Hej alle
Ja jeg var til stævne igår ude på min rideskole. Det er nok det sidste stævne nogensinde, han er nemlig til salg og senere idag og i morgen er der nogle der kommer og kigger på ham.
Nå men dommeren var ret vild med min hest og han gik skam også helt godt, så jeg synes det var okay
Hun dømte måske lidt højt men det gjorde hun ved alle, så jeg havde nok fået samme placeringer.
Jeg havde indtil i mandags øvet lang bane da jeg jo har en hest, så fandt jeg ud af at stævnet var indendørs, så jeg måtte til at øve kort bane.
LB1, det gik rigtig godt, den vågnede lidt op, da alle de andre forsvandt ud af hallen, der var nogle små fejl, og sådan, men jeg vandt klasse med 66 %. Jeg fik af vide at det var så rart at se på mine løse hænder, for hun kunne se at jeg red med sædet og benene, jeg troede hun ville sige at jeg havde for løse tøjler for det syntes jeg selv bagefter. Men det var okay. Jeg vandt en pilgrim halskæde 
La1, skal vi bare sige at jeg synes det program er nemmere på lang bane
Hehe.. Nå men hesten gik rigtig godt igen selvom jeg var træt, men da jeg kom ind på banen var der noget der irriterede den, rigtig rigtig træls, den slog med hovedet et par gange, jeg synes det var værre end det så ud til. Publikum ku godt se den gjorde det to gange, jeg følte bare den gjord det hele tiden.. Nå men ikke mindst fik jeg en 2 plads med 69,7 %, vinderen var den helt rigtige, den hest gik sku lidt bedre end min
SÅ jeg havde sat mig i hovedet at jeg gik efter anden pladsen. Hehe.
Men det var jo en god afslutning på mit heste liv 
Der kommer nok billeder senere idag eller i morgen, det kommer an på hvornår jeg lige får fat i dem. Carina (Surprise-Mangoley) startede nemlig derude og hun tog lidt billeder og sådan).
Lige et gammelt billede af Taylor