Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad kunne du godt tænke dig lige nu ? (
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 09:36

Tråd om hvad du godt kunne tænke dig, lige nu - af MAD!


Hæhæ! Her må man gerne være fjollede og tossede - samt at sidde og savle over dejligt mad ...


EN STOR TYK VAFFEL MED EN MASSE IS, EN SMULE FLØDESKUM & MMMMM!!


Sidder i skolen, og jeg sidder bare og vrøvler om 'nam-nam maaaad!'


Muhahahahahahahaa


Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur !


My heart is falling apart if you go away
My life is like a paradise if you'll stay with me forever


Endnu en drøm, gået i vasken .. Lad os håbe de 2 sidste ikke gør .. :'(


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 09:40

Lige nu kunne jeg godt spise et kæmpe stort styk lagkage, med flødeskum


Hilsen Helene


Citat: I nøden skal man kende sine venner. (Ukendt)


Citat: Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig. (Ukendt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 09:50

bare mad!
jeg er herre sulten, eller en meget hektisk morgenmad d;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 09:54

Jeg kunne godt tænke mig .. Malaco Truly Juicy (L)




Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 MAD MAD MAD
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 10:22

Åhh der er sgu lidt meget syns jeg

- Den lækreste is fra Fields, en sundaes eller sådan noget, med daim, ÅHH DET VAR GUF


- Parisertoast

- Slik

- Kanelkage bagt af min mor


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt
søger Low's fortid, kig på linket Tak:
www.heste-nettet.dk/forum/7/107129/ 107129/

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhdfhdhfdhdffhd
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 10:41

Jeg er så heldig, at jeg har lavet verdens lækreste chokoladekage, så den sidder jeg og muncher - Nam!


Ellers kunne jeg godt spise en hulens masser amerikansk mad. Ååååh ja!


Ku' godt lige guffe noget Jenneren (Jensens Bøfhus), bread sticks og pepperoni pizza fra Pizza Hut, Pommes frites fra Burger King, Donuts fra Dunkin' Donuts, kylling fra Kentucky Fried Chicken, cookies og en sandwich fra Subway. Kylling i karry, mørbrad stegt som vildt, brune kartofler, chips ååååååh gi' mig!




"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 10:41

Jeg er altspisende og så er jeg heldigvis hjemme så om lidt går jeg ud i køkkenet og spiser hvad jeg kan finde :-P







Mvh. Rikke og Fætten

- Vi topper på toppen

Årets JHN springrytter 07

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 11:36

Arrg! Nam nam' det lyder sq dejligt! (: haha - jeg skal hjem og ÆDE, er mega sulten, efter ordenlig mad .. ! Haha ...



Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur !


My heart is falling apart if you go away
My life is like a paradise if you'll stay with me forever


Endnu en drøm, gået i vasken .. Lad os håbe de 2 sidste ikke gør .. :'(


0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 11:40

Grillkylling med pommes frites og salatmayonnaise eller nachos..!


Hvorfor har jeg altid lyst til noget usundt?


Emilie Watson
Egocentreret blondiebabe
-Og stolt af det!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hffghf
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 15:04

En ordentlig stor fed chokoladekage med masser af glasur Nøøj det kunne være godt !



- TRINE -

Uden dejlige Titan .. Men nu med kæmpedyret Sonny (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 15:07

jeg har ikke lyst til noget lige pt.


har ikke spist nogen form for mad siden frokost i går.


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 klafnhiafog
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 15:07

smoothie! mmh. eller nogle lækre chips.

men min søster og jeg tager bilen ned i byen her om 5 minutter, så vi køber nok lidt lækkert, ha! :P


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa,
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 15:09

Ville ikke klage over en menu fra Burgerking :-P Og så bagefter et eller andet wienerbrød ;-D


Mvh. Erika

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 15:17

Faktisk ikke rigtig noget lige nu? Uhj den var sjælden! ;D



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 15:17

mhhmmmm.

jeg har lyst til alt det i har sagt :b

namme namme namme :b


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala.
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 15:50

Intet , har lige spist en masse is , chinabox , banan , smootie , og drukket cola samt appelsin juice . Så jeg er rimlig godt dækket ind for resten af .... ugen xD


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 liuytre
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 17:05

bare mad ! :|
kom hjem fra Berlin kl 5 i morges og har ikke fået noget at spise siden aftensmaden igår aftes inden vi skulle hjem.




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)

Nu helt uden Punkerponyen Hále Bob


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 18:33

En hjemmebagt pizza + en dejlig brusende cola.

Til desert skal der være saltfisk, abrikos slik vingummi, pinnochio kugler, mælkesnitter!, skildpadde is .. mmm !


Men nu skal jeg jo "bare" have aspergs (staves?) suppe :'|



De gode ord er skrevet af Ann-Sofie.

Utrolig smukt og begavet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 18:36

Ku virkelig godt ha en halv iskold vandmelon oså bare spise derudaf med en ske xD



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 ehehehheheh
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 18:51

coca cola (L)


Amanda Karlsen
Klankefterskole 08/09
0
0
Svar på denne tråd
 
 OVERSKRIFT
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 10:35

ikk noget lige nu xD har lidt ædt.


S K R E V » P E R N I L L E

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghfgnbgfh
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 13:21

KINDER PUNGUI! :'D


De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Madtid...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 13:26

Årh, kunne godt æde sådan en kebab/salat pizza lige nu, wraaaah... Specielt efter kæresten snakkede om pizza i går, men der fik vi så burgerking :-P


Og så har jeg monstertrang til en jordbær milkshake, for HVER gang jeg har trang til det og så har mulighed for at køre om Burgerking eller McD, SÅ DET UDSOLGT!!!


Uhm, og ellers så glæder jeg mig til jeg skal ha' sushi i aften, - bare en enkelt california, mums... Tror ikke nogen af mine søskende gider ha' det, de er vist trætte af det, men jeg er lige i humør til det.


Hm og lige nu har jeg lyst til at gå ud og varme det lasagne jeg ved jeg har i fryseren, gnæg. Min mormors lasagne nemlig, uhm...


Ellers er jeg vist ikke så guf sulten. Selvom min kæreste mener jeg pt. har nogle meget underlige mad lyster, lol...


(Bare fordi HAN mener lasagne med bacon i, ikke må kaldes lasagne, tsh)




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjxchvæshv
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 13:28

Labre larver


... sagde Yamit. :)


"Den lille båd drev blidt hen over søen præcis på den måde, som en bowlingkugle ikke ville gøre"


Jeg har en ridejakke til salg:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=254961&t=254961


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdhjfhdsjhfjds
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 14:00



Flava:

Det lyder dælme ikke ringe

Du må lære mig at lave amerikanske favoritter en dag.



Jeg har lige smurt et stykke frisk fransk brød med en skive ost

Nams...


Og nu vil jeg hente et glas æblejuice.



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 16:39

EN HEL PLADE CHOKOLADEKAGE!!! HAHAH og en MASSE slik! Raauw ..




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 16:44

Sidder lige nu og fråder chips, så det er nok det jeg har mest lyst til. Har nemlig brug for en masse salt til kroppen, efter jeg var ude og drikke igår. ;)
Ellers har jeg mest lyst til noget isvand lige nu (dejligt med amerikaner køleskab, hvor der altid er isterninger, hvis man har brug for det) ;D




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 16:44

Gullach :D Har heldigvis "rester" fra igår, så det skal jeg snart have lavet :D


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 16:49

Forresten, så får jeg lagkage i aften, da jeg skal holde familie fødselsdag for miiig. ;D
Så får min ynglings lagkage, lige efter mit hoved. ;D
Chokolade-bunde, kagecreme med jordbær i, og chokolade-glasur, mums.




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 hiophhjijp
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 17:10

Lige nu har jeg faktisk bare lyst til frisk rugbrød med leverpostej og agurker. Heldigt nok er det også hvad jeg sidder og spiser : D


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 olkijuhytr
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 18:01

abrikoskylling !

nok desværre ikke det der bliver serveret til aftensmad




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)

Nu helt uden Punkerponyen Hále Bob


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdhshfdshfdsfdsh
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 20:40

lyder måske lidt wierd, men svensk franskbrød med nutella !


Liv.


Lady og Nana <3


Boldmongolen over alle boldmongoler! xD

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 20:42

Liv: nej puhada, det der svenske franskbrød var jeg også helt vild med på ferie engang med nutella på, men synes du ikke bare at det smager alt alt for sødt? d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 huhuhu
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 16:04

lige nu kunne jeg godt tænke mig nogle varme scones!

Heldigt - for det sidder jeg nemlig og spiser




camiiilla(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 ewfwegwgw
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 16:15

en iiis <3



/ Vildrose

0
0
Svar på denne tråd
 
 lallala
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 17:37

Donuts



*** Engang Pony pige, altid pony pige ***

----


Hestehoved potrætter tegnes - Send pb for mere.


Kig i www.tegnebordet.dk/index.php for eksempler..


0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllll
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 19:48

Chokolade!!!


Katrine

KATARIN

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 20:36

Orh ja så bliver jeg bare herre lækkersulten og alt muligt :P


Kunne godt spise spise vanilieis med friske jordbær MMM :D


<3 Cutters Magic Colours <3


You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 20:37

ej jeg kunne seriøst godt bruge et glas iskoldt vand...

.. såååeh det tror jeg lige jeg smutter over og henter ved vandhanen d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider