Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 er duh forelsket i en kendt
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 11:33

kan kan ikk få Zac efron ud af hovedt bliver noglen gange bare nød til at kigge på billeder af ham




jeg er DUM jeg synes selv dem der er STØRE end mig er sødst





ZAC EFRON er mit idol får lyst til at kysse pc´er når jeg kigger på Ham




'

er der andre der er som migh:)???


Ejer af Asterix højgård.


FORZA BRØNDBY.

0
0
Svar på denne tråd
 
 KENDTE...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 12:02

Nej det er jeg ikke, og har jeg aldrig været ;)Men syns da der er nogen der ser godt ud af de "kendte"


- Og man kan ikke sige at man er forelsket i en kendt, kun at man syns han er sød elelr lækker at se på.


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt
søger Low's fortid, kig på linket Tak:
www.heste-nettet.dk/forum/7/107129/ 107129/

0
0
Svar på denne tråd
 
 sadaaa
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 13:12

Neeeej men syntes da wentworth miller er super lækker men ellers ikke. Tehe og den unge luke perry - forelsket er jeg ikke i dem. Kun i min kæreste hehe




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaaer , måske? :b
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 14:13

denne "kendte" mikkel andersen, d; han er fodbold spiller, på ungdoms landsholdet - meget omtalt i medierne pt...

han er min! - næsten i hvert fald ;D kender ham også privat. syyyyygt fedt... :) han er fantastisk,


MIKKEL ANDERSEN <3 (:


jule kram, schønse.

(- schønse med C!)

savner familien schuringa,

og bumselumse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 15:20

er og kan ikke blive forelsket i en 'kendt' ?
jo okay, hvis jeg kendte ham privat, men ellers ikke?


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 påhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 15:39

Jeg må være ærlig og indrømme at jeg ikke forstår det der "pjat". Du kender ham ikke? Og du har absolut intet indtryk af hvordan IRL, ud danner dig bare... måske falske... billeder af hvordan han måske er og elsker ham så ud fra det, trods du ikke kender ham.


Nu er jeg jo selv i den største Anders Matthesen fan gruppe på nettet, og jeg er ved at få fnider af de tøser der:"Vi skal giiiiiftes"... NEJ! I skal ikke, han er en voksen mand han kunne sgu næsten være din far...


Ærligt så nej, jeg forstår det ikke. Hvis det er alt men kan have i hoved, må man altså virkeligt have et kedligt liv ;)


No fens, bare min mening :)


» Camilla Maria«

Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.
JHN`s stolte stand-up freak!


0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheheheh
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 17:04

- jeg giver camilla maria ret


Men jeg må indrømme jeg selv i de 10-12 år har været fuldstændig pladask i Orlando bloom, årh han var så sød, og især i ringenesherre, jamen jeg gik jo helt amok, når jeg så billeder af ham på nettet sad og kyssede på skærmen "Årh orlando, du så meget min - ingen andres - MIN!"


MEN ! .. Men dengang vidste jeg ikke hvad kærlighed var.. Hvilket jeg ved nu ..


KASPER'S AMANDA <3
Klankefterskole 08/09

EPC UGE 29
0
0
Svar på denne tråd
 
 dhfhfdhdfhfd
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 19:40

Det kan man da godt sige, at jeg er. Da han laver musik, men dog ikke er kendt endnu;)

Skal vi bare sige, at hans bror har været med i en reklame for Nordea:P



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forelsket i en kendt.
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 19:52

Må give Camilla Maria ret.


Du kender ikke drengens personlighed, så at sige, man er forelsket i ham, er vidst lige lovlig stort.

- du er forelsket i hans udseende og den person, han er på TV. Men de kendte viser ikke deres aller inderste på TV. De har deres eget privatliv, som kun deres nærmeste kender. :)


Det er helt vildt, som DKs teenagepiger altid siger "Jeg er forelsket i x, jeg vil giftes med x" osv., når de ikke kender personen IRL. Og ja, det er mange; Kommer selv meget i Tokio Hotel miljøet, og der har det været rigtig, rigtig galt! o.O


Men ja, man har da lov at drømme. Uden drømme ville livet være kedeligt. :)



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 sssssssssssssss
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 23:00

nej ikke forelsket, og har aldriig været i en kendt.

men Pete Wentz, fra Fall Out Boy er lækker! Ö




Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 23:56

FlavaBC: Hvad er den af Mette?? Går du og kimser med en ukendt musiker hehe


Nej.. men altså, jeg er ikke forelsket i nogle kendte.

Jeg begærer og beundrer folk som Chris Brown og andre, og jeg elsker Michael Jackson. (Helt inde i hjertet)


Man har jo en vis mængde kærlighed at give af, og når jeg nu ikke kan kaste den på andre må det jo gå ud over Mr. Jackson med flere :-)


Sophie


Michael Joseph Jackson
HEAL THE WORLD


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kærlighed med kendte
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 09:49

Selvfølgelig, Johnnyboy (Med Depp til efternavn) og jeg er da hemmelige elskere... Eller dvs. min kæreste ved det godt, for hvis han må ha' Camilla på siden må jeg også ha' Johnnyboy! :-P


Nej, jeg er ikke og har aldrig været forelsket i en kendt. Men jeg har da kunne synes at nogle er dybt charmerende og engang jeg var yngre havde jeg fundet en video på nettet med nogle der lavede sjov med en sang fra Backstreet Boys og jeg synes den ene var såååå sød og charmerende, så gik og fantaserede om at jeg skulle til USA og tilfældigvis mødte ham xD

- Okay det var dengang...


