|
|
| Hvem har i mødt/set af kendte ? |
|
|
Go' formiddag duks' Hvem har i mødt/set af kendte mennesker, i virkeligheden ? ^(Ikk' set i fjernsynet)^ 
Maiken Med Dreamy & Pegasus ::. Tro, håb & kærelighed .::
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blalba |
|
|
Jeg har snakket med Joan Ørting, Bent Fabricius Bjerre og Cecilie, Mattias, Piotrek, Danny, Mathe, Ole Bjørn + Simon fra Dúné 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjjgjgjgjffgj |
|
|
Ward 21 og Devin The Dude    Det er de eneste jeg har brug for at huske. De andre betyder ikke noget;)
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjk,l |
|
|
Sebastian Jessen Kronprinsesse Mary Dronning margrethe Bent Bentsen Angelina Jolie Britney spears Christina Aguilera Mads mikkelsen Nikolaj le kaas (staves?) Mikala's søn fra Anna Phil :b Anders fogh rasmussen Lars bom Alphabeat Rolling stones Ufo Yepha Nik & Jay D-A-D og sikkert flere som jeg ikke lige kan huske :b haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ehhehehehehe |
|
|
whatever - Christina aguilera?! HVOR!? o;!
Amanda Karlsen Klankefterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hehehhe |
|
|
whatever - er hun så kønnere irl?! :-p
Amanda Karlsen Klankefterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Savage Garden |
| Forfatter:  |
GeLabs2203 |
| Dato:  |
26-04-2008 13:06 |
|
Jeg har holdt nytår med Darren Hayes (tidl. forsanger i Savage Garden) i London på en club 2007/8. Det var alt for vildt!! Jeg har også set ham live i Royal Albert Hall i London i oktober 2007 og i Kbh i november 2005.
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm....... |
|
|
jeg har set/mødt: Mary - har endda trykket i hånd  X-Factor deltagere bl.a Frederik, Martin og Lina  hende der børneværten Camilla et-eller-andet  Charlotte Munck søstrene Lund hr. Helgstrand og sikkert mange flere
I live in a House,But I'm home IN THE SADDLE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jschæzjcb |
|
|
Jens Albinus, der spillede hovedrollen i "Ørnen" Han var i Fisketorvet med sin lille datter. Jeg så ham i Stadium  Ellers har jeg set mange danske musikere til koncerrter, men aldrig sådan mødt dem "på gaden".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Helene ♥Speedy♥ |
| Dato:  |
26-04-2008 13:23 |
|
Tina og Charlotte Lund Keld og Hilda Heick
Hilsen Helene Citat: I nøden skal man kende sine venner. (Ukendt) Citat: Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig. (Ukendt)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehheheheh |
|
|
whatever - åh ok. 
Julie Broberg Berthelsen - (Hun er min grandkusine) TV2 - I tivoli. Mads Mikkelsen - Kbh banegård. Tina & Charlotte lund. Kronprinsesse marry Nicolai fra mgp - han er en af mine gide venners' bedsteven 
Amanda Karlsen Klankefterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har mødt/snakket med |
| Forfatter:  |
Rikke ♥Rikke18♥ |
| Dato:  |
26-04-2008 14:25 |
|
David beckham safri duo / clark anderon dronningen :b
hvad kan ikke har i hovedet har man i benene Scandinavia elite models - Har du hvad der skal til ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| plokijuhygtf |
|
|
jeg tæller ikke lige koncerter med xD dem fra Illnath - den ene er min bror så har mødt de andre gennem ham dem fra 7thorns - samme som overstående Tarja Turunen - café i Prag Jonatan spang - sidegade til strøget bubber - cirkus xD lise knudsen - mors veninde nogle landshåndspillere fra min mors klasse som jeg ikke kan huske hvad hedder xD Joan Ørting - Svendborg bycenter T&C Lund Camilla enemark søren knudsen thomas velin susan kjægaard (tror nok hun hed det og ellers var det hesten der hed det xD) en pernille et eller andet som sprang dm i svendborg josefine bock - redet samme sted som hende Louise sørensen er vidst lidt kendt? xD men har også redet med hende og det vidst det tror jeg nok 
» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη  Nu helt uden Punkerponyen Hále Bob ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| asdfghjklæø |
|
|
har også set: Tina Lund Charlotte Lund Linnea Ericsson Andreas Helgstrand Søren Von rønne Susan Kjærgaard Thomas velin :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mpodjgesw |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
26-04-2008 16:17 |
|
Mig og Louise så Peter Frodin i Århus i torsdags : D Men ellers har jeg set Mads Gleager fra Paradise Amin Jensen (noget familie) Lars Krogh Jensen (noget familie) Har set mange deltagere fra de forskellige sæsoner af Paradise i Århus, der er de sgu altid  Ellers har jeg da set resten af herrelandsholdet (under kampe), hele kvindelandsholdet (kampe), EyeQ (haha, til koncert). Husker ikke flere 
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blablabla |
|
|
Jeg har mødt/set : Lasse Boensen, har stået bag ham i en kå (håndbold spiller) Joachim Boldsen . (håndbold spiller) kasper Hvidt og nogle andre fra landsholdet, da de var på træningslejere i lalandia. (det var en go' ferie)  Finn nørebygaard, mangee gange Frederik og mary Jørgen fra kims reklamerne, har enda fået nogle chips af ham  Michael learns to rock C21 Rikke schou (håndboldspiller) Mads mikkelsen ! Lars Bom Peter Milton (fodbolddommer) Ulrik Wilbek Kirsten Brosbøl (politiker) Nicolai Wammen, har spist hjemme hos os !! Bubber jacob svejstrup Erik Schou (var med i stjerne for en aften) Poul Krebs ivan petersen lars muhl og sikkert mange flere vis jeg kommer i tanke om dem skal jeg nok skrive dem .
Maiken Med Dreamy & Pegasus ::. Tro, håb & kærelighed .::
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kendte mennesker |
| Forfatter:  |
Joey11 |
| Dato:  |
26-04-2008 16:37 |
|
Jeg har set sarah Jessice Parker da jeg boede i NYC, og så har jeg været på brev med Mark Harmon der spiller Gibbs i NCIS.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
26-04-2008 16:59 |
|
Jesper lundgaard, Birthe kjær, Basix, Maria lucia, i aften har jeg mødt Basim, min mor(helst ingen kommentarer til dette, da det helst skal være anonymt) OG MASSERE ANDRE!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| plkojihuygt |
|
|
nårja mødte også engang peter mygin (hvordan det så end staves)
» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη  Nu helt uden Punkerponyen Hále Bob ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdfsdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
27-04-2008 21:34 |
|
Mange, men kan sku ikk huske nogle ligenu? men her i dag var mig og min veninde på mc donals, og vi sad på bordet lige ved siden af Mona fra Paradise hotel! d: - og ham hun sad med ligner rigtig meget ham den nye Levi som kommer ind i morgen (men er ikk sikker på det er ham?)
S K R E V » P E R N I L L E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OVERSKRIFT |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
27-04-2008 21:38 |
|
..så forresten os Malene fra paradise i en bil, i husum. 8D
S K R E V » P E R N I L L E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HÅHÅHÅHÅHÅH |
|
|
Dronningen. Mek Pek (Han har været i lille Brøns, ude å land på byens friskole) Dennis Knudsen DJ Zany Tatanka Scantraxx Dj Cold, haha han er så sød! Har flere billeder med ham og jeg. jeps, er hardstyle tøs, og man ser mig inde hver gang til events på ateza  .. og nogle flere. q: Også lidt mig selv heh. er familie med paris hilton langt ude : D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llalalalalal |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
27-04-2008 22:17 |
|
Nik og Jay, også har jeg været sammen med nik's lillebror HAHAHAHA grimt. Uffe holm har jeg snakket med Tina og charlotte lund D.A.D koncert også kender jeg Amalie fra Bøllebob hahahahaha kan ikke komme i tanke om flere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Camilla Martin - da jeg var i godaften dk karim zaza (staves?) - samme som ovenstående Hans pilgaard - samme som ovenstående Anne gadegaard - da jeg optrådte på plænen i tivoli Nicolai kielstrup - på hovedbanegården Said (staves?) - træningscentret Amin Jensen - svømmehallen på min gamle skole B-boys - fra dansetuneringer Haider - på strøget i kbh hende fra 'fra skrot til slot' - ved en isbod og sikkert en hel masse andre (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghjftj |
| Forfatter:  |
BS-Røjsen |
| Dato:  |
28-04-2008 15:12 |
|
Jeg så vidst nok en der spillede med i Anna Phil i KBH? Nå, sådan rigtig celebre mennesker har jeg hverken set eller mødt bortset fra Justin Timberlake på hans Futuresex/Lovesounds Tour, hvor jeg havde billet Uhh det var alletiders!
VH. Maja Stade - Moonlight Af Ellemose - Castillo R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
29-04-2008 20:00 |
|
mange lige et udklip Tina dickow, Tue west (staves), nik og jay, en masse Basketspillere, en masse fra MGP:P, mek pek og en masse af de der børne sangere, anne linet og mange andre:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Mange  Min søster har fået skæld ud af ham der Flemming "bamse" Jørgensen eller hvad han hedder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
01-05-2008 13:16 |
|
Åbenbart ingen der har gjort så stort indtryk på mig, at jeg kan huske dem nu 
Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
02-05-2008 12:48 |
|
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjjjjjjjjjjjjj...jjjjjjjjjj |
| Forfatter:  |
NilLine »Veninder« |
| Dato:  |
02-05-2008 18:46 |
|
Littel-Dreams: Angående "Jørgen" Som hedder Hening xD Ham arbejder min far sammen med .. Hehe  Han holder også julefrokost sammen med ham .. Skulle lige blære mig, selvom der ikke er noget at blære mig over xD Haha
Malle med hyppen Domina <3 .:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:. Why live in pain and hurt on earth, if you can live in peace and quiet in heaven? Nick <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456y7u |
|
|
Line: Det var vidst til byfest 06, hvor en af hendes venner var gået kold (af druk ) hvor hun så ville filme ham der var gået kold, og så blev ham der bamse skide sur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
02-05-2008 19:57 |
|
Tazz, hahah. det er sgu da også frækt hva? d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdfgdg |
|
|
Brødrende Olsen - den ene (Noller) var min klasselærer i bh-klassen, og vores klasse (i 3-4. klasse tror jeg) har sunget kor på deres jule/nytårssang, og vi blev også optaget til et nytårs-tv-show med dem. Anna David, Nik og Jay, Anders Lund Madsen... - var med en veninde inde for at se et award-show i dr-byen, men vi kom ind af den forkerte indgang, dvs vip-indgangen Da vi kom ind sad vi lige bag hende der spillede Nynne i filmen/serien på tv3 Anders Matthesen Nogle af drengene fra Comedy Figth Club (tv2 zulu) da jeg var på skiferie Jes Dorph + diverse til koncerter mm... 
- TRINE - Uden dejlige Titan .. Men nu med kæmpedyret Sonny (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har efterhånden mødt mange, men bl.a. : - Jakob Sveistrup (Er kunde ved min far i banken) - "Onkel" fra de nye "Min søsters børn" - i kastrup lufthavn - Birte Kjær. - Mick Øgendal - Rune Klan - Mek Pek - Kim Larsen - Inde i gågaden + 2 af mine venner har set ham nøgen på stranden. - Heidi Trolle - Pyrus - Og en hel del af de kongelige når man kører forbi deres slot osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|