Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Stævne planer 2008
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 13:57

Hvordan er jeres stævneplaner her i 2008........


- Hvilke stævne/klub.

- Klasser.

- Hvorfor har i valgt lige det stævne.




Nu er udendørs sæsonen begyndt så småt, er i begyndt at springe tørgrav og vandgrav....?

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 14:21

hmm, jo.
jeg har kun en måskeplan om at starte Regionssvævne LE u/galop på Lukas her d. 24-25 maj.
Fordi han er skøn, og jeg ikke har galoppen helt på plads xD


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 15:01

Line......kender godt det der med galoppen, held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 15:05

her (: :

D. 27 April 2008 - Millitary på Haslev - CNCP80 Pony
D. 4 Maj 2008 - Jagt i Ølstykke
D. 12 Maj 2008 - Jagt i Dyrhaven "Mattson Jagten"
D. 17-18 Maj 2008 - LRK's klubstævne. LC3 + LB1(Dressur)LB, LA (spring)
D. 25 Maj 2008 - Jagt i Fredriksværk
D. 8 Juni 2008 - Jagt på Friheden
D. 14 Juni 2008 - LRK's klub springstævne. 90 + 1m. (LB, LA)
D. 15 Juni 2008 - MAK's klubstævne. - ved ikke hva jeg skal starte.
D. 20-21 Juni 2008 - LTR's klubstævne. - Ved ikke hvad jeg skal starte.
D. 20-21 September 2008 - MAK's klubstævne. aner ikke hva jeg skal starte.
D. 25 Oktober 2008 - LRK's klub springstævne. 90 + 1 m (LB,LA)
D. 2 November 2008 - Hubertusjagt i Dyrhaven
D. 8-9 November 2008 - MAK's klubstævne. aner ikke hva jeg skal starte.


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 16:19

haha, tark xD


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 17:33

Jeg tror, jeg skal starte d. 24-25 maj regionsstævne - vildbjerg sportsrideklub, og det er enten LE eller LC1 - vores første stævne sammen :D




Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 18:13

Jeg vil nok stille op til spring Ld eller Lc for hest på Hottentott og Lc1 Dressur på ham d. 14-15 sep. i Hundborg



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 Distanceridning
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 18:44

18 maj: Distance i Hedeland.

Fordi det skal prøves og er Distance fan. xD

29 juni: Distance i Vestskoven.

Samme^^


Og regner med:


9 august: Katrinebjergs ridtet sjællandsmesterskab . Måske

13 saptember Skov hastrup. Måske

¨27 september Hedeland nr 2. Måske

26 Oktober: Gribskov ridtet. Måske.


Men nu må vi jo se om vi kan læsse hesten. :O





Stald CaDo:


Mie T Jacobsen.

Stald CaDo´s Dakoda Ox 4338 & F.A Risti Ox 3330.

Følskue 08 www.123hjemmeside.dk/staldcado



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 20:26

aaaaaaalt for mange xD


men ved lige pt:


27 april: Rosenholm rideklub babyjump & LE på dizett

3. maj Gl Estrup: Kvadrille på Dizett

9-10 maj: THOR cup i thorsø - enten spring ( LB eller LA) eller dressur ( LA1) tror jeg?

17 maj: Kvadrille i Hadsten

18 maj: stævne på HIRI LA3 på Dizett & MB på Suze

24-25 maj: Søhøjlandets Cup i KOOR - LB2 & LA1 & LB & LA

29 maj-1 juni: C stævne i Ørsted : LA & MB :)


Det var bare lige næste måned xD




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 20:57
Jeg starter de fleste islænderstævner på Sjælland.


Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 22:08

3 Maj: ÅSNR klubstævne - LA1,LA1.

18 Maj: SAM klubstævne - LA1??

7 Juni: Bsrc klubstævne - LA1,LA2??

22 Juni: FAR klubstænve - LA1,lA2??

23 August: TLR Klub cup - Ved slet ikke? :P

6-7 September: SAM klubstævne - Ved ikke? :P


Har valgt stævnerne fordi der er min klub invitert, ved ellers ikke?


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 Stævner 08
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 22:41

Her en ca. plan frem til sommer ferien ;)

Stævnerne er valgt fordi de enten er military stævner, eller på hjemmebane :)



Den 27. April - CNC90 Haslev

Den 3. Maj - LC3 og LB1 Ishøj

Den 4. Maj - CNC100 Gärds (Sverige)

Den 18. Maj - CNC100 Fjelsted (Fyn)

Den 1. Juni - CNC100 Dagstorpsorten (Sverige)

Den 14-15 Juni - Vestegnsmesterskaberne i dressur, hold og individuelt.

Den 27-29 Juni - CNC* Skårup Overgård (Fyn)


Kunne godt tænke mig at prøve et distance stævne i år, hvis der bliver plads i kalenderen :)




Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 11:51

her er min:


26 april: c-stævne i grindsted - La1

10-11 maj: c-stævne i aabenraa - La1 + la1

31 maj: c-stævne i sdr. hygym - La1 + la2

14-15 juni: c-stævne i guldager - er ikke sikker men noget omkring la1 -la3 vil jeg tro.



I guess you're the only one left standing,

when everything else goes down


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 12:02

- Hvilke stævne/klub.

Lørdag d. 14. juni: Ministævne på GIve egnens rytterforening.



- Klasser.

LC1.



- Hvorfor har i valgt lige det stævne.

For at vænne Chanell til stævner.


Hilsen Helene


Citat: I nøden skal man kende sine venner. (Ukendt)


Citat: Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig. (Ukendt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 stævneplaner
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 15:27

10 og 11 maj HHR udvidet klubstævne med 1. del af HHR´s cup.


24 og 25 maj JPSR udv. klunstævne


31 maj og 01 juni 08 HHR udvidet klubstævne 2. del af HHR´s cup.


30 og 31 august udvidet klubstævne HHR 3. del af HHR´s cup


27 og 28 september HHR klubmesterskab


Måske sniger der sig et mere ind.


Har valgt de stævne da de plejer at være hyggelige.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 16:03

Alle de C stævner i spring og dressur jeg kan komme til i 11/13 og omegn. + alle de landsstævner i spring mine forældre vil køre til når Penny snart er 100% klar efter skaden igen. (nok kun i jylland) og så nok indimellem lidt d stævner i dressur (spring på Silver?)





Nadia Dahl


Lækker kat I pony til salg

www.heste-nettet.dk/lodge/83840/ hest/124632/

0
0
Svar på denne tråd
 
 stæævne
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 16:19

Hmm ,har ikke rigtig lagt nogle planer endnu. Men jeg skal med til morsø den 1,2,3,4 maj, og der skal jeg starte La1, La2, La3 og La4




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalaala
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 10:36

Morsø - Heiduc, LA3, LA4, LA5 & LA6

Årslevgårrden - Heiduc, det sammen som ovenover

Djursland - Alfredo, LA1, juniormestersskab, Heiduc, LA5 + juniormesterskab

Skanderborg - La1 og LA3

Tebbestrup - Heiduc, LA6 og distriktmestersskab


Det er ihvertfald det jeg regner med.


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 hbfdhbfxd
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 12:14

d. 27/4 i Kærbo La1

d. 1/5-4/5 på mors : Lb1, Lb2,Lb3 og La1

d. 23 og 24 i Vildbjerg Lb3 og la1 og lidt spring :D


Ellers har jeg ikke planlagt nogle , jo en i sommerferien men har ikk tilmeldt endnu . :D


Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

-Elsker dig min Ib<3

Man er som man er,

men er man god nok?


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 13:49

Min stævneplan ser sådan ud:


27. april: 2. afd. af københavnsmesterskaberne i PRT - rider det fordi det er et mesterskab og jeg fordi jeg red 1. afdeling :P


1. maj: Landsstævne i Sverige i PRT og PRM - rider det fordi jeg måske kan være heldig at opnå den ene kvalifikation til DM i år :)


Josefine og Kashmir
Hjemmeside ¤ Myspace ¤ Arto

"Det vigtigste er ikke at være med. Det vigtigste er at deltage"
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider