Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Stævne. HJÆLP
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 19:25

Hey ænder.


Så skal jeg starte mit første stævne på min part, uden for klubben. Det er kun mit 4. stævne, så har ikke rigtig styr på hvordan og hvorledes.


Når jeg skal tilmelde mig til stævnet, har jeg fået at vide at jeg skal sende DRF anmeldelsesblanketten til rideklubben, men hvor finder jeg den henne?


Er der andet jeg skal gøre? :)


Håber i vil hjælpe mig :b hehe



Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 19:55



- Pernille Sig

Chamai

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 20:07

Sig og charmai: Mange tak for hjælpen. Og tak :D


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 rterter
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 20:46

ja nu har Pernille jo givet dig den :) men held og lykke :D Hvad skal du så starte ? :)



Sissel aka Tiss

Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.

Min hp


3er pony til salg!

Arbisk Fuldblod til salg!



0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 21:01

Team Toss: tak, skal bare starte en LC3 :) Soffi er ikke klar til mere, da hun ikke kan lave schenkelvigninger ;/ men sådan er det :D


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider