Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 horsmanship??
Forfatter: 
Dato:  14-04-2008 20:02

Hej alle.


er der nogen der ved noget om horsmanship, og hvor man kan lære det henne, for kunne godt tænke mig at arbejde med det som voksen (tror jeg nok)...



så ville gerne vide noget om det.




Nutid, datid,

jeg elsker dig Santos for altid.

0
0
Svar på denne tråd
 
 blABLA
Forfatter: 
Dato:  14-04-2008 20:05

Horsemanship = hesteforståelse.


Prøv at søg på google :)



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desteny<3
Forfatter: 
Dato:  14-04-2008 20:32

du kan gå på forskellige kurser rundt i landet sammen med dig og din hest, hvor der så er en der lærer dig det grundlæggende.


søg på google og led efter noget i nærheden af dig selv.


hvos du bor omkring horsens kan Laura Schumann anbefales.




ηαтαlιє &єѕтєηу ѕυηѕнιηє

You gave me a smile that I could never forget

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 10:31

tak. har fundet ud af at en min mor kender underviser lidt i horsmanship og kan en del så der er jeg vel nok heldig




Nutid, datid,

jeg elsker dig Santos for altid.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider