Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 STOLT! XD
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 16:02

Undskyld ænder, men jeg blev altså nødt til at komme ud med min glæde!


Jeg fik springundervisning på Hottentott idag og jeg slog min rekord på 1m. Jeg sprang 130 på ham! Er bare så STOLT af mig selv, det troede jeg ikke jeg turde hehe.

men på totte tør man næsten altt <3 Den dejlige dreng, han er bare så super dygtig! Den tidligere ejer (hende der underviser mig) har sprunget 185 på ham :o - det tør jeg dog ikke hehe 130 er godt nok for miig XD

Men lige et glædes indlæg herfra

her er et billede hvor vi står ved springet, vi fik desværre ikke noget billede hvor jeg spriger over den fordi min mobil ikke kan fange hurtige bevægelser øvøv:/





©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 mwlerlhe
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 16:04

Flot! :D
- Tillykke (: (eller hvad man nu siger)



Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 16:05

Wauw, flot


Hilsen Helene


Citat: I nøden skal man kende sine venner. (Ukendt)


Citat: Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig. (Ukendt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 16:08

Tusind tak hehe



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 16:10

tillykke :P hehe


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 18:03

Hvor flot ;D Tillykke med det.


185? Det er farme højt



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz BZz
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 20:05

Det var flot


Jeg har kun sprunget 110 cm, og det synes jeg var højt nok xD


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 14:51

Ikke for noget, men hvis det spring der er 130, hvor høje er du og hesten så? ö



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 15:29

Støjer: Hottentott er 168 og jeg er 174 ca.



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 19:37


.. super flot.
men jeg tvivler lidt lige som støjer.
- det ser ikke specielt højt ud, jeg er 10 cm. mindre end dig -
og da jeg sprang 135, gik det mig til lige under brysterne :D



.. For mig ser det lidt underligt ud - at der fra springet kun skulle være 44 cm. op til dit hoved.
- Jeg ville nærmere skyde springet til 115-120.


Men super flot alligevel.

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit !

Linka R.I.P

Jeg er ikke teenagehysterisk

- jeg er blot psykisk nedtrygt !


Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 20:01

LilleChelle: Ja det kan du have ret i, men vi målte det.

Og den var 130.



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 haæskhækh
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 11:46

Line & Hottentot: Nøøøøøj, hvor højt (:

Stort tillykke med det - jeg ville godt nok også være stolt, hvis det var mig :'D hehe, men der går nok lidt tid før det bliver det - er først lige gået igang med at springe!



$ofiesofersofing

Kokkedal ridelejr ' 27 08



0
0
Svar på denne tråd
 
 sdakjhgao
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 14:35

Sejt Nok q;


» Signe & Stella «

fordi du betyder meget for mig. (:

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider