Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvem har i mødt/set af kendte ?
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 11:05

Go' formiddag duks'


Hvem har i mødt/set af kendte mennesker, i virkeligheden ?

^(Ikk' set i fjernsynet)^





Maiken Med Dreamy & Pegasus

::. Tro, håb & kærelighed .::

0
0
Svar på denne tråd
 
 blalba
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 11:11

Jeg har snakket med Joan Ørting, Bent Fabricius Bjerre og Cecilie, Mattias, Piotrek, Danny, Mathe, Ole Bjørn + Simon fra Dúné ;D



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 gjjgjgjgjffgj
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 11:43

Ward 21 og Devin The Dude



Det er de eneste jeg har brug for at huske. De andre betyder ikke noget;)



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk,l
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 11:51

Sebastian Jessen

Kronprinsesse Mary

Dronning margrethe

Bent Bentsen

Angelina Jolie

Britney spears

Christina Aguilera

Mads mikkelsen

Nikolaj le kaas (staves?)

Mikala's søn fra Anna Phil :b

Anders fogh rasmussen

Lars bom

Alphabeat

Rolling stones

Ufo Yepha
Nik & Jay
D-A-D

og sikkert flere som jeg ikke lige kan huske :b haha








Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 ehhehehehehe
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 12:06

whatever - Christina aguilera?! HVOR!? o;!


Amanda Karlsen
Klankefterskole 08/09
0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 12:07

AmandaPanda: I Beverly Hills, Californien :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehhe
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 12:14

whatever - er hun så kønnere irl?! :-p


Amanda Karlsen
Klankefterskole 08/09
0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 12:27

AmandaPanda: hmm.. Hun er som på billeder (:


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 Savage Garden
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 13:06

Jeg har holdt nytår med Darren Hayes (tidl. forsanger i Savage Garden) i London på en club 2007/8.


Det var alt for vildt!!


Jeg har også set ham live i Royal Albert Hall i London i oktober 2007 og i Kbh i november 2005.



Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm.......
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 13:12

jeg har set/mødt:


Mary - har endda trykket i hånd


X-Factor deltagere bl.a Frederik, Martin og Lina


hende der børneværten Camilla et-eller-andet


Charlotte Munck


søstrene Lund


hr. Helgstrand og sikkert mange flere


I live in a House,But I'm home IN THE SADDLE

0
0
Svar på denne tråd
 
 jschæzjcb
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 13:18

Jens Albinus, der spillede hovedrollen i "Ørnen" Han var i Fisketorvet med sin lille datter. Jeg så ham i Stadium


Ellers har jeg set mange danske musikere til koncerrter, men aldrig sådan mødt dem "på gaden".


... sagde Yamit. :)


"Den lille båd drev blidt hen over søen præcis på den måde, som en bowlingkugle ikke ville gøre"


Jeg har en ridejakke til salg:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=254961&t=254961


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 13:23

Tina og Charlotte Lund

Keld og Hilda Heick



Hilsen Helene


Citat: I nøden skal man kende sine venner. (Ukendt)


Citat: Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig. (Ukendt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehheheheh
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 14:23

whatever - åh ok. :-)


Julie Broberg Berthelsen - (Hun er min grandkusine)
TV2 - I tivoli.
Mads Mikkelsen - Kbh banegård.
Tina & Charlotte lund.
Kronprinsesse marry
Nicolai fra mgp - han er en af mine gide venners' bedsteven :P


Amanda Karlsen
Klankefterskole 08/09
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har mødt/snakket med
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 14:25

David beckham

safri duo / clark anderon

dronningen :b



hvad kan ikke har i hovedet har man i benene

Scandinavia elite models -

Har du hvad der skal til ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 plokijuhygtf
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 14:45

jeg tæller ikke lige koncerter med xD


dem fra Illnath - den ene er min bror så har mødt de andre gennem ham

dem fra 7thorns - samme som overstående

Tarja Turunen - café i Prag

Jonatan spang - sidegade til strøget

bubber - cirkus xD

lise knudsen - mors veninde
nogle landshåndspillere fra min mors klasse som jeg ikke kan huske hvad hedder xD

Joan Ørting - Svendborg bycenter

T&C Lund

Camilla enemark

søren knudsen

thomas velin

susan kjægaard (tror nok hun hed det og ellers var det hesten der hed det xD)
en pernille et eller andet som sprang dm i svendborg

josefine bock - redet samme sted som hende

Louise sørensen er vidst lidt kendt? xD men har også redet med hende


og det vidst det tror jeg nok :P





» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)

Nu helt uden Punkerponyen Hále Bob


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 15:22

Small Talk. Så sej er jeg.


- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæø
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 15:57

har også set:


Tina Lund

Charlotte Lund

Linnea Ericsson

Andreas Helgstrand

Søren Von rønne

Susan Kjærgaard

Thomas velin


:)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 mpodjgesw
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 16:17

Mig og Louise så Peter Frodin i Århus i torsdags : D

Men ellers har jeg set Mads Gleager fra Paradise

Amin Jensen (noget familie)

Lars Krogh Jensen (noget familie)


Har set mange deltagere fra de forskellige sæsoner af Paradise i Århus, der er de sgu altid :)

Ellers har jeg da set resten af herrelandsholdet (under kampe),

hele kvindelandsholdet (kampe), EyeQ (haha, til koncert). Husker ikke flere :)


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 blablabla
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 16:35

Jeg har mødt/set :


Lasse Boensen, har stået bag ham i en kå (håndbold spiller)

Joachim Boldsen . (håndbold spiller)

kasper Hvidt og nogle andre fra landsholdet, da de var på træningslejere i lalandia. (det var en go' ferie)

Finn nørebygaard, mangee gange

Frederik og mary

Jørgen fra kims reklamerne, har enda fået nogle chips af ham

Michael learns to rock

C21

Rikke schou (håndboldspiller)

Mads mikkelsen !

Lars Bom

Peter Milton (fodbolddommer)

Ulrik Wilbek

Kirsten Brosbøl (politiker)

Nicolai Wammen, har spist hjemme hos os !!

Bubber

jacob svejstrup

Erik Schou (var med i stjerne for en aften)

Poul Krebs

ivan petersen

lars muhl


og sikkert mange flere vis jeg kommer i tanke om dem skal jeg nok skrive dem .




Maiken Med Dreamy & Pegasus

::. Tro, håb & kærelighed .::

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kendte mennesker
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 16:37

Jeg har set sarah Jessice Parker da jeg boede i NYC, og så har jeg været på brev med Mark Harmon der spiller Gibbs i NCIS.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 16:59

Jesper lundgaard,

Birthe kjær,

Basix,

Maria lucia,

i aften har jeg mødt Basim,

min mor(helst ingen kommentarer til dette, da det helst skal være anonymt)


OG MASSERE ANDRE!!!


Emilie & MiCey


0
0
Svar på denne tråd
 
 plkojihuygt
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 18:04

nårja mødte også engang peter mygin (hvordan det så end staves)




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)

Nu helt uden Punkerponyen Hále Bob


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 21:34

Mange, men kan sku ikk huske nogle ligenu? men her i dag var mig og min veninde på mc donals, og vi sad på bordet lige ved siden af Mona fra Paradise hotel! d: - og ham hun sad med ligner rigtig meget ham den nye Levi som kommer ind i morgen (men er ikk sikker på det er ham?)


S K R E V » P E R N I L L E

0
0
Svar på denne tråd
 
 OVERSKRIFT
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 21:38

..så forresten os Malene fra paradise i en bil, i husum. 8D


S K R E V » P E R N I L L E

0
0
Svar på denne tråd
 
 HÅHÅHÅHÅHÅH
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 22:09

Dronningen.

Mek Pek (Han har været i lille Brøns, ude å land på byens friskole)

Dennis Knudsen

DJ Zany

Tatanka

Scantraxx

Dj Cold, haha han er så sød! Har flere billeder med ham og jeg.


jeps, er hardstyle tøs, og man ser mig inde hver gang til events på ateza :)


.. og nogle flere. q:


Også lidt mig selv heh. er familie med paris hilton langt ude : D


.


Kh. Line M :)

Hingsten Arkebal


Sælges:

Rectiligne Riding Academy Tampa læderstøvler - NEDSAT I PRIS

0
0
Svar på denne tråd
 
 llalalalalal
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 22:17

Nik og Jay, også har jeg været sammen med nik's lillebror HAHAHAHA ;D grimt.

Uffe holm har jeg snakket med

Tina og charlotte lund

D.A.D koncert

også kender jeg Amalie fra Bøllebob ;D hahahahaha


kan ikke komme i tanke om flere.



/ Vildrose

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 14:54

Camilla Martin - da jeg var i godaften dk

karim zaza (staves?) - samme som ovenstående

Hans pilgaard - samme som ovenstående

Anne gadegaard - da jeg optrådte på plænen i tivoli

Nicolai kielstrup - på hovedbanegården

Said (staves?) - træningscentret

Amin Jensen - svømmehallen på min gamle skole

B-boys - fra dansetuneringer

Haider - på strøget i kbh

hende fra 'fra skrot til slot' - ved en isbod


og sikkert en hel masse andre (:


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghjftj
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 15:12

Jeg så vidst nok en der spillede med i Anna Phil i KBH?


Nå, sådan rigtig celebre mennesker har jeg hverken set eller mødt bortset fra Justin Timberlake på hans Futuresex/Lovesounds Tour, hvor jeg havde billet Uhh det var alletiders!



VH. Maja Stade

- Moonlight Af Ellemose

- Castillo R.I.P


0
0
Svar på denne tråd
 
 llllll
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 20:00

mange lige et udklip Tina dickow, Tue west (staves), nik og jay, en masse Basketspillere, en masse fra MGP:P, mek pek og en masse af de der børne sangere, anne linet og mange andre:P


Katrine

KATARIN

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 20:04

Mange :)

Min søster har fået skæld ud af ham der Flemming "bamse" Jørgensen eller hvad han hedder ;D



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  01-05-2008 13:16

Åbenbart ingen der har gjort så stort indtryk på mig, at jeg kan huske dem nu



Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 12:48

Tazz: ej hvordan ? d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjjjjj...jjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 18:46

Littel-Dreams: Angående "Jørgen" Som hedder Hening xD

Ham arbejder min far sammen med .. Hehe :D

Han holder også julefrokost sammen med ham ..


Skulle lige blære mig, selvom der ikke er noget at blære mig over xD Haha



Malle med hyppen Domina <3

.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.


Why live in pain and hurt on earth, if you can live in peace and quiet in heaven?


Nick <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456y7u
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 19:01

Line: Det var vidst til byfest 06, hvor en af hendes venner var gået kold (af druk ;)) hvor hun så ville filme ham der var gået kold, og så blev ham der bamse skide sur ;D



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 19:57

Tazz, hahah. det er sgu da også frækt hva? d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfgdfgdg
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 17:55

Brødrende Olsen - den ene (Noller) var min klasselærer i bh-klassen, og vores klasse (i 3-4. klasse tror jeg) har sunget kor på deres jule/nytårssang, og vi blev også optaget til et nytårs-tv-show med dem.

Anna David, Nik og Jay, Anders Lund Madsen... - var med en veninde inde for at se et award-show i dr-byen, men vi kom ind af den forkerte indgang, dvs vip-indgangen :D Da vi kom ind sad vi lige bag hende der spillede Nynne i filmen/serien på tv3

Anders Matthesen

Nogle af drengene fra Comedy Figth Club (tv2 zulu) da jeg var på skiferie

Jes Dorph


+ diverse til koncerter mm... ;)



- TRINE -

Uden dejlige Titan .. Men nu med kæmpedyret Sonny (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 19:19

Har efterhånden mødt mange, men bl.a. :


- Jakob Sveistrup (Er kunde ved min far i banken)

- "Onkel" fra de nye "Min søsters børn" - i kastrup lufthavn

- Birte Kjær.

- Mick Øgendal

- Rune Klan

- Mek Pek

- Kim Larsen - Inde i gågaden + 2 af mine venner har set ham nøgen på stranden.

- Heidi Trolle

- Pyrus

- Og en hel del af de kongelige når man kører forbi deres slot osv.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider