Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 SPRINGVIDEO af Knuttelut
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 00:24

Hej ænder.


Ja, nu så I jo dressurbilleder den anden dag, så I dag må I da lige se vores springning. :P
Eline har mixet en video sammen, tak!!


Vi er ved at træne, han bliver noget mere stabil, da vi har haft en del problemer, derfor vi taver/ springer lavt.


Alle videoerne er fra i dag. :D


www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=58...Play=false


Men kom meget gerne med konstruktiv kritik. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 09:17

Det ser da fint ud :D




Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 09:22

jeg syndes det ser flot ud :)

og han ser virkelig ud til at nyde det!


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 10:56

Sofie xD: Tak. :D


Josefine S: Tak. Ja, han nyder det MEGET! Det dumme dyr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 11:03

Det ser virkelig godt ud, og jeg har bare slet ingen viden om ridning og spring, men sætter han ikke af lidt langt før springet? d:
han ser vildt sød og glad ud :b


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 11:10

Line Henriksen: Tak. :D Jeg synes ikke, han sætter tidligt af, nej. Eller jo, den smutter jo engang i mellem, men synes generalt det passer godt med hans galopspring hen til springet. Han har desuden en stor galop, så han kan ikke nå at tage flere galopspring inden springet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 11:12

okay, det var bare det jeg skulle vide d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 11:17

Line: Hehe, i orden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala.
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 12:51

Fin hest (:

Hvorfor vælger du en så lortet remix af en så god sang ? 8D


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 pæolikujhytg
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 12:56

Rigtig dejlig video søde : D


han ser ud til at elske det ;D






» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)

Nu helt uden Punkerponyen Hále Bob


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle & chloé <3
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 12:58

det ser rigtig afslappet ud ! men syntes godt du kunne give lidt mere efter ;)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 13:11

Ser virkelig fint ud.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 13:57

Laura ♥Strauss Miit et og alt&#: hehe, det er ikke mig, som har valgt musik osv. :P


Lulu: Tak. :D Det gør han også. :P


cecilie c »lalle og chloé«: Tak. Mener du over springene, eller? For jeg giver også efter, men når jeg styrer ham rundt skal man have godt fat med ben og sæde, også tøljlen, for at han ikke tager bidet af bare glæde.


TheÆblemos: Tuisnd tak. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spring
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 13:58

Det ser rigtig fint ud

Hvor ser han sød ud


» ANNE (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 14:02

Anne: Tak. :P Hahah, skindet bedrager vidst.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 20:35

Flere kommentarer? Jeg vil meget gerne have noget konstruktiv kritik, så jeg har noget at arbejde videre med. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 22:35

Han var bare så fin Knuttelutte den dag! <3

Vi snakker ikke om hvem der har valgt denne lortede remix af sådan en god sang!! Haha!
Ej, det skulle bare være noget vildt, fordi kunt er en vild basse.. Eller ikke haha!

Men i var bare super gode skatte<3

Hvem kan? Knut og Line kan.. :P


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 08:46

mener over springet, men så må det bare være videoen der snyder ;) :)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 14:25

Eline: Hehe. :P Knut ER vild. :P


Cecilie: Tror videoen snyder, men skal da prøve at tænke over det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-04-2008 17:06

ser helt fint ud :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider