|
|
| SPRINGVIDEO af Knuttelut |
|
|
Hej ænder. Ja, nu så I jo dressurbilleder den anden dag, så I dag må I da lige se vores springning.  Eline har mixet en video sammen, tak!! Vi er ved at træne, han bliver noget mere stabil, da vi har haft en del problemer, derfor vi taver/ springer lavt.  Alle videoerne er fra i dag.  www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=58...Play=false Men kom meget gerne med konstruktiv kritik. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Det ser da fint ud 
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) Look into my eyes you will see what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
27-04-2008 09:22 |
|
jeg syndes det ser flot ud  og han ser virkelig ud til at nyde det!
Josefine Søndergaard - med Dressurponyerne Wild Rose og Chico nu uden Sukema & Oeps. www.josefine.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sofie xD: Tak.  Josefine S: Tak. Ja, han nyder det MEGET! Det dumme dyr. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
27-04-2008 11:03 |
|
Det ser virkelig godt ud, og jeg har bare slet ingen viden om ridning og spring, men sætter han ikke af lidt langt før springet? d: han ser vildt sød og glad ud :b
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Line Henriksen: Tak. Jeg synes ikke, han sætter tidligt af, nej. Eller jo, den smutter jo engang i mellem, men synes generalt det passer godt med hans galopspring hen til springet. Han har desuden en stor galop, så han kan ikke nå at tage flere galopspring inden springet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
27-04-2008 11:12 |
|
okay, det var bare det jeg skulle vide d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Fin hest (: Hvorfor vælger du en så lortet remix af en så god sang ? 8D
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pæolikujhytg |
|
|
Rigtig dejlig video søde : D han ser ud til at elske det 
» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη  Nu helt uden Punkerponyen Hále Bob ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle & chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
27-04-2008 12:58 |
|
det ser rigtig afslappet ud ! men syntes godt du kunne give lidt mere efter 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Laura ♥Strauss Miit et og alt&#: hehe, det er ikke mig, som har valgt musik osv.  Lulu: Tak. Det gør han også.  cecilie c »lalle og chloé«: Tak. Mener du over springene, eller? For jeg giver også efter, men når jeg styrer ham rundt skal man have godt fat med ben og sæde, også tøljlen, for at han ikke tager bidet af bare glæde.  TheÆblemos: Tuisnd tak. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spring |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
27-04-2008 13:58 |
|
Det ser rigtig fint ud  Hvor ser han sød ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Flere kommentarer? Jeg vil meget gerne have noget konstruktiv kritik, så jeg har noget at arbejde videre med. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Han var bare så fin Knuttelutte den dag! <3
Vi snakker ikke om hvem der har valgt denne lortede remix af sådan en god sang!! Haha! Ej, det skulle bare være noget vildt, fordi kunt er en vild basse.. Eller ikke haha!
Men i var bare super gode skatte<3
Hvem kan? Knut og Line kan.. 
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
29-04-2008 08:46 |
|
mener over springet, men så må det bare være videoen der snyder 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Eline: Hehe. Knut ER vild.  Cecilie: Tror videoen snyder, men skal da prøve at tænke over det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
30-04-2008 17:06 |
|
ser helt fint ud 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|