|
|
| Sort hår? Hmm.. |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
22-04-2008 11:27 |
|
Hej tøser  Jeg skal til frisør i næste måned (når jeg har fået løn igen), og jeg går og leger lidt med tanken om, at få mit hår farvet sort. Mit hår er i forvejen meget mørkt, men synes alligevel, at der er stor forskel, selvom andre fortæller mig, at mit hår allerede er sort (wrong). Jeg er bare bange! Frygter at jeg kommer til at ligne en fra østen (no offence, er ikke racist, men vil jo trods alt gerne ligne en dansker). Er også bange for, om jeg bliver meget bleg af det? Help me, please.. Jeg har også gået og overvejet, at få mit hår en tone lysere (ikke kemikalieblond nej), men en tone lysere. Egentlig gerne sådan, at mit hår bliver en slags komunehårfarve, dog ikke helt så lys  I kan få et par billeder med på vejen, så det er nemmere at bedømme:   Kom gerne med andre idéer også 
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4etgdnhsrj |
TeamFM |
22-04-2008 11:32 |
|
OKay - indrømmet. Her falder lyset meget heldigt, og mit hår ser meget, meget "lyst" og lykkeligt ud.  ^ Dette viser bedre min hårfarve (som forresten er naturlig, har aldrig fået farvet hår før).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JAAAAAAAAA |
|
|
Jeg syntes ikke den skal være HELT kulsort, men HELT HELT mørkebrun, som næsten er sort, men som har et mørkebrunt skær istedet for et sort eller blåt, det ser også meget kunstigt ud (har haft det) Min veninde har lige fået farvet sit mørkebrunt fra. alm brun (egentlig samme hårfarve som dit.) Hun havde heller aldrig farvet hår. det er bare blevet like.. SÅ flot!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
det kommer jo egentlig lidt an på dig selv (: jeg har farvet mit hår kulsort og folk siger det klæder mig SÅ meget mere end det lyse og brune jeg havde. Jeg er ikke selv den bruneste, men synes da ikke jeg er blevet blegere af at få sort hår, heldigvis d: men tror også at en kraftig mørkebrun vil klæ' dig super godt (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehhee |
Camilla Maria |
22-04-2008 12:08 |
|
Tror det kunne være cool, især hvis du fik noget rødt eller anden farve i bunden. Det fik jeg, mit hår er sort med "rød ild" (som det hedder) i bunden, er mega glad for det 
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte stand-up freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
22-04-2008 12:47 |
|
Line: Lyder egentlig meget lækkert - du har ikke evt. et billede af hende? (kras hovedet væk på hende, hvis hun ikke vil på nettet ) Mihl: Puh, jamen det er bare det der spring igås' : D Men det lyder da rigtig fedt! Du må meget gerne smide et billede ind  Camilla: Arh, jeg er ikke den, som er skide vild med "ild" i håret eller andet vildt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
jeg har ikke noget godt billede hvor man også kan se mit ansigt liggende på nettet. men håret kan tydes her. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
22-04-2008 14:17 |
|
ej lad vær med at farve det sort, jeg elsker din hårfarve! Den er virkelig flot! hvis du skulle farve det synes jeg måske bare lige mørkere brune striber i og lyse xD det har min grankusine, det er vildt flot! d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg.... |
|
|
synes absolut ikke du burde farve det. Det er helvede når man først er i gang - brug du pengene på noget sjovere, og pris dig lykkelig over at have et flot og sundt hår med en tilhørende flot hårfarve Jeg er sikker på mange misunder dig.
Mvh. Juliette Lejlighed eller rækkehus søges i Århus eller omegn (max 5-6km fra C). Gerne tilladelse til Husdyr. Skriv på PB Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Pernille l |
22-04-2008 14:58 |
|
Tror at det ville være rigtig pænt hvis det blev HELT mørkebrunt. Sådan næsten sort, men stadig brunt. 
S K R E V » P E R N I L L E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hårfarve |
Camilla Christensen »Lady« |
22-04-2008 16:22 |
|
Jeg tror det ville være flot til diq, med meget mørkebrun . Men tror ikke at det ville blive grimt hvis du farvede dit hår sort. Så det er op til diq selv.
Camilla Christensen - og stjerneponyen Lady ! <3333
- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
Frederikke og Santos (L) |
22-04-2008 17:03 |
|
dit hår han da en meget pæn farve? men meget mørkebrun, ville være super flot.
» KH. Frederikke, med smækre lækre Santos. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
NO WAY - så kommer du bare til at ligne alle de andre. Behold dit smukke hår som det er nu 
Cikorie - It's a simple fact, that you can't seem to handle me...
Pony sælges, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erdsaedfvg |
TeamFM |
22-04-2008 17:26 |
|
Ej tøser, der skal sgu ske noget! Jeg har kigget på det her hår i 16 år, og det begynder at blive virkelig kedeligt. Men tak for komplimenterne da 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
cecilie c »lalle og chloé« |
22-04-2008 18:49 |
|
har samme hårfarve har lige farvet mit meget meget mørke blå og jeg er ikke blevet blegere over hovedet så du skal ikke være bange for at blive blegere ! syntes det kunnne være rigtig flot til dig 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgsdfgdfussghfgxhcvbc |
RikkeEvigGlad |
22-04-2008 18:57 |
|
Nu ved jeg ikke lige hvad farve dine øjenbryn er men jeg går ud fra at de er brune og jeg kunne forestille mig at det ville se lidt sjovt ud med sort hår og brune øjenbryn  Jeg syntes det ville være pænest at farve det nogle toner mørkere end din nuværende hårfarve. sort hår der bare tit SÅ falsk ud.
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
Pirat-Lunde |
22-04-2008 19:07 |
|
det ville være rigtig synd at farve det sort .. enten skal det være samme farve som mit gamle hår ( du kan nok godt huske mit lyse hår ) eller helt mørkebrunt.. håber du har det godt mia  kram
© Caroline Jonassen © Også kaldet Lunde © Med Dizett & Suze © |Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006| Stævnerytter i distrikt 12 .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;p |
|
|
Hvorfor dog farve det mørkere nu? Det er ved at være sommer og så ser det altså ik godt ud med meget mørkt hår ;s Sys det er for vinteragtigt til nu, så vent til efteråret, der passer det til 
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdjvbslkjdgv |
|
|
Dit hår er godt nok floot. Ikke kun farven, men det ser så blødt og glat ud (siger en person med krøller)  Jeg synes faktisk det klæder dig meget godt med det du har, men hvis det nu skulle farves, så ville en mørkere brun eller lidt lysere "kommunefarvet", som du jo kaldet det sikkert klæde dig godt.  Jeg vil sige at du IKKE skal farve det, men jeg kender godt den fornemmelse, som du sikkert har, med at der bare SKAL ske noget nyt med en selv :d Held og lykke med det.
... sagde Yamit.  "Den lille båd drev blidt hen over søen præcis på den måde, som en bowlingkugle ikke ville gøre"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zczczczczc |
|
|
Det snakker vi vidst lige om imorgen, så jeg kan give dig en omgang tæsk når vi ses, kære mia svane 
Louise Nørskov R.I.P Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
23-04-2008 20:24 |
|
Men guuud lad være med at farve det kummune farve. Den farve har jeg, og det er bare såååårn en kedelig hårfarve. Om vinteren har jeg faktisk næsten samme hårfarve som din, og jeg har fået lavet lyse striber. det er super funky d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdrfgthyj |
|
|
neej, det må du ikke. jeg misunder din hårfarve fandens meget, synes du skal lade det se naturligt ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HÅRET... |
|
|
Hvis du vil have det sort, som sikkert vil klæde dig - men så vælg den nye hårfarve som er kommet ud, den er sort med blåligt skær i! Den er suuuuper flot, mange stjerner bruger den også nu fx. Rihanna & gabriella fra hsm (blandt andet i den sidste high school film) den er virkelig flot, og lidt anderledes pga det blålige skær 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2345678 |
Josefine S |
25-04-2008 15:01 |
|
jeg syndes det ville vaere synd  men det er dit valg. tror ikke det ville klaede dig 
Josefine Søndergaard - med Dressurponyerne Wild Rose og Chico nu uden Sukema & Oeps. www.josefine.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kehfkajsfpoian |
TeamFM |
25-04-2008 15:04 |
|
Tak for svarene allesammen. Som det er lige nu, ser det ud til, at jeg beholder min egen hårfarve indtil sommerferien starter, og så tager jeg den derfra. Mit hår bliver som regel lysere om sommmeren, så forhåbenligt kan jeg få den der komunefarve frem i mit hår  Simone: Tak for svaret Jeg er bare ikke ret meget for det blålige skær personligt, vil hellere have den ovre i en mere "mild" sort, eller hvordan jeg nu bedst kan forklare det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OVERSKRIFT |
Pernille l |
25-04-2008 17:01 |
|
Men hvis du farver det, så sæt da lige nogle billeder ind q;
S K R E V » P E R N I L L E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Nanna (Sina) |
25-04-2008 18:33 |
|
Kender godt det med man bare trænger til forandring! Hvad med at få det klippet på en anden måde ellers? (: Dit hår er super flot som det er nu, og du er virkelig køn (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahah |
|
|
mia, jeg tror det vil være rigitgt smukt! Sort hår vil være meget kønt til dig.  Men dit hår er altså også meget smukt som det er nu
Amanda Karlsen Klankefterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lopfjasjf |
TeamFM |
26-04-2008 20:51 |
|