Hej alle.
er der nogen der ved noget om horsmanship, og hvor man kan lære det henne, for kunne godt tænke mig at arbejde med det som voksen (tror jeg nok)...
så ville gerne vide noget om det.
Nutid, datid,
jeg elsker dig Santos for altid.
Horsemanship = hesteforståelse.
Prøv at søg på google
Hilsen Camilla
du kan gå på forskellige kurser rundt i landet sammen med dig og din hest, hvor der så er en der lærer dig det grundlæggende.
søg på google og led efter noget i nærheden af dig selv.
hvos du bor omkring horsens kan Laura Schumann anbefales.
ηαтαlιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє
♥
You gave me a smile that I could never forget
tak. har fundet ud af at en min mor kender underviser lidt i horsmanship og kan en del så der er jeg vel nok heldig
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet