Undskyld ænder, men jeg blev altså nødt til at komme ud med min glæde!
Jeg fik springundervisning på Hottentott idag og jeg slog min rekord på 1m. Jeg sprang 130 på ham! Er bare så STOLT af mig selv, det troede jeg ikke jeg turde hehe.
men på totte tør man næsten altt <3 Den dejlige dreng, han er bare så super dygtig! Den tidligere ejer (hende der underviser mig) har sprunget 185 på ham
- det tør jeg dog ikke hehe 130 er godt nok for miig XD
Men lige et glædes indlæg herfra 
her er et billede hvor vi står ved springet, vi fik desværre ikke noget billede hvor jeg spriger over den fordi min mobil ikke kan fange hurtige bevægelser øvøv:/
