Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Trailer .. HJÆLP!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 18:30

Hej igen.

Ja, idag prøvede mig og min mor at læsse min hest Risti. Men næh nej den dumme hest ville ikke op på den rampe! Vi brugte hele 3 timer på bare at få den op på rampen. Men hun gjorde alt for at undgå! Hun stejlede over den. Og gjorde virkelig alt for at ikke at komme op på den. Og vi har prøvet alt,. Vi er helt på bar bund. Så det går virkelig ikke hvis jeg skal starte distance. Men nu prøver vi igen imorgen.

Nu er det så i kommer ind i billedet, har i nogen gode råd? Hvad gør i når hesten ikke vil op i trailer, som sagt brugte vi hele 3 timer på det. Og den første halvanden time tog vi det stille og roligt. Så vil i ikke nok være søde og prøve på at hjælpe.

På forhånd tak.

Mvh En meget træt hesteejer.(Mie)

Stald CaDo:

Mie T Jacobsen.

Stald CaDo´s Dakoda Ox 4338 & F.A Risti Ox 3330.

Følskue 08 www.123hjemmeside.dk/staldcado

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 18:34

Hvor i landet kommer du fra?
Der findes forskellige der lærer hesten at gå i trailer, på Amager bor en mand ved navn Heinz, som jeg kun kan anbefale.

- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd

blalba
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 18:35

Torben Andersen er møg god :)

Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Dakoda ox
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 19:48

Chela: Jeg kommer fra Hvidovre lige ved Amager. Okay, men nu står hesten jo i taastrup sååh.

Camilla: Ja sidder og kigger på hans hjemmeside nu, han ser skide dygtig ud. Så sidder og overvejer om det er det værd. Men han er bare hammer dyr sys jeg. :S

Stald CaDo:

Mie T Jacobsen.

0
0
Svar på denne tråd

Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 10:18

Vi havde engang en hest, som tog 4 timer om at blive læsset.

Vi kørte derefter traileren hen til et maskinhus eller lade eller hvad det hedder. Bakkede den en smule ind så lukkede vi dørene til, så det eneste den kunne gøre var at gå op. Hold fast hvor det hjalp :)

Prøv det :D

Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.

0
0
Svar på denne tråd

lalalalalalal
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 11:27

start et stykke væk fra traileren. før hesten i cirkler hend til traileren, og stil en spand foder i traileren... Måske putte noget for øjnene af den? og bare vær helt rolige.. ikk skælde den ud hvis den gør noget forkert =)

MALLE!

DET' MIG!

XD

0
0
Svar på denne tråd

Dakoda
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 18:10

Hej alle. Idag trænede vi også, og er du da helt tovlig. Vi fik hende til at stå helt inde i traileren ! Vi brugte 20 min. på at få hende der ind og det er altså store fremskridt fra 3 timer til 20 min. :O Så tror bare vi forsætter sådan her. Så jeg kommer heldigvis til at starte stævner på hende. (:

Stald CaDo:

Mie T Jacobsen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider