hej ænder d:
lang tid siden jeg har vist billeder herinde, så nu kommer en opdatering 
Suze: det gik super godt lige indtil hun gik i hegnet for 2 uger siden, og fik revet benet lidt op, og hun kunne ikke gå, og havde feber. hun havde så dyrlæge og fik smertestillende og pencilin i 4 dage. hun har så haft boksro i en uge og så begyndte jeg at trække med hende. igår så hendes ben rigtig fint ud og jeg gik hjem med hende og græssede i haven. idag var hun på fold for første gang og var rigtig glad
regner med at ride hende om et par dage. nå men inden skaden var vi til stævne i klubben hvor vi lørdag red lc1 & lc2 - begge klasser på en meget tændt og vild pony :b vi red 58% i begge klasser. dagen efter skulle vi springe, der var desværre ik højere end LB så vi startede lc & lb - og vi vandt da lige begge klasser :b <3
dizett: dizett er rigtig rigtig fin for tiden, og har virkelig fået styr på bæringen og afskub og bruger bagparten så fint . vi var til stævne i SIR sidste weekend hvor vi red Lb2 & La1 - disse var super fin i galop i LB2 men træls i traven . vi red 62,8 % og blev 1. uplaceret . i la1 var hun virkelig god, desværre syntes dommeren ik det og vi sluttede som bundprop med 61 % /:
stitch & jumper: mine søde shettere
de har det godt og hygger sig i haven (:
billeder:

^ stitch & jumper i haven i marts

^ lille spring stitch 

^ oppe i ridehallen

¨^ jumper ved godt han er hingst :b

^så hilste de lige på suze (:

^ igen

^ jumper i sne 

^ stitch i sne 

^ jumper er træt på folden

^igen

^ godnat 

^begge sover i boksen :b
lidt af suze & dizett på fold idag, suze på fold første gang i 2 uger
hun er lige blevet barberet og står normalt med stalddækken 

^ disse og suze

^ suze

rulle rulle 

^dejlig beskidt

^ sammen
Disse inden rideturen:

^ hej disse 

^igen
springbilleder af suze inden skadet:

^ springtræning i slutningen af marts

^igen

^ LB hvor jeg vandt 
Det var alt for denne gang,håber i vil smide en kommentar, det har taget viildt lang tid 