Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 OPDATERING - mange billeder! (:
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 22:21

hej ænder d:

lang tid siden jeg har vist billeder herinde, så nu kommer en opdatering :)


Suze: det gik super godt lige indtil hun gik i hegnet for 2 uger siden, og fik revet benet lidt op, og hun kunne ikke gå, og havde feber. hun havde så dyrlæge og fik smertestillende og pencilin i 4 dage. hun har så haft boksro i en uge og så begyndte jeg at trække med hende. igår så hendes ben rigtig fint ud og jeg gik hjem med hende og græssede i haven. idag var hun på fold for første gang og var rigtig glad :D regner med at ride hende om et par dage. nå men inden skaden var vi til stævne i klubben hvor vi lørdag red lc1 & lc2 - begge klasser på en meget tændt og vild pony :b vi red 58% i begge klasser. dagen efter skulle vi springe, der var desværre ik højere end LB så vi startede lc & lb - og vi vandt da lige begge klasser :b <3


dizett: dizett er rigtig rigtig fin for tiden, og har virkelig fået styr på bæringen og afskub og bruger bagparten så fint . vi var til stævne i SIR sidste weekend hvor vi red Lb2 & La1 - disse var super fin i galop i LB2 men træls i traven . vi red 62,8 % og blev 1. uplaceret . i la1 var hun virkelig god, desværre syntes dommeren ik det og vi sluttede som bundprop med 61 % /:


stitch & jumper: mine søde shettere :D de har det godt og hygger sig i haven (:


billeder:


^ stitch & jumper i haven i marts


^ lille spring stitch :D


^ oppe i ridehallen


¨^ jumper ved godt han er hingst :b


^så hilste de lige på suze (:


^ igen


^ jumper i sne :D


^ stitch i sne :D


^ jumper er træt på folden


^igen


^ godnat :D


^begge sover i boksen :b


lidt af suze & dizett på fold idag, suze på fold første gang i 2 uger :) hun er lige blevet barberet og står normalt med stalddækken ;)


^ disse og suze


^ suze


rulle rulle :)


^dejlig beskidt


^ sammen


Disse inden rideturen:


^ hej disse :)


^igen


springbilleder af suze inden skadet:


^ springtræning i slutningen af marts


^igen


^ LB hvor jeg vandt :)


Det var alt for denne gang,håber i vil smide en kommentar, det har taget viildt lang tid :)





© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 22:28

Dejlige ponyer

Godt at Suze hurtigt blev klar igen ;)


De små ponyer er bare alt for søde



Nicoline Christiansen

www.NicolineChristiansen.dk
Military Rytter


Midnight Af Lergraven & Bøgegaardens Calibra


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 22:29

nurh, jeg elsker bare dine heste!
god bedring til Suze xD

DINE SHETTERE ER BARE LIGE LIDT FOR CUTE MANNER! xD


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 22:34

NicolineFC: Mange tak, ja det er skønt! Ja, de er søde, men inderst inde gemmer sig nogle små dræberponyer xD


Line: Tusind tak (:




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 23:25

Jeg så dig godt i SIR :)

Super fin pony!

Så du mig, havde en meget grøn jakke på og et spejlreflekskamera, og har briller og krøller?



Signe og prinsessen Nellie

-

Jeg elsker dig og jeg har et problem med det.

- Bu 06/07 <33


Nellie søger en halvpart i 8600!!

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/110055/2/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 09:38

Ej, hvor er de søde :) Allesammen.



Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lallalalala
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 09:44

Signe: Ej hvor sjovt, nej jeg så dig desværre ikke - i hvert fald ik hvad jeg lige kan huske.. hehe.. men mange tak! :)


Sofie: Tak :)!




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 17:10

Godt det går godt med Suze! , og det ser vildt flot ud med gule bandager til Disse! Og hvor er dine shætlænder søde


Frigg

Selvom jeg leder efter ny springpart,

ville jeg aldrig glemme dig Pan <3...
Min ynglings springer! Er glad for....

jeg stadig passer dig <,3...............


0
0
Svar på denne tråd
 
 lajaajhba
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 19:06

frigg: ja det er det (: ja hun er total smart :b haha




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle &chloé <3
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 19:53

haha hvor i de små shettere dog vidunderlige kære !


trist med skaden, men dejligt at høre det går bedre ! :)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalaal
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 19:23

Cecilie: Ja :D og tak :D




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 dxvbdgdbx
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 19:49

Nu begynder jeg da helt at savne at være en del af hele HIRI-troppen ;D Må altså snart komme op og sige hej til jer igen.


Ser godt ud!


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 19:41

så lidt ;)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider