Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hjælp til at finde bukser? :)
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 17:10

hej allesammen (:

ville høre om nogen af jer evt. kunne hjælpe mig med at finde et par bukser - de er lavet af grå stof (lidt det samme som Everlast bukserne), så har de pinke snorrer ved 'bukse kanten', er lidt hængerøvs agtige og sidder tæt til benet nederst..


Håber virkelig der er nogen der kender mærket på bukserne eller måske kan give et link til en hjemmeside hvor man evt. kan købe dem ;P


På forhånd mange taaak :P


- Marie K.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 17:17

ej ved du hvad, jeg søger præcis de samme!
jeg kan bare ikke finde dem s;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 17:22

ej hvor sjovt :P..

kan overhovedet heller ikke finde dem og vil helt vildt gerne have dem ;(


- Marie K

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 17:25

lidt sjovt, for en time siden sad jeg på nettet og søgte efter dem d: jeg kender en fra mit fodboldhold der har dem. Men vi snakker aldrig sammen, så det ville evt. være lidt sært at gå hen og spørge hvor hun havde købt et par bukser hun har haft på en gang d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghnjklæø
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 17:30

Ved du hvad mærke det er?


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 lallala
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 17:40

Line Henriksen: Ja kan jeg godt se.. Har nemlig set et par stykker gå rundt i dem før..


Whatever: Tror måske mærket er TRS by trousers, men kan ikke finde dem på nettet under det mærke ;S


- Marie K

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 17:43

haha, okay d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 MÅSKE????
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 19:00


Dr demin har også lavet nogen, noget ligende det du beskriver :) - Har selv lige købt et par


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt
søger Low's fortid, kig på linket Tak:
www.heste-nettet.dk/forum/7/107129/ 107129/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider