Hej ænder 
Ved ikke hvor langt det bliver, men håber at nogen får kæmpet sig igennem for jeg har virkelig brug for hjælp her!
Som de fleste nok ved, startede jeg med at ride Garcon som er min søsters hest, i september sidste år. Det var meningen at jeg skulle ride ham i ca. 2 år frem for så at tage på efterskole uden hest. Når jeg så kom hjem derfra, ville det være meningen at jeg lige skulle se gymnasiet an, og så evt. få en stor hest dèr.
Det har som de fleste måske også ved, hele tiden været meningen at Fersken skulle sælges her til foråret- dvs. nu. - men jeg har bare haft det så svært ved tanken om det, og så snart det er blevet taget op herhjemme har jeg bare tudet og tudet.
Da jeg fik Fersken var hun bestemt ikke ponyen og vi har egentlig aldrig været noget super team, men det sidste halve år er det bare som om vi virkelig har fundet ud af, at respektere hinanden fuldt ud- og nyde hinandens selskab fuldt ud.
Som det er nu, kom hun travende tilo mig på folden forleden, og den ene dag vrinskede hun da hun så mig. Fersken er ellers en pony der aldrig "er" på den måde, hvis I forstår?
Som sagt, det kører bare med ridningen. Vi får så meget ros af både trænere og folk der bare kigger og det er bare så fedt!
I spring er hun bare blevet helt afslappet, kan uden problemer styre hende rundt på en bane med god højde som om vi aldrig have lavet andet. Fra jorden "diskutere" vi aldrig mere, men derimod har vi lært, bare at have det godt sammen - rigtig godt. Hun er virkelig min lille øjesten..
Men.. Fersken er kun 135 cm høj, hvilket også er grunden til at hun skulle sælges, jeg er allerede for stor til hende nu (mine ben er alt for lange, min overkrop også) - men som sagt, kan bare ikke bære tanken om salg..
Jeg er nu ca. 164 og har målt med min søster - bliver måske 5 cm. højrere - bare et skud selvfølgelig.
Forleden spørger min søster mig så (har ellers kun tænkt lidt på det selv, men har setdet som en umulig mulighed) om at hvis jeg havde valget, ville jeg så beholde Fersken - JA, er svaret. og jeg mener det også, selvfølgelig. hvem ville ikke gøre det..
et par dage efter siger min mo så til mig: Nanna, Camilla har sagt at du faktik godt kunne tænke dig at beholde Fersken, mener du det?" og igen er svaret ja!
Det er også helt iorden for mine forældre, men jeg er nødt til så at sende Garcon til Sorø, op til min søster- og ny hest, det kan jeg godt glemme..
Beholder jeg Fersken er det forever - så skal hun havde sin sidste dag hos mig.
Jeg har tænlt meget på, om det måske er smart nok at have hende i gymnasietiden istedet for en fx. 8-årig stor hest. Kan i følge mig eller er det en mærkelig tanke?
Jeg har også tænkt på, at vælger jeg at beholde hende, så står jeg næsten helt sikkert med udgifter til hest som jeg ikke kan komme af med, når jeg senere kommer i fattigrøvs-årene..
Det vil selfølgelig også indebære, at jeg ikke kan starte nogen stævner,og at jeg ikke kan komme videre med min ridning- ikke rigtig ihvertfald..
Og jeg har simpelthen så svært ved at gøre op med mig selv om jeg har det okay meed først at kunne få stor hest om meget senere - det var jo min drøm.
Men Fersken- hun betyder simplethen ufattelig meget for mig, hun er bare en fantastisk hest, som jeg virkelig ønsker at have altid!
Men kære ænder, hvad ville I gøre? Jeg kan bare ikke finde ud af det.
Kan godt se, at når jeg læser indlægget igennem er der mange ting der taler for salg, men det, at hun betyder så meget for mig som hun gør, opvejer det hele.
Fersken er 14 år nu, ligesom mig.
Hav en rigtig god aften, håber et par stykker kommer igennem det her 
Har forrésten haft hende små 3 år nu..