Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad er han værd??
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 20:52

Vil i ikke hjælpe mig med hvad min lille pony er værd??

Han er nemmelig tilsalg, og kan ikke finde den rigtige pris..


Navn : Arrox
Alder : 5år
Race : Welch
Højde : ca. 120cm
Køn : Vallak
Farve : Mørkebrun, 4hvide sokker og gennemgående blis
Temperament : Opmærksom
Trafiksikker : Nogenlunde
Stamtavle :
Far : Ysselvliedt´s Sven
(Welsh sec A)
Mor : Namara
(Welsh sec A)
MorFar : Mijnsherenwegen´s Gilbert
(Welsh sec A)

Han er ikke tilredet, men er sadel, og trense vant.
Jeg har været oppe og side på ham.
Da vi ikke rigtig har haft tid til ham, har han ikke været i hænder det sidste halve år.
Han kan trækkes med, løfte hove, strigles overalt, i det hele taget let at have med at gøre.
Selvom han ikke har været i hænder, er han utrolig rolig.
Han ville være den perfekte børnepony, da alle kan have med ham at gøre.

Hans gangarter en over middel, og ville være den perfekte dressur pony.
Han har lækre gangarter, og man finder ikke så lille en pony med så gode gangarter.
Han rører kun jorden af ren høflighed.
Han hverken bider eller sparker.






Please hjælp.. kun realistiske bud

0
0
Svar på denne tråd
 
 cghdbdfhnxvc bcnfcx
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 20:53

Der vil jeg sige det samme igen. bedre billeder ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 PONYER
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 21:00

Først vil jeg sige - put noget foder på den lille pony, syns den ser ret tynd ud :)


Men tror ikke det er forfærkeligt meget du kan få for dine ponyer, da de er "ældre" og ikke tilredet endnu, nogen af dem.


Men 10000 eller ligende :)


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt
søger Low's fortid, kig på linket Tak:
www.heste-nettet.dk/forum/7/107129/ 107129/

0
0
Svar på denne tråd
 
 sssssssssssssss
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 21:44

meget mere foder!

10.000,-


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu kender
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 22:47

jeg jo ikke til welsh afstamning, men går ud fra han er efter normale gennemsnits forældre. Så tror jeg du vil kunne få omkring 5-6000 for ham.




Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 prisidé
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 09:22

7000,-



Mvh. Antonia
- med det dejlige dressurdyr:
BJERREGÅRDS EROS
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala.
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 11:15

7000 , stamtavlen trækker det derop . Kom noget foder på dyret .


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider