig, den skal rides og passes, og du skal have undervisning! Så kan du godt lige cykle de små 8 km, jeg cykler 6km. næsten hver dag + løber. Det er altså ikke så slemt som det lyder. (:


+ Tag en sodavand med, og lidt at spise, og hold nogle pause. det er også hyggeligt. da jeg havde Nikita cyklede jeg tit på rideskolen i fint vejr, elskede det (: der er 10,2 km.

Jeg havde altid en kurv med, med drikkelse, noget at spise, frugt, lidt slik noglegange osv.


:)


.


Kh. Line M :)

Hingsten Arkebal


Sælges:

Rectiligne Riding Academy Tampa læderstøvler - NEDSAT I PRIS

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider