Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Metoderne i spring - hjælp ^^
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 17:20

Ja, jeg har en gang i dag fået afvide hvordan metode B4 forgår i spring, men kan ikke huske det.

Så er der en klog en, der sidder ude bag skærmen, og kan forklare mig det? :b


Line & Plet

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 17:32

det er hvor der er en fase 1 og 2, hvis man er fejlfri i 1. fase (hovedrunden), rider man direkte til 2. fase (omspringningen). 1. fases mål er 2. fases start.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Værsgo..
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 17:35

Metode B0:
Bruges normalt i uddannelsesklasser. 1 hovedspringning. Placering: Fejl.


Metode B1:
1 omspringning når alle har gennemført hovedspringningen. Placering: Fejl

og tid.


Metode B2:
1 hovedspringning. 2 omspringninger. Når alle har gennemført hovedspringningen får alle endnu en chance for at komme med i den sidste omspringning - uanset fejl i hovedspringningen. Det er næsten som 2 hovedspringninger og 1 omspringning. Placering: Fejl.


Metode B3:
1 hovedspringning. Hvis du er fejlfri, skal du begynde omspringningen inden 45 sekunder. Hvis du har fejl i hovedspringningen, giver dommeren stopsignal (2 lydsignaler) når mållinien passeres. Placering: Fejl og tid.


Metode B4:
Banen er opbygget i 2 faser: 1 hovedspringning og 1 omspringning på 4 - 6 forhindringer. Har du fejl i hovedspringningen, giver dommeren stopsignal (2 lydsignaler). Er du fejlfri i hovedspringningen, fortsætter du straks til fase 2 (flyvende start). Placering: Fejl og tid.


Metode A:
1 hovedspring, ingen omspringning. Placering: Fejl og tid.


Metode C:
1 hovedspringning, ingen omspringning. Alle fejl omregnes til strafsekunder og tillægges ridetiden. Placering: Totaltiden.


Thea & Ursula

Springning er det bedste!


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 17:38

^^Mange tak for svarene, de kunne bruges :D


Line & Plet

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider