Hej igen.
Ja, idag prøvede mig og min mor at læsse min hest Risti. Men næh nej den dumme hest ville ikke op på den rampe! Vi brugte hele 3 timer på bare at få den op på rampen. Men hun gjorde alt for at undgå! Hun stejlede over den. Og gjorde virkelig alt for at ikke at komme op på den. Og vi har prøvet alt,. Vi er helt på bar bund. Så det går virkelig ikke hvis jeg skal starte distance. Men nu prøver vi igen imorgen.
Nu er det så i kommer ind i billedet, har i nogen gode råd? Hvad gør i når hesten ikke vil op i trailer, som sagt brugte vi hele 3 timer på det. Og den første halvanden time tog vi det stille og roligt. Så vil i ikke nok være søde og prøve på at hjælpe.
På forhånd tak.
Mvh En meget træt hesteejer.(Mie)