Ja, nu er det snart ved at være lang tid siden, men i skal ikke snydes for et par billeder alligevel 
Billederne er fra anden gang mig og Corvette er i terrænet. Det var til landsholds/trænings samling i Køge med Lars som underviser igen - han er bare kanon. Det gik egentlig ok, selvom det ville være synd at sige jeg var god til nedspring 
Nårh nyd billederne og lig gerne en kommentar 

Træstamme på toppen af en bakke.

Nedspring, Argh :b

Corvette hoved.

Og træstammen igen.
Det skal lige siges at billeder er lånt af Nicoline (Taak) Da min mor kun fik billeder af os enten inden eller efter vi havde sprunget. Og de er jo ikke så interessante at kigge på 