|
|
| Stævne planer 2008 |
| Forfatter:  |
Heidi ♥Indigo♥ |
| Dato:  |
21-04-2008 13:57 |
|
Hvordan er jeres stævneplaner her i 2008........ - Hvilke stævne/klub. - Klasser. - Hvorfor har i valgt lige det stævne. Nu er udendørs sæsonen begyndt så småt, er i begyndt at springe tørgrav og vandgrav....?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
21-04-2008 14:21 |
|
hmm, jo. jeg har kun en måskeplan om at starte Regionssvævne LE u/galop på Lukas her d. 24-25 maj. Fordi han er skøn, og jeg ikke har galoppen helt på plads xD
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Heidi ♥Indigo♥ |
| Dato:  |
21-04-2008 15:01 |
|
Line......kender godt det der med galoppen, held og lykke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
21-04-2008 15:05 |
|
her (: : D. 27 April 2008 - Millitary på Haslev - CNCP80 Pony D. 4 Maj 2008 - Jagt i Ølstykke D. 12 Maj 2008 - Jagt i Dyrhaven "Mattson Jagten" D. 17-18 Maj 2008 - LRK's klubstævne. LC3 + LB1(Dressur)LB, LA (spring) D. 25 Maj 2008 - Jagt i Fredriksværk D. 8 Juni 2008 - Jagt på Friheden D. 14 Juni 2008 - LRK's klub springstævne. 90 + 1m. (LB, LA) D. 15 Juni 2008 - MAK's klubstævne. - ved ikke hva jeg skal starte. D. 20-21 Juni 2008 - LTR's klubstævne. - Ved ikke hvad jeg skal starte. D. 20-21 September 2008 - MAK's klubstævne. aner ikke hva jeg skal starte. D. 25 Oktober 2008 - LRK's klub springstævne. 90 + 1 m (LB,LA) D. 2 November 2008 - Hubertusjagt i Dyrhaven D. 8-9 November 2008 - MAK's klubstævne. aner ikke hva jeg skal starte.
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
21-04-2008 16:19 |
|
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Jeg tror, jeg skal starte d. 24-25 maj regionsstævne - vildbjerg sportsrideklub, og det er enten LE eller LC1 - vores første stævne sammen 
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) Look into my eyes you will see what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg vil nok stille op til spring Ld eller Lc for hest på Hottentott og Lc1 Dressur på ham d. 14-15 sep. i Hundborg
©Hottentott© Tab og vind med samme sind. Jeg elsker dig Hotte <3'33 ~Hottentott I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Distanceridning |
|
|
18 maj: Distance i Hedeland. Fordi det skal prøves og er Distance fan. xD 29 juni: Distance i Vestskoven. Samme^^ Og regner med: 9 august: Katrinebjergs ridtet sjællandsmesterskab . Måske 13 saptember Skov hastrup. Måske ¨27 september Hedeland nr 2. Måske 26 Oktober: Gribskov ridtet. Måske. Men nu må vi jo se om vi kan læsse hesten. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
21-04-2008 20:26 |
|
aaaaaaalt for mange xD men ved lige pt: 27 april: Rosenholm rideklub babyjump & LE på dizett 3. maj Gl Estrup: Kvadrille på Dizett 9-10 maj: THOR cup i thorsø - enten spring ( LB eller LA) eller dressur ( LA1) tror jeg? 17 maj: Kvadrille i Hadsten 18 maj: stævne på HIRI LA3 på Dizett & MB på Suze 24-25 maj: Søhøjlandets Cup i KOOR - LB2 & LA1 & LB & LA 29 maj-1 juni: C stævne i Ørsted : LA & MB  Det var bare lige næste måned xD
© Caroline Jonassen © Også kaldet Lunde © Med Dizett & Suze © |Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006| Stævnerytter i distrikt 12 .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg starter de fleste islænderstævner på Sjælland.
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
3 Maj: ÅSNR klubstævne - LA1,LA1. 18 Maj: SAM klubstævne - LA1?? 7 Juni: Bsrc klubstævne - LA1,LA2?? 22 Juni: FAR klubstænve - LA1,lA2?? 23 August: TLR Klub cup - Ved slet ikke?  6-7 September: SAM klubstævne - Ved ikke?  Har valgt stævnerne fordi der er min klub invitert, ved ellers ikke?
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stævner 08 |
|
|
Her en ca. plan frem til sommer ferien  Stævnerne er valgt fordi de enten er military stævner, eller på hjemmebane  Den 27. April - CNC90 Haslev Den 3. Maj - LC3 og LB1 Ishøj Den 4. Maj - CNC100 Gärds (Sverige) Den 18. Maj - CNC100 Fjelsted (Fyn) Den 1. Juni - CNC100 Dagstorpsorten (Sverige) Den 14-15 Juni - Vestegnsmesterskaberne i dressur, hold og individuelt. Den 27-29 Juni - CNC* Skårup Overgård (Fyn) Kunne godt tænke mig at prøve et distance stævne i år, hvis der bliver plads i kalenderen 
Katja med Corvetten. Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
her er min: 26 april: c-stævne i grindsted - La1 10-11 maj: c-stævne i aabenraa - La1 + la1 31 maj: c-stævne i sdr. hygym - La1 + la2 14-15 juni: c-stævne i guldager - er ikke sikker men noget omkring la1 -la3 vil jeg tro.
I guess you're the only one left standing, when everything else goes down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Helene ♥Speedy♥ |
| Dato:  |
22-04-2008 12:02 |
|
- Hvilke stævne/klub. Lørdag d. 14. juni: Ministævne på GIve egnens rytterforening. - Klasser. LC1. - Hvorfor har i valgt lige det stævne. For at vænne Chanell til stævner.
Hilsen Helene Citat: I nøden skal man kende sine venner. (Ukendt) Citat: Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig. (Ukendt)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævneplaner |
| Forfatter:  |
Heidi ♥Indigo♥ |
| Dato:  |
22-04-2008 15:27 |
|
10 og 11 maj HHR udvidet klubstævne med 1. del af HHR´s cup. 24 og 25 maj JPSR udv. klunstævne 31 maj og 01 juni 08 HHR udvidet klubstævne 2. del af HHR´s cup. 30 og 31 august udvidet klubstævne HHR 3. del af HHR´s cup 27 og 28 september HHR klubmesterskab Måske sniger der sig et mere ind. Har valgt de stævne da de plejer at være hyggelige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Alle de C stævner i spring og dressur jeg kan komme til i 11/13 og omegn. + alle de landsstævner i spring mine forældre vil køre til når Penny snart er 100% klar efter skaden igen. (nok kun i jylland) og så nok indimellem lidt d stævner i dressur (spring på Silver?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stæævne |
| Forfatter:  |
Camilla Christensen »Lady« |
| Dato:  |
22-04-2008 16:19 |
|
Hmm ,har ikke rigtig lagt nogle planer endnu. Men jeg skal med til morsø den 1,2,3,4 maj, og der skal jeg starte La1, La2, La3 og La4
Camilla Christensen - og stjerneponyen Lady ! <3333
- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalaala |
|
|
Morsø - Heiduc, LA3, LA4, LA5 & LA6 Årslevgårrden - Heiduc, det sammen som ovenover Djursland - Alfredo, LA1, juniormestersskab, Heiduc, LA5 + juniormesterskab Skanderborg - La1 og LA3 Tebbestrup - Heiduc, LA6 og distriktmestersskab Det er ihvertfald det jeg regner med.
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hbfdhbfxd |
| Forfatter:  |
Nemohund |
| Dato:  |
23-04-2008 12:14 |
|
d. 27/4 i Kærbo La1 d. 1/5-4/5 på mors : Lb1, Lb2,Lb3 og La1 d. 23 og 24 i Vildbjerg Lb3 og la1 og lidt spring  Ellers har jeg ikke planlagt nogle , jo en i sommerferien men har ikk tilmeldt endnu . 
Rikke'Jørgensen 'Langergaard ! -Elsker dig min Ib<3 Man er som man er, men er man god nok?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Min stævneplan ser sådan ud: 27. april: 2. afd. af københavnsmesterskaberne i PRT - rider det fordi det er et mesterskab og jeg fordi jeg red 1. afdeling  1. maj: Landsstævne i Sverige i PRT og PRM - rider det fordi jeg måske kan være heldig at opnå den ene kvalifikation til DM i år 
Josefine og Kashmir Hjemmeside ¤ Myspace ¤ Arto "Det vigtigste er ikke at være med. Det vigtigste er at deltage"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|