GOd aften 
Jeg er nu blevet fast underviser på to rideskole hold, altså en gang om ugen
Jeg startede i går, og det gik egrntlig rigtig godt, og pigerne var glade - trods de var kede af at skulle sige farvel til den gamle underviser.
Jeg har været vikar for rideskolen længe, men er rigtig glad for at have fået mine egne hold.
Men jeg mangler nu lidt input, for jeg vil gerne kunne give dem en differentieret og spændende undervisning hver gang.
Pigerne er mellem 9 og 12 år. De er så småt gået i gang med indridning til versader og schenkelvigning. Og så har de fundet ud af at jeg er springrytter, og har allerede plaget mig grelt om at vi skal springe lidt oftere.
Men har i nogen foreslag til gode måder at lærer dem diverse øvelser på? Og andre gode indput?:)