Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Stævne igår
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 14:09

Hej alle


Ja jeg var til stævne igår ude på min rideskole. Det er nok det sidste stævne nogensinde, han er nemlig til salg og senere idag og i morgen er der nogle der kommer og kigger på ham.



Nå men dommeren var ret vild med min hest og han gik skam også helt godt, så jeg synes det var okay :) Hun dømte måske lidt højt men det gjorde hun ved alle, så jeg havde nok fået samme placeringer.


Jeg havde indtil i mandags øvet lang bane da jeg jo har en hest, så fandt jeg ud af at stævnet var indendørs, så jeg måtte til at øve kort bane.


LB1, det gik rigtig godt, den vågnede lidt op, da alle de andre forsvandt ud af hallen, der var nogle små fejl, og sådan, men jeg vandt klasse med 66 %. Jeg fik af vide at det var så rart at se på mine løse hænder, for hun kunne se at jeg red med sædet og benene, jeg troede hun ville sige at jeg havde for løse tøjler for det syntes jeg selv bagefter. Men det var okay. Jeg vandt en pilgrim halskæde :)


La1, skal vi bare sige at jeg synes det program er nemmere på lang bane :P Hehe.. Nå men hesten gik rigtig godt igen selvom jeg var træt, men da jeg kom ind på banen var der noget der irriterede den, rigtig rigtig træls, den slog med hovedet et par gange, jeg synes det var værre end det så ud til. Publikum ku godt se den gjorde det to gange, jeg følte bare den gjord det hele tiden.. Nå men ikke mindst fik jeg en 2 plads med 69,7 %, vinderen var den helt rigtige, den hest gik sku lidt bedre end min ;) SÅ jeg havde sat mig i hovedet at jeg gik efter anden pladsen. Hehe.


Men det var jo en god afslutning på mit heste liv :)


Der kommer nok billeder senere idag eller i morgen, det kommer an på hvornår jeg lige får fat i dem. Carina (Surprise-Mangoley) startede nemlig derude og hun tog lidt billeder og sådan).


Lige et gammelt billede af Taylor :)



- Cathrine og Taylor -

Elsker dig

:)

-Mon Cherie-Carisma-Smirnov-

heste.dyregalleri.dk/h...erID=12951

TAYLOR ER TIL SALG

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 14:27

Tillykke d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle & chloé <3
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 15:19

tillykke med de fine placeringer, hvad var den første klasse? :)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 æplokijuhyg
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 16:58

Tillykke ;D


rigtig flot hest =D




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)

Nu helt uden Punkerponyen Hále Bob


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 18:56

Tillykke (; flot hest ! hvor høj er han ?



Maria

Pricka, er glad for dig, glad for at ride dig (:

(skriv hvis du har stor 1'pony eller lille hest til salg)-kigger nemilg efter egen hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 09:54

den første klasse var lb1..


Han er ca. 165 høj måske lidt højere.


- Cathrine og Taylor -

Elsker dig

:)

-Mon Cherie-Carisma-Smirnov-

heste.dyregalleri.dk/h...erID=12951

TAYLOR ER TIL SALG

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider