Ja idag fik jeg så veninden med og og tage nogle billeder, så dem syntes jeg da lige i skulle se (:
Lig mærke til at jeg ikke ride med glidetøjle mere, det fik jeg meget kritik for sidste gang jeg smed billeder ind, der skrev i at det var dumt og at det giver hesen et falsk knæk i nakken, og jeg tog kritikken til kig og har ikke brugt den siden, nu prøver jeg at få ham til at gå ned med hovedet uden glidetøjle, det kommer nok til at gå lidt tid, men det går fremad. (:
nå men nu til billederne (:

Jeg hentede Hotten på marken (:

Og jeg steg op (:

Såå smuk<3

Trav.

Trav.

Trav.

DYYYGTIIG TOTTE<3

Skridt.

Traver af.


Hej;D
Jeg gad ikke at sætte galop billederne ind, da de blev ret dårlige :/
Men her er en video som jeg håber i vil se, den er også fra idag.
vi rider skridt, trav og galop 
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=57866
SMID GERNE KOMMENTARE TIL BILLEDERNE OG VIDEOEN 