Tror ikke man er forelsket i kendte som sådan, tror bare man er dybt fascinerede af dem - men er vigtigt at huske på at de jo de roller de er på tv, og at det ikke er dem selv men noget de spiller.


Når det er sagt, så fik jeg lige trang til at sidde og savle lidt over min lille lækre Johnnyboy ;-) :-P :-D




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjhjgj
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 10:47

nej det er jeg ikk :)


» PERNILLE - ingen er perfekte, men nogen er det sammen;p<3 «

0
0
Svar på denne tråd
 
 ♥TheDreams♥
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 11:24

Jep, det er jeg - desværre..

Men! Nu har jeg mødt ham/dem behind the scenes, såeh..


The Dreams

- Med i musik videoen Himlen Falder/Helved kalder

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg synes der er mange gode
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 12:03

og ikk så gode men jeg synes altså og orlando bloom er zød.


jeg synes stadig jeg er DUM, tænk jeg kun kan lide STØRE.





men jeg ser godt nok op til zac efron


Ejer af Asterix højgård.


FORZA BRØNDBY.

0
0
Svar på denne tråd
 
 eryuikjhgfd
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 13:21

Nej, det er jeg ikke :)



Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfhhzdfgdfhbdz
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 14:10

Jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan være forelsket i en man ikke kender det mindste.



personligt har jeg det sådan at jeg godt kan "beundre" de "kendte" på den måde at jeg syntes de feks. spiller mega godt, synger godt, har et fedt budskab/projekt eller bare ser hammer godt ud.




Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhdfhfhdhf
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 16:02

Few - Det gør jeg da altid:D Negermusikanter er nu noget for sig, hehe. Too bad, at han ikke har en lillebror, ellers delte jeg gerne ud;)



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 18:09

Hahaha, tak for dagens grin :b


Men jeg holder stadig fast på at man ikke kan elske en person man ikke kender og aldrig har mødt (; Færdig.


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 19:38

Nej. Du er ikke forelsket i ham, men i hans udseende.


Jeg forelsker mig da aldrig i en, hvis personlighed jeg ingen kendskab har til ;b



Louise•○

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 20:43

FlavaBC: hehe :) Ja du må altså lige sige til hvis noget viser sig hah


Og forresten, bliver nødt til at spørge dig eftersom du mænger dig med afro'erne... Er "neger" et skældsord?

Stor diskussion i min familie :-) hehe


0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 21:51

nej. man kan i min verden, ikke være forelsket i nogen man aldrig har set/mødt?

0
0
Svar på denne tråd
 
 cvvvvvvvvvvvvvv
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 16:22

Neej, man kan ikke være forelsket i en man ikke kender.. Man kan godt komme til at li ' personen ud fra det man ser og høre, men det er jo ikke ens betydning med at det er rigtigt..


Syntes også selv Zac er mega lækker ..

Men dog ikke så meget mere ..



Malle med hyppen Domina <3

.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.


Why live in pain and hurt on earth, if you can live in peace and quiet in heaven?


Nick <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 11:29

jeg har mødt zac efron han er hære sød


Ejer af Asterix højgård.


FORZA BRØNDBY.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hdfdfhdhfdhfdfh
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 13:33

Few - Åh ja, det skal jeg nok Det er ærgeligt du ikke er 18 endnu, ellers kunne du jo ha' taget med til reggae på Pakhuset på fredag. Jeg regner også med, at se Numsefisken der, med mindre vi misser hinanden igen, hehe.


Og neger... Tjae, det kommer an på, hvem du er sammen med, og i hvilken sammenhæng.

De fleste sorte, ser det som et skældsord, selvom det bare er en betegnelse for deres farve/race - Negroid. Men man skal ikke kalde nogen neger, hvis man ikke har deres 'okay' til at kalde dem det. Da det er vigtigt, de ved man siger det i sjov, og ikke fordi man er dum eller racist.

Altså mellem mig og min eks faldte ordene neger og nigga hele tiden, men vi havde jo også det interne forhold til hinanden.

Så altså, hvis man omtaler en person neger, og man ikke kender personen, så vil jeg næsten sige det er et skældsord, eller det er i hvert fald et ord, som de fleste mørke bliver støt over.




"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 14:01

Tak for det :)


Århh reggae på Pakuset.. suk Vi ses om 2 år hah


Michael Joseph Jackson
HEAL THE WORLD


0
0
Svar på denne tråd
 
 Zac efron
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 19:49

ej det har jeg ikk men ville slå ihjel for at møde ham....


Ejer af Asterix højgård.


FORZA BRØNDBY.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider