Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Forsinkede terrænbilleder
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 00:50

Ja, nu er det snart ved at være lang tid siden, men i skal ikke snydes for et par billeder alligevel ;)


Billederne er fra anden gang mig og Corvette er i terrænet. Det var til landsholds/trænings samling i Køge med Lars som underviser igen - han er bare kanon. Det gik egentlig ok, selvom det ville være synd at sige jeg var god til nedspring


Nårh nyd billederne og lig gerne en kommentar :)


Træstamme på toppen af en bakke.


Nedspring, Argh :b


Corvette hoved.


Og træstammen igen.


Det skal lige siges at billeder er lånt af Nicoline (Taak) Da min mor kun fik billeder af os enten inden eller efter vi havde sprunget. Og de er jo ikke så interessante at kigge på ;)




Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider