Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 ROOOOSKILDE festival ! :D
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 21:15

Så, nu er der jo kommet program for årets festival over dem alle - Rooooooskilde :D

Jeg bliver jo godt nok student til sommer, så det kommer til at kulminere med alle studenterfesterne, men ak ja, jeg må pendle lidt frem og tilbage mellem Frederikssund og Roskilde, er trods alt ikke mere end en lille time i bus, så går nok. For min roskilde festival kan man altså ikke tage fra mig bre fordi jeg bliver student - årets fedeste uge !


Nå, men min idé med indlægget, var sådan set at høre jer om hvilke band i har planer om at skulle lægge øret forbi på festivalen ? OG hvad i generelt syns om årets program ? =)


Selv er det følgende som jeg bare MÅ se :

  • Kiss kiss kiss (DK)
  • Radiohead
  • Alphabeat
  • Adele
  • Kate Nash
  • Casiokids
  • L.O.C. - så ham i '06, og der leverede han et super show !
  • Tivolis Symfoniorkester - er for sejt at de skal spille, så er jeg bare NØDT til at se :D
  • Veto (DK)
  • Duffy (UK)
  • Efterklang

Eller det er i hvert fald lige dem som det ser ud lige pt ;)

- Nå, men hvad med jer andre ? og evt noget i den kan anbefale ? =)


(haha, jeg kan vist genrelt bare ikke lægge skjul på at jeg glæder mig til endnu en roskilde huhu)





Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 stemningsbilleder ;)
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 21:37

KOm helt i Roskilde-stemning af at skrive indlægget, så i får lige lidt stemningsbilleder fra mudderbadet sidste år ;)


^^ Verdens sejeste grisse-basser :D aner ikek hvem de er, men et billede skulle der i hvert fald tages ;) ahah

Mit elskede Tippi-telt :D (genialt pejlepunkt når man skule finde hjem til luftmadradsen i en, tja hvad skal vi sige ? ikke helt ædru tilstand :P haah) BTW - bemærk græsset! Det var vidst den første dag :P


og et par enkelte fra '06:

^^ Sådan et vejr vil jeg også have i år ! Var for fedt, for øl-vandkamp er da det sjoveste jeg længe har prøvet :P :D

^^ eller ej, lyssværdskamp er nu ellers også herligt :D (virkelig dårligt billede :P Specielt fordi David står stille og jeg løbe af skræk :P huhu )

^^ Haha, damn jeg var dårlig til cola-kasse-stabling/kravling :P

^^ Nogen der vil være med til at fange kapers i fiskedammen ? :D

Som dem her:




Åhh, jeg kunne jo blive ved

Blev vist fanget lidt i stemningen og lod mig rive med af minerne, derfor de mange billeder ;) men tja :D





Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 hva Julie
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 23:02

Mums - Kapers ;-D



Jeg ved desværre endnu ikke om jeg kommer afsted..



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 17:22

Jaah.. Roskilde :-D


Det er godt nok første gang for mig i år, men er ikke i tvivl om at det bliver fedt :)


Men jeg skal, indtil videre, se :

  • A kid hereafter
  • Alphabeat
  • The Cult
  • Efterklang
  • My Bloody Valentine
  • Radiohead
  • The Raveonettes
  • Spleen United
  • Veto

Det er i hvert fald planen, men får sikkert ikke engang set halvdelen af dem jeg vil se. Sådan plejer det at gå for mig på festivaller.



Katrine (nu uden Åge)




0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 17:24

desværre . Men det kan være jeg kommer et smut forbi , bare for at snuse lidt til "roskilde'festivals'livet" . Det ligger jo tæt på mig.


Men det ser jo skæægt ud ;b



Mvh.Dums<3

hvad du ikke kan nu, kan du måske senere i livet.


0
0
Svar på denne tråd
 
 æpujhytgfr
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 17:54

det har jeg desværre slet ikke penge til :P




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)

Nu helt uden Punkerponyen Hále Bob


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 roskilde i år...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 11:32

Pga. økonomi har jeg valgt kun at tage til en enkelt festival i år, og det bliver jo så mit hjertebarn samsø der får æren endnu en gang ;) Så ingen Roskilde.

Men bortset fra det sociale, så gør det mig intet. Synes virkelig programmet er ringe i år :S De bands jeg gerne vil se, er alligevel danske og spiller også på Samsø anyway. For første gang ever, er der faktisk mere god musik på Samsø end på Roskilde imo :P


Næh, hvis jeg havde råd, skulle jeg helt sikkert til Skive Beach Party.. DER kommer der nice musik! :D


Men god tur til dig igen :P




-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 11:46
Jeg gider ikke betale så mange penge, for så fessent et program! (n)


Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 11:58

Niks. Det er for langt væk (bor i sydjylland).


Hilsen Helene


Citat: I nøden skal man kende sine venner. (Ukendt)


Citat: Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig. (Ukendt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 21:23

Synes heller ikke det er et vildt godt program, men skal da med =)


Men der er alligevel en del jeg skal se:

  • Radiohead
  • Band of Horses
  • Alphabeat
  • Veto
  • A kid herafter
  • Choir of young believers
  • Efterklang
  • L.O.C
  • Raunchy -forsangeren er lærer på min skole :)
  • Familjen
  • The Fashion
  • Kiss Kiss Kiss
  • Spleen United
  • Raveonettes
  • Teitur

Og så kan jeg ikke lige komme på flere :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 roskilde..
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 22:49

Jeg glæder mig sååå meget! Det bliver vildt fedt .. !!


Musikken stinker, vildt meget, men jeg kommer også kun for det sociale :) Jeg ska nok se Slayer, men dem har jeg allerede set et hav af gange :P


Jeg blir også student, ska ud og køre i vogn d. 28 og så direkte på Roskilde :D Ihh hvor jeg glæder mig !


-Veo

Stald Nordlund www.LeoGio.dk

Tinkeren Coco

Ismulen Halla fra Hejelte

Ismulen Ljufá fra Vestergaard

Venter føl efter:

Coco & Lillevangs Gigant og

Ljufá & Spoi fra Tyvekrogen

.

*Ungeren 69 lever stadig*

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider