KOm helt i Roskilde-stemning af at skrive indlægget, så i får lige lidt stemningsbilleder fra mudderbadet sidste år 


^^ Verdens sejeste grisse-basser
aner ikek hvem de er, men et billede skulle der i hvert fald tages
ahah

Mit elskede Tippi-telt
(genialt pejlepunkt når man skule finde hjem til luftmadradsen i en, tja hvad skal vi sige ? ikke helt ædru tilstand
haah) BTW - bemærk græsset! Det var vidst den første dag 
og et par enkelte fra '06:

^^ Sådan et vejr vil jeg også have i år ! Var for fedt, for øl-vandkamp er da det sjoveste jeg længe har prøvet


^^ eller ej, lyssværdskamp er nu ellers også herligt
(virkelig dårligt billede
Specielt fordi David står stille og jeg løbe af skræk
huhu )



^^ Haha, damn jeg var dårlig til cola-kasse-stabling/kravling 

^^ Nogen der vil være med til at fange kapers i fiskedammen ? 
Som dem her:

Åhh, jeg kunne jo blive ved 
Blev vist fanget lidt i stemningen og lod mig rive med af minerne, derfor de mange billeder
men tja 